Swap 2.0 na poliftowy 2.0, a może na 2.5?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lut 2019, 13:35
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
Przez własną głupotę doprowadziłem do uszkodzenia panewek w mojej NC 2.0 2006. Z mechanikiem uzgodniliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż remont, będzie kupno nowego silnika. Z ofert, które znalazłem najlepiej wygląda silnik z poliftowej NC 2010 o oznaczeniu LF (dodam również, że to anglik). Czy ktoś miał może do czynienia z podobnym przypadkiem i może podpowiedzieć, czy podmiana będzie bezproblemowa?
Pozdrawiam
Przez własną głupotę doprowadziłem do uszkodzenia panewek w mojej NC 2.0 2006. Z mechanikiem uzgodniliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż remont, będzie kupno nowego silnika. Z ofert, które znalazłem najlepiej wygląda silnik z poliftowej NC 2010 o oznaczeniu LF (dodam również, że to anglik). Czy ktoś miał może do czynienia z podobnym przypadkiem i może podpowiedzieć, czy podmiana będzie bezproblemowa?
Pozdrawiam
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Będzie bezproblemowa, ale takiego silnika nie kupisz w normalnych pieniądzach. Wsadzaj 2.5l!
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 524
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Dajesz 2.5 nie bedziesz żałować, wierz mikrakus pisze: ↑01 kwie 2020, 17:00Cześć,
Przez własną głupotę doprowadziłem do uszkodzenia panewek w mojej NC 2.0 2006. Z mechanikiem uzgodniliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż remont, będzie kupno nowego silnika. Z ofert, które znalazłem najlepiej wygląda silnik z poliftowej NC 2010 o oznaczeniu LF (dodam również, że to anglik). Czy ktoś miał może do czynienia z podobnym przypadkiem i może podpowiedzieć, czy podmiana będzie bezproblemowa?
Pozdrawiam
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lut 2019, 13:35
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Poczytałem wczoraj trochę na ten temat i mam wątpliwości. Głównie jeśli chodzi o charakterystykę tego silnika - podobno jedzie bardziej w środkowym zakresie obrotów i nie bardzo lubi wysokie kręcenie. Dopiero wymiana wałków powoduje, że łapie trochę oddechu i jest większy sens kręcenia go w wyższe partie obrotów. Ktoś może potwierdzić, bądź zaprzeczyć? Nie ukrywam, że podoba mi się wizja tego poliftowego 2.0, który kręci się 500 obrotów wyżej niż ten mój. Ludzie również piszą, że 2.5 bardziej wibruje...
Zacząłem rownież szukać tego motoru i z polskich źródeł znalazłem tylko silniki od fordów fusion. Ceny podobne do znalezionego 2.0. Ktoś może potwierdzić, że przykładowo ta jednostka będzie pasować - https://allegro.pl/oferta/silnik-2-5-sl ... 8725677386.
Znalazłem również listę "pasujących modeli":
2009–2013 Mazda6 (North America)
2009–2011 Mazda Tribute
2010–2013 Mazda Axela/Mazda3
2009–2019 Ford Escape
2010–present Ford Fusion
2014–2018 Ford Transit Connect
2010–2011 Mercury Milan
Ma to sens?
Zastanawiam się również, czy mój niedawno zakupiony kolektor 4-1 z I.La będzie pasować do 2.5...
Byłem już prawie zdecydowany na ten 2.0, a po nocy researchu już nawet nie wiem jak się nazywam za bardzo
Zacząłem rownież szukać tego motoru i z polskich źródeł znalazłem tylko silniki od fordów fusion. Ceny podobne do znalezionego 2.0. Ktoś może potwierdzić, że przykładowo ta jednostka będzie pasować - https://allegro.pl/oferta/silnik-2-5-sl ... 8725677386.
