Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Hej, jak to jest z felgami z ND do NBFL a ? Pasują? A przede wszystkim ile ważą? Czy to są jakieś firmowe? Enkei?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ktoś tak ma na forum. Red? Nie pamiętam.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Podbiję sobie - ktoś, coś?
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Czy ktoś się orientuje jaka jest wysokość chłodnicy od NA względem NB? W sieci rysunki chłodnicy NA nie podają całej wysokości.
Chcę zastosować dolne uchwyty chłodnic od NB ze względu na skraplacz klimy, który też będzie od NB, niestety przy takim zestawie chłodnica od NB wystaje ponad górny pas i zastanawiam się, czy nieco przerobić uchwyty aby podpasowała chłodnica NA + skraplacz NB a może obniżyć mocowanie pod chłodnicę NB aby zeszła na równo do pasa (tu boję się aby nie była za nisko, więc stąd pytanie).
Chcę zastosować dolne uchwyty chłodnic od NB ze względu na skraplacz klimy, który też będzie od NB, niestety przy takim zestawie chłodnica od NB wystaje ponad górny pas i zastanawiam się, czy nieco przerobić uchwyty aby podpasowała chłodnica NA + skraplacz NB a może obniżyć mocowanie pod chłodnicę NB aby zeszła na równo do pasa (tu boję się aby nie była za nisko, więc stąd pytanie).
Odpowiem sam sobie, może ktoś będzie kiedyś szukał.
Rdzenie mają ten sam wymiar, co ciekawe NA ma nawet wyższą górę, ale przesuniętą na prawo.
Czerwona NA, czarna NB, wychodzi na to, że nawet wentylator klimy powinien pasować. A którą założę, to chyba na etapie składania zdecyduję.
Rdzenie mają ten sam wymiar, co ciekawe NA ma nawet wyższą górę, ale przesuniętą na prawo.
Czerwona NA, czarna NB, wychodzi na to, że nawet wentylator klimy powinien pasować. A którą założę, to chyba na etapie składania zdecyduję.
- meewosh
- Posty: 1141
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Dachy pasują wymiennie z NA/NB/NBFL, jedyna roznica to plexa lub szyba i ewentualnie rodzaj materiału (vinyl/szmata)
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Temat lamp w NA - z tego co wiem to są dwa różne rodzaje. Czym się różnią i czy są wymienne?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
To są różnice w reflektorach. A jak kwestia silniczka regulacji wysokości reflektora? Tez się różnią?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
- AaaA
- Donator
- Posty: 624
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Pasuja, kola w ND to:
17x7 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 8.2kg, kute BBS 7.3 kg, kute RAYS z 30AE niestety nie wiem
16x6.5 ET45 otwor 54.1mm seryjne Enkei waga 6.5kg (czemu nikt nie kupuje 1.5 - takie ladne lekkie kola by byly na rynku uzywek:) )
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dzięki za info
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1060
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Mamy tu kogoś z drukarką 3d? Znalazłem fajny projekt adaptera do anteny, dzięki któremu nie trzeba kupować anteny stubby za stówkę, żeby mieć antenę na gładko z podstawką anteny przy karoserii w NC (możliwe że do ND też pasuje), adapter pozwala na zamontowanie większości krótkich anten „na gładko”, potrzebowałbym wydrukować 1 sztukę,
- Załączniki
-
- 06DD607B-524F-41E6-8606-2D6B3DE181FE.jpeg (26 KiB) Przejrzano 2780 razy
-
- 7EF3E729-0485-416B-880C-4D0610F9A3E7.jpeg (16.08 KiB) Przejrzano 2780 razy
- Marcin M&S
- Donator
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 kwie 2019, 17:08
- Model: NA
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/Amersfoort(NL)
Pacjent to NA z silnikiem 1.8 (140 KM) z NB
padło wspomaganie kierownicy i pytanie jest czy w NA i NB pompa jest taka sama, czy ma znaczenie czy z 1.6 czy z 1.8 ? czy to jedna i ta sama pompa kupić używkę czy lepiej regenerowaną, coś może polecacie z własnego doświadczenia.
padło wspomaganie kierownicy i pytanie jest czy w NA i NB pompa jest taka sama, czy ma znaczenie czy z 1.6 czy z 1.8 ? czy to jedna i ta sama pompa kupić używkę czy lepiej regenerowaną, coś może polecacie z własnego doświadczenia.
