[Czyżby] Koniec zniżek PZM przy OC dla klasyków w PZU?
Moderator: Moderatorzy
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli ktoś korzysta to najwyraźniej koniec dobrych czasów z PZU:
https://spidersweb.pl/autoblog/koniec-z ... sykow-pzu/
Z tego co widzę u mnie oznacza to zmianę z 300pln z assistance PZM na 450pln bez assistance PZM
Ciekawe kto zdezerteruje z PZU i PZM równocześnie
https://spidersweb.pl/autoblog/koniec-z ... sykow-pzu/
Z tego co widzę u mnie oznacza to zmianę z 300pln z assistance PZM na 450pln bez assistance PZM
Ciekawe kto zdezerteruje z PZU i PZM równocześnie
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, 9:03 przez pirul, łącznie zmieniany 1 raz.
- beecon
- Posty: 99
- Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
- Model: NC
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Już podobno jakaś adnotacja jest ze nie można na takich zasadach zakładać NOWYCH ubezpieczeń.
Jeżeli ktoś już posiada ubezpieczenie PZU + PZM -70% to przedłużać będzie mógł dalej, byleby była ciągłość.
Zobaczymy co czas pokaże
Jeżeli ktoś już posiada ubezpieczenie PZU + PZM -70% to przedłużać będzie mógł dalej, byleby była ciągłość.
Zobaczymy co czas pokaże
- beecon
- Posty: 99
- Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
- Model: NC
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Już podobno jakaś adnotacja jest ze nie można na takich zasadach zakładać NOWYCH ubezpieczeń.
Jeżeli ktoś już posiada ubezpieczenie PZU + PZM -70% to przedłużać będzie mógł dalej, byleby była ciągłość.
Zobaczymy co czas pokaże
Jeżeli ktoś już posiada ubezpieczenie PZU + PZM -70% to przedłużać będzie mógł dalej, byleby była ciągłość.
Zobaczymy co czas pokaże
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Dostałem dzisiaj ofertę od PZU - 180pln za cały rok, natomiast list został wysłany 10 grudnia więc jeszcze przed podjęciem decyzji o zdjęciu zniżki. Tak czy tak mam rok spokoju na rozeznanie się w ofertach. Złomnik podejrzewa, że inny ubezpieczyciel zaproponuje coś w podobnym stylu kiedy ludzie odejdą od PZU. Na pewno byłby to dobry ruch pod kątem konkurencyjności na rynku. Zobaczymy.
- Maniek19PL
- Donator
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 lip 2018, 16:10
- Model: NA
- Wersja: Przedlift
- Lokalizacja: Pomorskie
co za H*je bezczelne
ja czekałem jeszcze rok na zniżki przy pomocy karty a tutaj takie newsy
ja czekałem jeszcze rok na zniżki przy pomocy karty a tutaj takie newsy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2114
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Trochę to takie Złomnikowe myślenie życzeniowe. W końcu OC jest ubezpieczeniem obowiązkowym. Że przechwycić klientów można? No pewnie, ale oferta wcale nie musi być tak dobra. Bo przecież i tak nikt nie da mniej!
A ja nie wiem o co się burzycie. Najwyraźniej nie było to opłacalne dla PZU i nie dziwię się, że zrezygnowali. Bo z jakiej paki jakieś przerdzewiałe E36 czy audi 80, golfy III mają mieć zmniejszoną składkę? Często jeździł tym typowy Seba co kończyło się stłuczką i wysokimi kosztami dla ubezpieczalni. Jeśli ktoś ma prawdziwego klasyka to niech zakłada żółte blachy i po kłopocie.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Nikt się o nic nie burzy, podałem informację bo pewnie kilka osób jest zainteresowanych tematem. Zniżkę mogli zostawić, a jedynie wprowadzić jakąś weryfikację. Np. chcesz zniżkę? Zapraszamy z opinią certyfikowanego przez nas rzeczoznawcy.
Co do żółtych - niekażdy chce mieć auto z takimi tablicami. Dodatkowy problem tkwi w tym, że już teraz cała masa gruzów ma żółte blachy, ja nie wiem kto wydaje te opinie, strach się bać co będzie dalej, oby nie masowe próby rejestracji strupów na żółte byle uciec przed opłatami.