Znalazłem również listę "pasujących modeli":
2009–2013 Mazda6 (North America)
2009–2011 Mazda Tribute
2010–2013 Mazda Axela/Mazda3
2009–2019 Ford Escape
2010–present Ford Fusion
2014–2018 Ford Transit Connect
2010–2011 Mercury Milan
Ma to sens?
Zastanawiam się również, czy mój niedawno zakupiony kolektor 4-1 z I.La będzie pasować do 2.5...
Byłem już prawie zdecydowany na ten 2.0, a po nocy researchu już nawet nie wiem jak się nazywam za bardzo
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 524
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Moze ja napisze swoje odczucia.
Po zmianie z 2.0 ma 2.5 naprawde zastanawiam sie dlaczego auto nie zostało fabrycznie w ten silnik wyposażony.
Największa roznica oczywiście w niucie. To niebo a ziemia. Ciągnie od dolu tak jak 2.0 przy górnej granicy. Faktycznie poci sie od 6000 obrotów i tutaj juz tylko walki, ktore akurat tez nie sa niewiadomo jakim wydatkiem. ( zobaczymy jak bedzie u mnie, ale planuje mniejwiecej za 2 miesiące zakładać).
Nie odczułem żadnej różnicy w drżeniu czy czymś takim.
Kolektor z tego wiem bedzie Ok
Na swapa polecam ekipę Five’owska z Bydgoszczy. to była najlepsza decyzja jaka podjąłem. Nie wyobrażam sobie samemu szukac i załatwiać silnik. Poprostu oddałem auto na gotowca.
Po zmianie z 2.0 ma 2.5 naprawde zastanawiam sie dlaczego auto nie zostało fabrycznie w ten silnik wyposażony.
Największa roznica oczywiście w niucie. To niebo a ziemia. Ciągnie od dolu tak jak 2.0 przy górnej granicy. Faktycznie poci sie od 6000 obrotów i tutaj juz tylko walki, ktore akurat tez nie sa niewiadomo jakim wydatkiem. ( zobaczymy jak bedzie u mnie, ale planuje mniejwiecej za 2 miesiące zakładać).
Nie odczułem żadnej różnicy w drżeniu czy czymś takim.
Kolektor z tego wiem bedzie Ok
Na swapa polecam ekipę Five’owska z Bydgoszczy. to była najlepsza decyzja jaka podjąłem. Nie wyobrażam sobie samemu szukac i załatwiać silnik. Poprostu oddałem auto na gotowca.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Fachowcem nie jestem, miałem po prostu okazję przejechać się kilkoma 2.0 i jednym 2,5.
Jeździłem szarym NC 2,5 który ostatnio się sprzedał na forum strojonym przez Fivopaca.
Różnica jest bardzo duża na korzyść 2,5 , auto bardzo dobrze ciągnie z dołu właśnie , co jest bardzo przyjemne:)
To był właśnie silnik z Forda Fusion, banan na twarzy:) moja następna Miata jak się skończy Corona to pewnie będzie NC 2,5:)
Jeździłem szarym NC 2,5 który ostatnio się sprzedał na forum strojonym przez Fivopaca.
Różnica jest bardzo duża na korzyść 2,5 , auto bardzo dobrze ciągnie z dołu właśnie , co jest bardzo przyjemne:)
To był właśnie silnik z Forda Fusion, banan na twarzy:) moja następna Miata jak się skończy Corona to pewnie będzie NC 2,5:)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Byłbym ostrożny. Wymiana silnika nie generuje takich kosztów jak SWAP. Nie każdy mechanik ma ogarnięty temat, a do tych którzy mają trzeba zapisywać się i czekać kilka miesięcy.
Przy swapie trzeba jeszcze wykonać strojenie, w tym celu nabyć licencję ECUtek. Silnik 2.5 jak już wspomniano nie kręci się wysoko bez dalszych przeróbek, co dla niektórych może być problemem. Osobiście z 2.5 jeździło mi się duuzo lepiej niż z 1.8, ale zależało mi właśnie na mocy w średnim zakresie obrotów, a nie kręceniu do odcinki na torze.
