I Bednarynickesh v2.0 pisze: ↑09 lis 2018, 13:09Proszę, spróbujmy jeszcze Biłgoraj i Debrzno
Choćby tylko jako trening.
CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2018
Moderator: Moderatorzy
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2114
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
w końcu coś z Pomorzem w nazwie województwa choć sam tor to już chyba Wielkopolska
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
W końcu to chyba lekkie nadużycie. Jeszcze rok temu odbywały się tam rundy.pistenbully pisze: ↑10 lis 2018, 8:51w końcu coś z Pomorzem w nazwie województwa choć sam tor to już chyba Wielkopolska
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Nickesh, Pepeg ma kontakt do ludzi z BIłgoraja, którzy mają jakiś tam kontakt z torem. Rozmawialiśmy o zrobieniu czegoś w tym roku, niestety życie trochę pokrzyżowało plany. Ale jest to do zrobienia w niewielkich pieniądzach. Na pewno bliżej niż do Debrzna (choć czasowo pewnie wyjdzie podobnie) no i można połączyć ze zwiedzaniem przepięknego Roztocza...VooR pisze: ↑09 lis 2018, 21:44I Bednarynickesh v2.0 pisze: ↑09 lis 2018, 13:09Proszę, spróbujmy jeszcze Biłgoraj i Debrzno
Choćby tylko jako trening.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Crazy guy without roof
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KW_k1y8 ... u.be&t=893[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KW_k1y8 ... u.be&t=893[/youtube]
Hahahahaha.PiotrekR pisze:Crazy guy without roof
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KW_k1y8 ... u.be&t=893[/youtube]
Czy to był Tomasz?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Haha, crazy driver
Widać ze ślady na drzwiach dodają street creed, bro!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Widać ze ślady na drzwiach dodają street creed, bro!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Faktycznie, coś takiego było pod koniec niedawnego spota. Oni chyba myśleli, że się ścigamy po ulicach. Pamiętam, że pytali o obcierki.
Nie miałem pojęcia, że zrobią z tego takie halo. Emi - legenda Kidmana, a jednocześnie dzieło Pepega wchodzi na arenę międzynarodową
Nie miałem pojęcia, że zrobią z tego takie halo. Emi - legenda Kidmana, a jednocześnie dzieło Pepega wchodzi na arenę międzynarodową
- DawidWRB
- Posty: 26
- Rejestracja: 19 paź 2017, 14:19
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję za odpowiedzi
4. Wciąż nie wiem, które opony zaliczać jako wyścigowe, bo wg mnie wszelkie UHP to zwykłe drogowe gumy.
8. Tym mnie "kupiłeś". Chyba zapoznawczo zapisze się na przyszły sezon Co prawda jeszcze nie te umiejętności i nie ten samochód, ale SPECMIATA zapowiada się bardzo ciekawie.
Co do Krzywej - rozumiem, że nie to zaplecze i długość jak na tak dużą imprezę, jednakże bardziej doświadczeni ode mnie koledzy chwalą sobie nitkę i asfalt, więc chyba nie jest aż tak źle. Dla amatora jak ja, ten obiekt nadaje się wręcz idealnie do nauki. Podejrzewam, że na Poznaniu trzeba już sporo potrafić, aby ogarnąć auto w szybszych sekcjach. Natomiast o Ułężu słyszałem średnie opinie.
Wybaczcie, że częściowo wyciąłem Wasze wypowiedzi, chciałem skrócić post.
3. Rozumiem i całkowicie zgadzam się, aczkolwiek z mojego doświadczenia wynika, że rollbar powinien zostać zaliczony do elementów seryjnych w przypadku aut typu cabrio. Zysk z usztywnienia niewielki w rękach amatora, plus dodatkowe kg, a bezpieczeństwo jednak dużo większe. Miałem okazję uderzyć przy prędkości ok. 100-120km/h na łuku w pakiet opon ustawionych jako przeszkoda od wewnętrznej strony zakrętu i przejechać kawałek na dwóch zewnętrznych kołach. Nie ukrywam, ze zrobiło mi się trochę gorąco, stąd mam delikatne opory przed startem bez rolki, a wykluczenie takiego aut z serii pozostawia mi tylko jedną klasyfikację, w której są mocniej pomodzone auta.nickesh v2.0 pisze: ↑08 lis 2018, 21:543. Stock to czysto seryjne samochody. To wyjście na przeciw kierowcom, którzy nie chcą modyfikować swoich aut, ale chcą poznać ich możliwości. Tor jest najbezpieczniejszym miejscem do tego celu. Są jednak wśród nich bardzo zdolni zawodnicy.
4. Podobnie, jak w punkcie 3. - chodzi o to, żeby istniała klasa, w której brak modyfikacji samochodu nie niweczy szans na wygraną. To tylko jedna z siedmiu klas.