Co do żółtych - niekażdy chce mieć auto z takimi tablicami. Dodatkowy problem tkwi w tym, że już teraz cała masa gruzów ma żółte blachy, ja nie wiem kto wydaje te opinie, strach się bać co będzie dalej, oby nie masowe próby rejestracji strupów na żółte byle uciec przed opłatami.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Poniżej treść posta mojego ziomka, który siedzi w klasykach i wyjaśnia całą sytuację. Zniżki są, tylko zmieniają się zasady przyznawania. Teraz wystarczy dowód rejestracyjny, z którego wynika, że samochód ma więcej niż 25 lat i nie trzeba być członkiem PZMotu. PZMot się burzy, bo mu spadnie ilość osób płacących składki.
Link do FP https://www.facebook.com/Qbasslodz/
Przez ostatnie dni miłośnicy zabytkowych i historycznych pojazdów rozpaczają nad zmiana przepisów dotyczących zniżki na weterana szos w PZU.
Dzisiaj pofatygowałem sie i zadzwoniłem do PZU .Poniżej rozmowa z Panią zajmującą się typowo tymi właśnie polisami.
Gorąco polecam lekturę ponieważ wychodzi na to ,że większość nas jest w błędzie....
Pofatygowałem się i zadzwoniłem przed chwilą do centrali PZU.
Rozmawiałem z panią która zajmuje sie tylko polisami na stare auta.
Trudno w to uwierzyć ale wszyscy jesteśmy w błędzie.
Zacytuję panią z PZU.
cyt.
proszę Pana to jakieś jedno wielkie nieporozumienie.My nic nie ograniczyliśmy , zniżka na weterana szos jest nadal BEZ WZGLĘDU na to czy pojazd posiada żółte czy białe tablice.
Zapytałem więc , co się zmieniło w takim razie.???
cyt. Zmieniło się tylko to ,że teraz żeby skorzystać z naszej zniżki nie trzeba mieć żółtych tablic, opinii rzeczoznawcy ani przynaleznosci do klubu typu PZM ot, <chociaż w tych wypadkach zniżka nadal obowiązuje>
Zmieniło sie tylko to ,że teraz na podstawie dowodu rejestracyjnego ,jeżeli pojazd ma skończone 25 lat to bez powyższych aspektów nalezy mu sie zniżka.
Zgłupiałem.
Czyli Pzu nic nie ograniczyło tylko wyszło na przeciw posiadaczom 25latków i starszych pojazdów zwalniając ich z obowiązku przynależności do jakiegokolwiek stowarzyszenia motoryzacyjnego????
Dokłądnie tak proszę Pana.
Skąd więc takie zamieszanie ???
Sama jestem zaskoczona bo od wczoraj odbieram setki telefonów w tej sprawie.
TO ZŁA INTERPRETACJA PRZEPISÓW PRZEZ KLIENTÓW.
to tyle jeżeli chodzi o całe zamieszanie.
Link do FP https://www.facebook.com/Qbasslodz/
Przez ostatnie dni miłośnicy zabytkowych i historycznych pojazdów rozpaczają nad zmiana przepisów dotyczących zniżki na weterana szos w PZU.
Dzisiaj pofatygowałem sie i zadzwoniłem do PZU .Poniżej rozmowa z Panią zajmującą się typowo tymi właśnie polisami.
Gorąco polecam lekturę ponieważ wychodzi na to ,że większość nas jest w błędzie....
Pofatygowałem się i zadzwoniłem przed chwilą do centrali PZU.
Rozmawiałem z panią która zajmuje sie tylko polisami na stare auta.
Trudno w to uwierzyć ale wszyscy jesteśmy w błędzie.
Zacytuję panią z PZU.
cyt.
proszę Pana to jakieś jedno wielkie nieporozumienie.My nic nie ograniczyliśmy , zniżka na weterana szos jest nadal BEZ WZGLĘDU na to czy pojazd posiada żółte czy białe tablice.
Zapytałem więc , co się zmieniło w takim razie.???
cyt. Zmieniło się tylko to ,że teraz żeby skorzystać z naszej zniżki nie trzeba mieć żółtych tablic, opinii rzeczoznawcy ani przynaleznosci do klubu typu PZM ot, <chociaż w tych wypadkach zniżka nadal obowiązuje>
Zmieniło sie tylko to ,że teraz na podstawie dowodu rejestracyjnego ,jeżeli pojazd ma skończone 25 lat to bez powyższych aspektów nalezy mu sie zniżka.