Przy swapie trzeba jeszcze wykonać strojenie, w tym celu nabyć licencję ECUtek. Silnik 2.5 jak już wspomniano nie kręci się wysoko bez dalszych przeróbek, co dla niektórych może być problemem. Osobiście z 2.5 jeździło mi się duuzo lepiej niż z 1.8, ale zależało mi właśnie na mocy w średnim zakresie obrotów, a nie kręceniu do odcinki na torze.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2020, 18:17 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Czy ta szara nie był to SWAP z 1.8 bez aktywnej zmiennej fazy vvt?Tomai pisze: ↑02 kwie 2020, 21:51Fachowcem nie jestem, miałem po prostu okazję przejechać się kilkoma 2.0 i jednym 2,5.
Jeździłem szarym NC 2,5 który ostatnio się sprzedał na forum strojonym przez Fivopaca.
Różnica jest bardzo duża na korzyść 2,5 , auto bardzo dobrze ciągnie z dołu właśnie , co jest bardzo przyjemne:)
To był właśnie silnik z Forda Fusion, banan na twarzy:) moja następna Miata jak się skończy Corona to pewnie będzie NC 2,5:)
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- wromiata
- Donator
- Posty: 156
- Rejestracja: 26 gru 2019, 12:41
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Wrocław
jestem świeżym właścicielem NC 2.5, z dużą dozą prawdopodobieństwa właśnie tej którą opisujesz. jeździ jak marzenie, dopieszczona pod maską z każdej strony. Tak jak było wyżej wspomniane również zachodzę w głowę dlaczego Mazda na zdecydowała się na ten silnik w stocku. Wcześniej jeździłem 1.8, mazda była przyjemna do jazdy po mieście, ale teraz to co jest teraz, to niebo, a ziemia!Tomai pisze: ↑02 kwie 2020, 21:51Fachowcem nie jestem, miałem po prostu okazję przejechać się kilkoma 2.0 i jednym 2,5.
Jeździłem szarym NC 2,5 który ostatnio się sprzedał na forum strojonym przez Fivopaca.
Różnica jest bardzo duża na korzyść 2,5 , auto bardzo dobrze ciągnie z dołu właśnie , co jest bardzo przyjemne:)
To był właśnie silnik z Forda Fusion, banan na twarzy:) moja następna Miata jak się skończy Corona to pewnie będzie NC 2,5:)
U siebie mam właśnie silnik 2.5 duratec z Fusiona '12 w automacie
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
1.8 strasznie słaby był ten silnik jak na takie auto. Niby 126 km, ale jeździło to niewiele lepiej od fabii 1.4 bez turbo. Od 3 biegu włącznie padaka. Dodajmy brak LSD, brak VVT. Co to miało być? Kiedyś zrobiłem wydech i strojenie tego silnika... Kasa w błoto. Dobrze że przynajmniej licencja ECUtek i wydech przydały się po swapie i przy kompresowaniu później.jestem świeżym właścicielem NC 2.5, z dużą dozą prawdopodobieństwa właśnie tej którą opisujesz. jeździ jak marzenie, dopieszczona pod maską z każdej strony. Tak jak było wyżej wspomniane również zachodzę w głowę dlaczego Mazda na zdecydowała się na ten silnik w stocku. Wcześniej jeździłem 1.8, mazda była przyjemna do jazdy po mieście, ale teraz to co jest teraz, to niebo, a ziemia!
U siebie mam właśnie silnik 2.5 duratec z Fusiona '12 w automacie
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Wolnossace 1.8 a skompresowane 2.5 to spora różnica raczej.