8. Tak, to jest nadrzędny cel klasy SPEC. Ale nie rzucamy się z motyką na słońce. 2018 był pierwszym sezonem z SPEC-em w rozumieniu unifikacji wyposażenia, w celach bezpieczeństwa i wyrównania osiągów samochodów. W kolejnych sezonach przepisy techniczne będą doprecyzowane i prawdopodobnie zaostrzane. W 2019 chyba jeszcze nie uda się wprowadzić wyścigów równoległych, ale w 2020, kto wie
4. Wciąż nie wiem, które opony zaliczać jako wyścigowe, bo wg mnie wszelkie UHP to zwykłe drogowe gumy.
8. Tym mnie "kupiłeś". Chyba zapoznawczo zapisze się na przyszły sezon Co prawda jeszcze nie te umiejętności i nie ten samochód, ale SPECMIATA zapowiada się bardzo ciekawie.
To mi się podoba, im więcej km tym lepiej. Tor Jastrząb to dla mnie obecnie nr. 1 z tych, które chce sprawdzić.Dziubas pisze: ↑08 lis 2018, 23:47Na finale MC zaliczyłem coś w okolicach 150 kilometrów, ale byli tacy, co zrobili grubo ponad 200...
Chyba takim w tej chwili akceptowalnym minimum jest Tor Jastrząb (2,5 kilometra można ustawić i są szerokie fragmenty, gdzie można ustąpić szybszym, no i ta zajebista górka - mistrzostwo świata).
Ano jestem z Wro i na pewno wpadnę na Silesię, a jak się uda to i na inne obiekty tak jak wyżej wspomniałeś nie ma w PL imprezy, gdzie w ramach poniesionych kosztów można zrobić tyle km. Aczkolwiek już wcześniej to porównywałem do innych imprez i wychodziło świetnie, nie mniej jednak, przyjacielska atmosfera i mnóstwo MXów to najważniejszy czynnik.Arturo_tiburon pisze: ↑09 lis 2018, 12:11otwarcie sezonu 2019 będzie na Silesia Ring - chyba będziesz miał blisko jeśli jesteś z Wrocławia.
Nie ma w PL imprezy na której możesz zrobić tyle km w ramach kosztów 350-450 /dzień na dodatek w towarzystwie przyjacielsko nastawionych zawodników. O drobiazgu pt. porównanie się z kilkudziesięcioma kierowcami mx5 nie wspominam.
Minimalna wielkość obiektu to Jastrząb. Nie ma mowy o mniejszych bo po prostu to nie działa.
Pixers ring aka Tor Krzywa odpada - daleko dla większości kierowców, brak zaplecza i nic specjalnego nie oferuje jeśli chodzi o trasę . Zresztą jego historia jest obrazem jego problemów. Nie da się bez konkretnych inwestycji wskoczyć w pulę obiektów gdzie jeździmy.
Na 2019 minimum to Silesia, Tor Poznań, Jastrząb, Ułęż.
Co do Krzywej - rozumiem, że nie to zaplecze i długość jak na tak dużą imprezę, jednakże bardziej doświadczeni ode mnie koledzy chwalą sobie nitkę i asfalt, więc chyba nie jest aż tak źle. Dla amatora jak ja, ten obiekt nadaje się wręcz idealnie do nauki. Podejrzewam, że na Poznaniu trzeba już sporo potrafić, aby ogarnąć auto w szybszych sekcjach. Natomiast o Ułężu słyszałem średnie opinie.
Wybaczcie, że częściowo wyciąłem Wasze wypowiedzi, chciałem skrócić post.
- ace
- Donator
- Posty: 566
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Pixers jest zamknięty od jakiegoś czasu. Zanim ktoś to odkupi i postawi na nogi - może minąć parę lat. Szkoda. Alternatywą jest Tor Łódź.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
A to się przypadkiem nie nazywa Tor Krzywa i działa nadal?ace pisze:Pixers jest zamknięty od jakiegoś czasu. Zanim ktoś to odkupi i postawi na nogi - może minąć parę lat. Szkoda. Alternatywą jest Tor Łódź.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- ace
- Donator
- Posty: 566
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Niestety nie Na Dolnym Śląsku teraz nie ma żadnego toru.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
https://www.facebook.com/T0RKRZYWA/ mnie to wygląda całkiem działająco....
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- ace
- Donator
- Posty: 566
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Cooo? Już ktoś Pixersa wykupił?! Bo to jest Pixers właśnie. Wygląda na to, że zaczęli działalność 3 tygodnie temu.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Mówiłemace pisze:Cooo? Już ktoś Pixersa wykupił?! Bo to jest Pixers właśnie. Wygląda na to, że zaczęli działalność 3 tygodnie temu.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- DawidWRB
- Posty: 26
- Rejestracja: 19 paź 2017, 14:19
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Wrocław
Dokładnie tak, Pixers działa pod nazwą Tor Krzywa i wciąż pracują te same osoby, ale w okrojonym składzie. Jak ktoś jest z okolicy i czasami wpadał na ten obiekt to na FB jest grupa Time Attack Krzywa (stare Pixers Cup/Pro Series).
Na kiedy planowane jest ogłoszenie harmonogramu MC na 2019?
Na kiedy planowane jest ogłoszenie harmonogramu MC na 2019?