pistenbully pisze:GTwice pisze:i sugestie czegoś innego
Nie wiem, czy Arvi nie wychłosta mnie za taki product placement, ale budżet i założenia odpowiadają:
viewtopic.php?f=32&t=27339 ![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Jak dla mnie to naturalna kolej rzeczy, by takie auto tu wsadzić.
Właśnie wczoraj analizowałem, że gdybyś rok wcześniej wystawił, to obstawiam, że Goha by jeździła AMG, a nie eNCekiem.
Ale Moderatorowi chyba nie wypada offtopu robić, więc by na temat:
GTwice pisze:Ciekawi mnie wasza opinia na temat tych aut jak i sugestie czegoś innego
Powtarzam się, ale ... uważam, że przygoda z samochodami jest kompletna, gdy pod domem stoi czołg z minimum V8 pod maską.
Z jednej strony rozumiem zamiłowanie do raczej mniejszych samochodów (wchodzących na terytorium sportowych), ale w prowadzeniu będą (moim zdaniem) zawsze gorsze od MX-5 - pomijam oczywiście garbusy ze Stuttgart'u
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
My mieliśmy budżetowego S-Type (za jakieś 15% kwoty jaką dysponujesz), ale frajdy sprawiało mnóstwo.
Tylko z połowicą chorujemy na motoryzację zeszłego wieku, więc może dlatego tak miło było objeżdżać te wszystkie współczesne klasy premium poczciwym Jagiem.
A propos Jaga - zobacz XK (ale starą budę - X100). Te silniki - jak ktoś dbał - są całkiem przyzwoite. Szczególnie XKR z niespodzianką pod maską. Niklasil też nie jest taki groźny jak go malują - ale trzeba kupować samochody z takimi motorami od kogoś, kto dbał, bo przeciętny handlarz jest w stanie kilkoma wypadami na miasto je zabić.
Ale to chyba dotyczy każdego samochodu z tej klasy - jak dbasz i serwisujesz u kogoś z głową, to będą służyć latami.
Pewnie dlatego w zależności od kraju opinia o niektórych samochodach jest skrajnie różna - nie każdy Sławek ogarnie Range Rovera
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tak czy siak - jak masz gdzieś w okolicy XK by się przejechać - polecam. Fajna zabawka.