Zreszta nie ma niewiadomo czego oczekiwać po strojeniu wolossaka. 1.8 z nc jest zdlawiony mocno poprzez kiepski walek ssący i brak vvt, sytuacja podobna jak przy 1.6 90km w poliftowej na
Zreszta nie ma niewiadomo czego oczekiwać po strojeniu wolossaka. 1.8 z nc jest zdlawiony mocno poprzez kiepski walek ssący i brak vvt, sytuacja podobna jak przy 1.6 90km w poliftowej na
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Moim zdaniem prosty - dla kogoś nie oczekujących osiągów na prostej a chcącego np delektować się jazda z wiatrem we włosach. Wbrew pozorom to całkiem spora ilość posiadaczy Mxwaran pisze:Co to w ogóle był za pomysł pchania w najcięższą miatę silnika o mocy 126 KM?
Zaraz nas mod przeswięci za oftopy
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Tak, to jest teraz Twoja Miata:) Zazdrość )Pozdrawiam:)wromiata pisze: ↑03 kwie 2020, 21:41jestem świeżym właścicielem NC 2.5, z dużą dozą prawdopodobieństwa właśnie tej którą opisujesz. jeździ jak marzenie, dopieszczona pod maską z każdej strony. Tak jak było wyżej wspomniane również zachodzę w głowę dlaczego Mazda na zdecydowała się na ten silnik w stocku. Wcześniej jeździłem 1.8, mazda była przyjemna do jazdy po mieście, ale teraz to co jest teraz, to niebo, a ziemia!Tomai pisze: ↑02 kwie 2020, 21:51Fachowcem nie jestem, miałem po prostu okazję przejechać się kilkoma 2.0 i jednym 2,5.
Jeździłem szarym NC 2,5 który ostatnio się sprzedał na forum strojonym przez Fivopaca.
Różnica jest bardzo duża na korzyść 2,5 , auto bardzo dobrze ciągnie z dołu właśnie , co jest bardzo przyjemne:)
To był właśnie silnik z Forda Fusion, banan na twarzy:) moja następna Miata jak się skończy Corona to pewnie będzie NC 2,5:)
U siebie mam właśnie silnik 2.5 duratec z Fusiona '12 w automacie
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Wracajac do tematu. SWAP to trochę więcej zabawy i konieczność strojenie z zakupem licencji. Przy okazji może warto też zupgradeowac cały wydech z kolektorem włącznie. Gdybym miał padnięte 1.8 to szedłbym w SWAP mimo kosztów bo jazda z 1.8 ogranicza uliczny fan. Nie da się sensownie pościgać spod świateł, porządnie spalić gumy (brak LSD), 3 bieg to już the end. Byłem zaskoczony jak ten samochód ślamazarnie na 3 nabiera prędkości nawet na wysokich obrotach. Mnie to męczyło. Teraz z koleji muszę nauczyć się od nowa panować nad autem bo na 3 traci trakcje przy mocniejszym wciśnięciu gazu.
Co do 2.0 to niech jakiś użytkownik 2.0 powie czy warto ponieść dodatkowe koszty i zrobić 2.5
Co do 2.0 to niech jakiś użytkownik 2.0 powie czy warto ponieść dodatkowe koszty i zrobić 2.5
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Uświadomcie żółtodzioba czyli mnie, na czym polega taki swap np. mojego 1.8 na 2.5
Czy to jest wymiana zupełnie innego silnika, przykładowo z jakiegoś forda o pojemności 2.5 ?czy ten 1.8 jest przerabiany w jakiś tam sposób na większą pojemność?
Wybaczcie moją niewiedzę w tym temacie;)
Czy to jest wymiana zupełnie innego silnika, przykładowo z jakiegoś forda o pojemności 2.5 ?czy ten 1.8 jest przerabiany w jakiś tam sposób na większą pojemność?
Wybaczcie moją niewiedzę w tym temacie;)
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Wstawianie innego silnika o oznaczeniu MZR, pojemność w tym przypadku 2.5L z Mazdy 6 II, Forda Fusion itp. W MX5 nc były silniki MZR 1.8 i 2.0Ziolko73 pisze: ↑04 kwie 2020, 22:41Uświadomcie żółtodzioba czyli mnie, na czym polega taki swap np. mojego 1.8 na 2.5
Czy to jest wymiana zupełnie innego silnika, przykładowo z jakiegoś forda o pojemności 2.5 ?czy ten 1.8 jest przerabiany w jakiś tam sposób na większą pojemność?
