Zwiększenie mocy - dyskusja ogólna
luźne mysli nieuczesane
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
jak afr wzrośnie to zaczyna falować coraz mocniej, jak dodałem więcej paliwa to zaczynał się stabilizować
jutro zaślepię egr i jeszcze może zmienię wtryski na żółte z rx-8 ale to raczej pogorszy sprawę
jutro zaślepię egr i jeszcze może zmienię wtryski na żółte z rx-8 ale to raczej pogorszy sprawę
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
- SponeR
- Posty: 1097
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
- Model: NA
- Wersja: ultra old
- Lokalizacja: Góra Św.Anny/Warszawa
turbo zaczęło gwizdać
i taka sytuacja
turbina po regeneracji w wrocławiu w EMP rok temu
nie wiem o co wirnik mógł zachaczyć ?
może za wysokie ciśnienie oleju ?
przed nią jest filtr i przepływomierz
i taka sytuacja
turbina po regeneracji w wrocławiu w EMP rok temu
nie wiem o co wirnik mógł zachaczyć ?
może za wysokie ciśnienie oleju ?
przed nią jest filtr i przepływomierz
- Załączniki
-
- DSC_0001[1].jpg (426.89 KiB) Przejrzano 6238 razy
MIATA nim jak szatan
To taki sofcik raczej [FACE WITH TEARS OF JOY] zdrowa seria spokojnie to zniesie ale jeśli chcesz to wrzuć dla spokoju kute korbowody. Tłoków zwyczajnie nie potrzebujesz.
Kostek pisze:Ktoś może wie gdzie można zakupić albo polecić jakąś firmę to zrobienia uszczelki pod głowicę odprężającą do NBFL 1.6 ? a może po prostu lepiej tłoki kute ?
użytkownik Andy szukaj na forum
zawodnik pisze:Kostek pisze:Ktoś może wie gdzie można zakupić albo polecić jakąś firmę to zrobienia uszczelki pod głowicę odprężającą do NBFL 1.6 ? a może po prostu lepiej tłoki kute ?
użytkownik Andy szukaj na forum
dzięki = )
hmm to co prawdziwy hard zaczyna się od 300+ hp ? niby gt28 powinien tyle wyciągnąć
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Kostek pisze:jak to mówią albo grubo albo wcale = ) turbinkę mam t28 tak myślę że ok. ~1 bar i ponad 230+,
Jakie to grubo jak co drugi nowy osobówek ma więcej kuni .
www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Mówią, że jak się wrzuci turbo to potem chce się więcej i więcej ale ja chyba nie przekroczyłbym 250KM i 300Nm. Za dużo mocy i auto przestaje dawać taką frajdę ale to tylko moje zdanie. No chyba że ma być tylko do startu z pod świateł;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
Kostek pisze:Ktoś może wie gdzie można zakupić albo polecić jakąś firmę to zrobienia uszczelki pod głowicę odprężającą do NBFL 1.6 ? a może po prostu lepiej tłoki kute ?
Kute tłoki w mx5 to fajna rzecz ale da się obyć bez tego, za to polecam kutą korbę. Jak coś mam na stanie, kupiłem by montować. Ale jednak jadę do ślubu retro i do tego czasu nie chce nic juz robic. Co za tym idzie zalegają mi
SPAM pisze:Kostek pisze:Ktoś może wie gdzie można zakupić albo polecić jakąś firmę to zrobienia uszczelki pod głowicę odprężającą do NBFL 1.6 ? a może po prostu lepiej tłoki kute ?
Kute tłoki w mx5 to fajna rzecz ale da się obyć bez tego, za to polecam kutą korbę. Jak coś mam na stanie, kupiłem by montować. Ale jednak jadę do ślubu retro i do tego czasu nie chce nic juz robic. Co za tym idzie zalegają mi
Na razie odpalam bez kucia ale jak będę potrzebował to się odezwę
Da się zdjąć misę olejową bez wyjmowania belki ? w NBFL 1.6
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Ja wolę wyjąć silnik . Jakos szybciej idzie
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Stracisz Immo i sterowanie alternatorem. Alternator do przerobienia lub cofnięcia regulator napięcia do wersji z NA. Tyle.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Stracisz Immo i sterowanie alternatorem. Alternator do przerobienia lub cofnięcia regulator napięcia do wersji z NA. Tyle.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Stracisz Immo i sterowanie alternatorem. Alternator do przerobienia lub cofnięcia regulator napięcia do wersji z NA. Tyle.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Witam wszystkich, nie znalazłem nic na ten temat więc pytam.
Dziękuję za wyrozumiałość.
Ma ktoś jakieś doświadczenia z modyfikacją ND 2.0 ?
Jeżdżę autem od kilku miesięcy i charakterystyka oraz krzywa momentu pozostawiają trochę do życzenia.
Zastanawiam się nad dodaniem turbo, ale pakiecik BBR kosztuje kilkanaście tysi,
to sporo biorąc pod uwagę wartość samego auta. Z wykresu wynika, że pięknie robi momentowi obrotowemu,
a i mocy i wrażeń nie powinno już zabraknąć po takim modzie
No ale, budżet też nie wąski i raczej poza zasięgiem w tym sezonie, więc może ma ktoś jakieś sugestie
co można zrobić za kilka (3-5) tysięcy, żeby poczuć że motor lepiej współgra z wyglądem auta.
Ktoś ? Coś ?
Dziękuję za wyrozumiałość.
Ma ktoś jakieś doświadczenia z modyfikacją ND 2.0 ?
Jeżdżę autem od kilku miesięcy i charakterystyka oraz krzywa momentu pozostawiają trochę do życzenia.
Zastanawiam się nad dodaniem turbo, ale pakiecik BBR kosztuje kilkanaście tysi,
to sporo biorąc pod uwagę wartość samego auta. Z wykresu wynika, że pięknie robi momentowi obrotowemu,
a i mocy i wrażeń nie powinno już zabraknąć po takim modzie
No ale, budżet też nie wąski i raczej poza zasięgiem w tym sezonie, więc może ma ktoś jakieś sugestie
co można zrobić za kilka (3-5) tysięcy, żeby poczuć że motor lepiej współgra z wyglądem auta.
Ktoś ? Coś ?
Czy ktoś przerabiał temat wtrysków 1000cc, da się je wystroić na wolnych obrotach z regulatorem ciśnienia ? Czy już lepiej szukać jakiś 750cc ? oczywiście pod moc ~300KM
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
miałem 850cc pracujące w monowtrysku i nie było problemów z wolnymi
www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5