Zgłupiałem.
Czyli Pzu nic nie ograniczyło tylko wyszło na przeciw posiadaczom 25latków i starszych pojazdów zwalniając ich z obowiązku przynależności do jakiegokolwiek stowarzyszenia motoryzacyjnego????
Dokłądnie tak proszę Pana.
Skąd więc takie zamieszanie ???
Sama jestem zaskoczona bo od wczoraj odbieram setki telefonów w tej sprawie.
TO ZŁA INTERPRETACJA PRZEPISÓW PRZEZ KLIENTÓW.
to tyle jeżeli chodzi o całe zamieszanie.
The answer is always Miata.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Osobiście nie dzwoniłem, ale raczej PZMot sieje ferment...Bimbak pisze: ↑20 gru 2018, 7:18A tymczasem na stronie PZMOT ...
https://www.pzm.pl/pojazdy-zabytkowe/pzu
The answer is always Miata.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Na tvn turbo leci właśnie Raport, przed chwilą potwierdzili to co w pierwszym poście.
Zadzwoniłem na infolinię PZU, babeczka odesłała mnie do infolinii PZM twierdząc, że oni w PZU na infolinii nie mają żadnych informacji na ten temat. Stanowisko PZM jest znane bo przedstawiciele wypowiadają się w tv. Dziwna ta cała sytuacja.
Zadzwoniłem na infolinię PZU, babeczka odesłała mnie do infolinii PZM twierdząc, że oni w PZU na infolinii nie mają żadnych informacji na ten temat. Stanowisko PZM jest znane bo przedstawiciele wypowiadają się w tv. Dziwna ta cała sytuacja.
Najnowsza informacja od pzm-u
MAMY BARDZO DOBRĄ WIADOMOŚĆ DLA UŻYTKOWNIKÓW
STARSZYCH SAMOCHODÓW I MOTOCYKLI!!!
Drodzy Członkowie,
Święta już za Nami, ale mamy dla Was kolejny noworoczny prezent.
Miło nam poinformować, że nasze poszukiwania nowego partnera ubezpieczeniowego przyniosły pozytywny skutek.
Naszym nowym partnerem została firma Compensa, która wprowadziła specjalne składki OC
dla samochodów i motocykli użytkowanych ponad 25 lat (zgodnie z datą pierwszej rejestracji).
W zależności od modelu i wieku auta, właściciele takich pojazdów mogą uzyskać nawet do 70% zniżki,
dzięki czemu stawki za OC są często zbliżone do poprzedniej oferty PZU.
Dodatkowo na podstawie uzyskanego przez PZM porozumienia, specjalnie dla Członków PZM,
Compensa przygotowała dedykowaną promocję – jeszcze DODATKOWE 15% ZNIŻKI!!
Zniżka ta obowiązuje wyłącznie z aktualną kartą członkowską PZM!!
ZASADY UDZIELANIA ZNIŻKI SĄ PROSTE:
- zniżka obejmuje youngtimery i oldtimery
- dotyczy pojazdów osobowych i motocykli powyżej 25 roku eksploatacji (zgodnie z datą pierwszej rejestracji)
- nie ma znaczenia, czy pojazd posiada „żółte” czy „białe” tablice rejestracyjne
- w celu zawarcia polisy należy posiadać aktywną kartę członkowską PZM
- zniżka dla członków PZM ma zastosowanie bez względu na wiek właściciela pojazdu
- promocja wchodzi w życie 7 stycznia 2019
Promocja będzie dostępna w oddziałach, filiach oraz na infolinii Compensy.
Aby zawrzeć umowę ubezpieczenia nie musicie się w ogóle ruszać z domu!!
Wystarczy skontaktować się z dowolną placówką Compensy, przekazać niezbędne dane,
a polisa ubezpieczeniowa zostanie przesłana na Wasz adres mailowy!!
Adresy placówek oraz telefony znajdziecie na stronie https://www.compensa.pl/kontakt/.
Możecie również zostawić swoje dane teleadresowe, a konsultanci Compensa do Was oddzwonią.