Wybaczcie moją niewiedzę w tym temacie;)
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Swap polega na wstawieniu silnika 2.5 z Mazdy bądź Forda. Silniki 1.8 2.0 2.3 i 2.5 to ta sama rodzina więc większość rzeczy pasuje pług and play acz jest też kilka przeróbek. Na koniec nalezy zestroic ECU. Po calej operacji auto wygląda jak z fabryki, ale dużo lepiej jezdzi
Temat jest kompleksowo opisany na forum, jest też kilka miejsc w PL gdzie można oddać auto i odebrać gotowe.
Temat jest kompleksowo opisany na forum, jest też kilka miejsc w PL gdzie można oddać auto i odebrać gotowe.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Czyli teoretycznie jakbym się zdecydował to jeszcze mogę swój zdrowy silnik całkiem dobrze sprzedać i obniżyć w ten sposób koszta całej operacji;)
Na śląsku polecacie kogoś, kto się naprawdę na tym dobrze zna i bez obaw oddać auto do takiego swapa?
Na śląsku polecacie kogoś, kto się naprawdę na tym dobrze zna i bez obaw oddać auto do takiego swapa?
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Przy zamianie z 1.8 należałoby jeszcze kupić i wymienić cały moduł ECU, przestroić immobilizer i pociągnąć brakujące kable żeby działało VVT.
[/quote]
ciekawe czy Fiveopac nie opracowal jeszcze sposobu by uruchomic VVT na ECU z 1.8
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lut 2019, 13:35
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Widzę, że większość z Was porównuje 1.8 do 2.5 - tu na pewno różnica będzie ogromna. A miał ktoś może do czynienia z poliftową 2.0 i 2.5? Ze strojeniem u mnie raczej nie będzie problemu, bo licencja u five'a już dawno wykupiona, tylko trochę nie było kiedy pojechać w zeszłym sezonie. Kolektor też już mam podmieniony, aczkolwiek czytałem że do 2.5l lepszy byłby kolektor z rurkami o większe średnicy. Goodwin Racing ma taki w ofercie - 1.8 cala.
Ciekawy jestem jaką moc wypluje wystrojony 2.5l z ostrzejszymi wałkami i customowym kolektorem? Ma ktoś info odnośnie takiej konfiguracji?
Ciekawy jestem jaką moc wypluje wystrojony 2.5l z ostrzejszymi wałkami i customowym kolektorem? Ma ktoś info odnośnie takiej konfiguracji?
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Z rozmów m.in z nim wynikało, że ECU z 1.8 różni się fizycznie. Nie obsługuje fizycznie VVT oraz Cruise Control (tempomat). Kiedyś dorabiali wiązkę i podłączali, ale nigdy nie działało.ciekawe czy Fiveopac nie opracowal jeszcze sposobu by uruchomic VVT na ECU z 1.8
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Chodzi mi o to czy nie można przypadkiem dołożyć paru elementów i tego uruchomić. W ECU z hond na przykład ludziska takie rzeczy robilitytusr pisze:Z rozmów m.in z nim wynikało, że ECU z 1.8 różni się fizycznie. Nie obsługuje fizycznie VVT oraz Cruise Control (tempomat). Kiedyś dorabiali wiązkę i podłączali, ale nigdy nie działało.ciekawe czy Fiveopac nie opracowal jeszcze sposobu by uruchomic VVT na ECU z 1.8
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Guardian z forum ma taki zestaw. W jego wątku jest wykres z hamowni. 250Nm i prawie 220KM.
Dla porównania dr. Kokon na podobnym zestawie, ale bez wałków miał wykres na 245Nm i 208KM. Obaj mieli też wymieniony cały wydech, a kolektory chyba o większej średnicy niż ten od Fivea.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.