ProKit do NCFL - spasuje do NC?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- ace
- Donator
- Posty: 566
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Pasuje, ale coś nie tak było z wysokościami.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Też się na nie czaje, ale w aukcji nie jest w żaden sposób rozgraniczone przedlift vs polift. Po czym można to odróżnić?
- michalkow
- Posty: 100
- Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
- Model: NA
- Wersja: 1.6 1997
- Lokalizacja: Ćmielów
Po numerze części:
E10-55-010-05-22 - polift
E10-55-010-01-22 - przedlift
Gdzieś na forum o tym było napisane.
Zresztą sprzedawca przed wysyłką i tak pyta o rocznik auta i dobiera odpowiednie sprężyny.
E10-55-010-05-22 - polift
E10-55-010-01-22 - przedlift
Gdzieś na forum o tym było napisane.
Zresztą sprzedawca przed wysyłką i tak pyta o rocznik auta i dobiera odpowiednie sprężyny.
Dzięki
dzięki
NB, 1/2NBFL, NC
- irekJ
- Donator
- Posty: 2659
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Gdzieś już kiedyś pisałem, że tak na prawdę jest jeszcze trzecia wersja Pro Kita. Ta sprzedawana do NCFL w ASO (niebieskie springi). Jest jeszcze niżej i twardziej niż na tych "prawdziwych" Eibachach. Generalnie nie polecam.
I słowem podsumowania, tak jak było napisane powyżej sprężyny do NC są odrobinę dłuższe niż te do NCFL. Ale są pasowe w obie strony.
I słowem podsumowania, tak jak było napisane powyżej sprężyny do NC są odrobinę dłuższe niż te do NCFL. Ale są pasowe w obie strony.
- meewosh
- Posty: 1141
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Ja po informacji, że lepiej siada zakupiłem te pierwsze a mam pierwszy rocznik NC (2005). Pasuje bez problemu, ale przód leży nisko
I obawiam się że jeszcze może siąść.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- janux
- Donator
- Posty: 311
- Rejestracja: 03 sie 2017, 12:21
- Model: NC
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Białystok
meewosh mógłbyś zmierzyć długość od środka felgi do początku błotnika (z przodu i z tyłu)? chciałbym porównać ze swoim. z góry dzięki
chodzi mi o te długości, które zaznaczyłem czerwonymi kreskami
chodzi mi o te długości, które zaznaczyłem czerwonymi kreskami
- meewosh
- Posty: 1141
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Po zrobieniu paru km po lewej mam (przód/tył) ok 320 / 335 mm, prawa niestety dalej stoi wyżej odpowiednio 335-340 / 345. Co ciekawe pod zderzakiem różnice wynoszą do 1 cm a za kołem od podłoża do dołu kierunku już 1,5 cm. Ciekawe z czego wynika ta różnica.
Poprzednie dwie Miaty też nierówno stały tak przed jak i po wymianie springów (druga na bank nie bita), moje wcześniejsze E46 też niebite i też różnica prawa/lewa - tyle że tam prawa stała niżej .
W NCku jeszcze muszę zrobić geometrię bo ewidentnie LP jest w większym negatywie.
Poprzednie dwie Miaty też nierówno stały tak przed jak i po wymianie springów (druga na bank nie bita), moje wcześniejsze E46 też niebite i też różnica prawa/lewa - tyle że tam prawa stała niżej .
W NCku jeszcze muszę zrobić geometrię bo ewidentnie LP jest w większym negatywie.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- meewosh
- Posty: 1141
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Ale to z lewej powinno być wyżej wtedy a u mnie z prawej.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Hmm,meewosh pisze: ↑19 mar 2020, 16:06Po zrobieniu paru km po lewej mam (przód/tył) ok 320 / 335 mm, prawa niestety dalej stoi wyżej odpowiednio 335-340 / 345. Co ciekawe pod zderzakiem różnice wynoszą do 1 cm a za kołem od podłoża do dołu kierunku już 1,5 cm. Ciekawe z czego wynika ta różnica.
Poprzednie dwie Miaty też nierówno stały tak przed jak i po wymianie springów (druga na bank nie bita), moje wcześniejsze E46 też niebite i też różnica prawa/lewa - tyle że tam prawa stała niżej .
W NCku jeszcze muszę zrobić geometrię bo ewidentnie LP jest w większym negatywie.
Czy robiłeś po instalacji nowych sprężyn geometrię zawieszenia?
Ja mam ncfl, z prokit Eibach. Wszystko ok, symetrycznie.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- meewosh
- Posty: 1141
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Jeszcze nie, czekam na termin, ale nie spodziewam się cudów.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- marzdin
- Donator
- Posty: 356
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Mam pytanie, jaka jest różnica w obniżeniu między sprężynami do NC i NCFL od eibacha w NCFL ? 1 czy bardziej 1.5 cm?
Chodzi mi po głowie lekkie zglebienie (ze względu na Wrocławskie drogi), ale syn zdecydowanie nie chce glebić .
Chodzi mi po głowie lekkie zglebienie (ze względu na Wrocławskie drogi), ale syn zdecydowanie nie chce glebić .
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
Miał ktoś z Was do czynienia ze sprężynami Eibach Sportline? Czy to jest ta trzecia opcja, o której pisał Irek?
U mnie jest to samo na eibachu. Lewa strona siedzi niżej. Jak jadę z pasażerem to prawa zaczyna siadać Niestety w 99% jeżdżę sam. Nie wiem czy jest inne wytłumaczenie na to, ale ja lepszego nie znalazłem. Sprawdzałem wszystko, mierzyłem, przekładałem... Dałem sobie spokój