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących oferty zapraszamy również do kontaktu
z naszym biurem pod numerem tel. 22 532-84-44 wew.2, lub pod adresem e-mail klub@pzm.pl
- andred
- Donator
- Posty: 217
- Rejestracja: 18 paź 2016, 20:01
- Model: NB FL
- Wersja: Memories
- Lokalizacja: Łódź
Cześć Wszystkim.
Podpinam się pod temat choć nie do końca na temat ale przeszukuje forum i nie wiem gdzie o to zapytać.
Chodzi dokładnie o żółte tablice.... to chyba jedyne podobieństwo w tym wątku.
Mam pytanie do osób które się na tym znają albo mają jakieś doświadczenie w tym temacie.
Pytanie brzmi: "Czy warto kupować samochód na żółtych tablicach? Czy jest się czego bać?"
Od razu powiem, że choć jak widać po ilości moich wpisów jestem od 3 lat forumowiczem, posiadam piękną NBFL, byłem na zlocie z okazji XXX-lecia w Łodzi, jeżdżę nią w zasadzie na co dzień ale pytanie o zakup samochodu nie dotyczy MX5. Zupełnie inna marka ale to wcale nie znaczy, że zdradzam MX5
Moja wiedza na temat żółtych tablic jest taka ile wyczytałem w internecie. Niby znam zady i walety tego rozwiązania ale może mi jeszcze coś podpowiecie, coś poradzicie.
Pozdrawiam
andred
Podpinam się pod temat choć nie do końca na temat ale przeszukuje forum i nie wiem gdzie o to zapytać.
Chodzi dokładnie o żółte tablice.... to chyba jedyne podobieństwo w tym wątku.
Mam pytanie do osób które się na tym znają albo mają jakieś doświadczenie w tym temacie.
Pytanie brzmi: "Czy warto kupować samochód na żółtych tablicach? Czy jest się czego bać?"
Od razu powiem, że choć jak widać po ilości moich wpisów jestem od 3 lat forumowiczem, posiadam piękną NBFL, byłem na zlocie z okazji XXX-lecia w Łodzi, jeżdżę nią w zasadzie na co dzień ale pytanie o zakup samochodu nie dotyczy MX5. Zupełnie inna marka ale to wcale nie znaczy, że zdradzam MX5
Moja wiedza na temat żółtych tablic jest taka ile wyczytałem w internecie. Niby znam zady i walety tego rozwiązania ale może mi jeszcze coś podpowiecie, coś poradzicie.
Pozdrawiam
andred
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3526
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Aktualnie mam 3 samochody na żółtych (a w życiu miałem w sumie 5).
Na pewno ładnie wyglądają Samochód bardziej uchodzi za klasyka niż trupa (oczywiście jak zawsze są wyjątki)
Na przeglądy i tak jeżdżę każdym z nich co rok, tylko bez stemplowania - wolę wiedzieć czy trzyma się kupy chociaż pewnie sam widzę i wiem o swoich samochodach więcej niż znajdzie diagnosta...
Koszt ubezpieczenia jest bez zmian czy na żółtych czy nie.
TEORETYCZNIE trudniej takie auto modyfikować nieseryjnie...
Na pewno ładnie wyglądają Samochód bardziej uchodzi za klasyka niż trupa (oczywiście jak zawsze są wyjątki)
Na przeglądy i tak jeżdżę każdym z nich co rok, tylko bez stemplowania - wolę wiedzieć czy trzyma się kupy chociaż pewnie sam widzę i wiem o swoich samochodach więcej niż znajdzie diagnosta...
Koszt ubezpieczenia jest bez zmian czy na żółtych czy nie.
TEORETYCZNIE trudniej takie auto modyfikować nieseryjnie...
- andred
- Donator
- Posty: 217
- Rejestracja: 18 paź 2016, 20:01
- Model: NB FL
- Wersja: Memories
- Lokalizacja: Łódź
Samochód który chcę kupić na pewno będzie wymagał sporego remontu blacharskiego, malowanie itp., itd.
Podobno wymagane są oryginalne części, a nie zamienniki. Oryginały mogą być bardzo drogie. Nie chcę modyfikacji ani przeróbek tylko jak najbliżej oryginału.... na ile się da oczywiście. Boję się najbardziej łapy jaką położy na nim konserwator zabytków bez zgody którego nic nie będę mógł zrobić.
Czy przed każdą ingerencją muszę mieć zgodę takiego konserwatora zabytków?