PLAN ZLOTU
termin: 19 - 20 sierpnia 2017 / sobota i niedziela /
zbiórka: Spotykamy się i rozpoczynamy w klubo-garażu.
miejscowość: 64-100 Leszno
Plan: Sobota
Bramy klubu otwieramy o godzinie 9.00. Prosimy o punktualne przybycie.
Omówienie szczegółów zlotu i pierwsza konkurencja.
Dla tych którzy mają daleko będziemy wyrozumiali.
Jednak prosimy, bądźcie przed 10.00. Plan jest napięty i musimy trzymać się
harmonogramu, aby z wszystkim zdążyć.
Co Was czeka ? W telegraficznym skrócie.
Po podróży, spragnieni i głodni możecie liczyć na kawkę, herbatkę, napoje i słodki
poczęstunek, w trakcie którego przedstawicie się, omówimy regulamin oraz szczegóły
zlotu. Zaraz po tym rozpoczniemy pierwsze konkurencje.
Kolejnym punktem będą indywidualne przejazdy na orientację / nie stresujcie się,
nie będą trudne - dacie radę /.
Nie pozwolimy abyście się nudzili i po powrocie otrzymacie następne zadania.
Godz. 14.00 - ruszamy wspólnie w 60 km trasę.
Cel: http://www.motelgrant.pl/ - miejsce naszego noclegu i biesiady.
Obiad, zakwaterowanie.
Pozostawiamy nasze Miatki i udajemy się na 30 minutowy spacer.
/ mniej wytrwałych możemy przewozić wozem technicznym /.
Po dotarciu na miejsce przeprowadzimy zawody, których jeszcze nie zdradzamy.
Będzie to niespodzianka. Nie pytajcie. Tak nie puścimy pary z gęby.
Po zakończeniu w/w zawodów wracamy do motelu … pieszo. Czyli będziemy mieli
też zlot pieszy. Spokojnie - technical car będzie do dyspozycji.
Po przybyciu do hotelu będziecie mieli chwilę na odświeżenie po której zaczniemy
wieczorną biesiadę. W trakcie której, prócz żarcia nie zabraknie też kolejnych
konkurencji.
Wasz pobyt umili kapela bluesowo-rockowa.
Impreza potrwa do późnych godzin nocnych. Każdy sam zdecyduje o której godzinie
pójdzie spać. Ważne by wstać punktualnie na śniadanie, po którym będzie na Was
czekać kolejne zadanie.
Niedziela
Godz. 9.00 - śniadanie
10.00 - konkurencja
11.00 - wspólny przejazd kolumną / 50 km /
12.00 - zwiedzanie / tajemnica /
12.45 - posiłek
Następnie wracamy do klubowego garażu / 22 km /
Podsumowanie zlotu. Ogłoszenie wyników. Uhonorowanie zwycięzców
i rozdanie nagród.
Dla głodnych coś na ząb oraz kawka i słodycze.
Nie określamy dokładnej godziny zakończenia zlotu. Nasz klub będzie do Waszej dyspozycji.
Otwarte do „ ostatniego klienta”
Teraz te przykre informacje - koszty
Niestety w tym roku wzrosły nam nieco ceny noclegów. Nie udało się wynegocjować lepszych.
Są też zróżnicowane. Wszystkie pokoje z łazienkami. Minimalnie różnią się standardem.
nocleg - pokój dwuosobowy - 130 zł lub 100 zł
- pokój jednoosobowy - 100 zł lub 80 zł
/ ceny pokoi bez śniadania, śniadanie - 15 zł/osobę wliczone do kosztów uczestnictwa /
Dokładnie wygląda to tak: mamy 7 pokoi dwuosobowych po 100 zł, 15 pokoi dwuosobowych po 130 zł i jedna jedynka za 80 zł. Jeśli singli będzie więcej, to zajmują pokoje dwuosobowe, płacąc za jedynkę / 100 lub 80 w zależności od standardu /. Mogą też się łączyć w pary, zmniejszając sobie koszty. Pierwszeństwo w zakwaterowaniu mają przyjezdni. Miejscowi mogą liczyć na zakwaterowanie jeśli zostaną wolne pokoje.

O wyborze pokoi będzie decydować kolejność wpłat i w razie konieczności będziemy zwracać nadwyżkę lub prosić Was o dopłatę. Jeśli ktoś chcę nocować już z piątku na sobotę prosimy o informacje. Dokonamy rezerwacji.
Do tego dochodzi koszt uczestnictwa - 190 zł za osobę
Podsumowanie kosztów
załoga dwuosobowa: 510 zł lub 480 zł
singiel : 290 zł lub 270 zł
Co wpływa na koszt uczestnictwa ? Posiłki - czyli, kawka i inne napoje bez procentów, domowe wypieki, obiad, śniadanie plus inne jadło … , wieczorna biesiada, zawody / niespodzianka /, kapela, zwiedzanie, nagrody, gadżety itp.
Alkohol nie jest wliczony w cenę uczestnictwa. Zainteresowani kupują go indywidualnie
w trakcie zawodów i podczas biesiady. Jedynym wyjątkiem będzie gratisowe wino klubowe dostępne na biesiadzie.
Zainteresowanych prosimy o zapisy na PW lub 5mx@wp.pl
Na wpłaty oczekujemy do 15 lipca.
W tytule wpłaty/zgłoszenia proszę podać nick lub imię kierowcy i pilota.
Potrzebne będą nam dane do zakwaterowania / wystarczy imię i nazwisko jednej osoby /
Wskazany też kontakt telefoniczny.
Przewidywana liczba uczestników - około 50 osób
/ jesteśmy ograniczeni liczbą miejsc w hotelu i klubo-garażu /
W drugim poście zostanie umieszczona lista, która będzie na bieżąco aktualizowana.
Decyduje kolejność wpłat.
Utworzymy też listę rezerwową. Jeśli ktoś z jakiś przyczyn musiałby zrezygnować, zwrot kosztów
uzyskuje od załogi z listy rezerwowej. Będziemy partycypować i pomagać w załatwieniu tych formalności.
nr konta:
14 1050 1520 1000 0090 4694 1770
Leszek Wlekły / Leszno
Pozdrawiamy. Organizatorzy.
Lidka i Leszek oraz
Ania, Dorian,
Ewa, Michał.