- AaaA
- Donator
- Posty: 624
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
z tego co pamietam z glowy pompa jest taka sama (ale nie dam sobie nic uciac, zglebialem ten temat dosc dawno), na pewno warto zrobic porzadek z rurkami i chlodniczka, ktore o wiele czesciej puszczaja plyn ze spermy wieloryba niz pojawia sie problem z padajaca pompa sama z siebie (problem z pompa moze byc wtorny, zatarta/przegrzana pompa po tym jak uciekl plyn).Marcin M&S pisze: ↑22 sty 2020, 11:11Pacjent to NA z silnikiem 1.8 (140 KM) z NB
padło wspomaganie kierownicy i pytanie jest czy w NA i NB pompa jest taka sama, czy ma znaczenie czy z 1.6 czy z 1.8 ? czy to jedna i ta sama pompa kupić używkę czy lepiej regenerowaną, coś może polecacie z własnego doświadczenia.
zawsze masz tez opcje zrobienia depower i zaoszczedzeniu paru kilogramow kosztem rozwoju miesni przy parkowaniu.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 749
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Hej,
najtańsza i najskuteczniejsza opcja rozprawienia się z airbagiem 4/8 (mata zajętości fotela) to emulator z polszy za ~100zł czy szukać czegoś po ebayach?
najtańsza i najskuteczniejsza opcja rozprawienia się z airbagiem 4/8 (mata zajętości fotela) to emulator z polszy za ~100zł czy szukać czegoś po ebayach?
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
-
- Donator
- Posty: 3687
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Taka sytuacja:
Auto (NBFL) stało od Listopada pod pokrowcem, dzisiaj chciałem je przewietrzyć ale nie odpaliło.
Sprawdziłem świece (ok) i paliwo (ok)
Ostatecznie odpaliła na wciśniętym pedale gazu - czyli z otwartą przepustnicą. Na zimnym silniku przy zamkniętej przepustnicy nie odpala.
Skąd silnik bierze powietrze przy odpalaniu/jałowych obrotach w NBFL 1.8? Podejrzewam że kolejny krok to demontaż przepustnicy i czyszczenie?
Auto (NBFL) stało od Listopada pod pokrowcem, dzisiaj chciałem je przewietrzyć ale nie odpaliło.
Sprawdziłem świece (ok) i paliwo (ok)
Ostatecznie odpaliła na wciśniętym pedale gazu - czyli z otwartą przepustnicą. Na zimnym silniku przy zamkniętej przepustnicy nie odpala.
Skąd silnik bierze powietrze przy odpalaniu/jałowych obrotach w NBFL 1.8? Podejrzewam że kolejny krok to demontaż przepustnicy i czyszczenie?
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Od filtra. Ale jeśli kanalik zaschnął w środku to nie wiem czy rozpuścisz badziewie bez demontażu przepustnicy i zanurzenia w ropie/nafcie/kozim mleku. O ile to jest przyczyną, a nie np. wilgoć w gnieździe przepływomierza czy cokolwiek innego elektrycznego, łącznie z kompem, jak w przypadku mojego swapa...
-
- Donator
- Posty: 3687
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dzięki. Pokombinuje jeszcze, ale jestem przekonany na 75 procent że problem jest z przepustnicą bo auto odpaliło normalnie przy wciśniętym gaziepirul pisze: ↑27 sty 2020, 17:47Od filtra. Ale jeśli kanalik zaschnął w środku to nie wiem czy rozpuścisz badziewie bez demontażu przepustnicy i zanurzenia w ropie/nafcie/kozim mleku. O ile to jest przyczyną, a nie np. wilgoć w gnieździe przepływomierza czy cokolwiek innego elektrycznego, łącznie z kompem, jak w przypadku mojego swapa...