![Szczęśliwy :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Szczęśliwy :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
turbo pchała pisze:Z piszczeniem nie mów hop bo to też zależy od temperatury otoczenia
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
pirul pisze:NA po lifcie nie miało już mid'ów?
fen pisze:Witam, potrzebuję rady. Nbfl z big brake'ami. O ile dobrze sprawdziłem to tarcze przód powinny być 270mm a tył 276mm.
Jaką firmę wybrać? Wstępnie padło na ATE, jakieś doświadczenia z nimi lub coś lepszego? Nie chcę nacinanych tarcz.
Teraz klocki, tutaj nie wiem do końca na co padnie, ale proszę o pomoc w wymiarze klocków, to co ja znalazłem:
przód - 123,1 x 58,5 przykładowy link - https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... y-kpl.html
tył - 102,1 x 42,7 przykładowy link - https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... y-kpl.html
Niech ktoś potwierdzi czy dobrze znalazłem.
Pytanie bonusowe o zestaw naprawczy do zacisków - gumki z tłoczkiem czy będą pasować takie do mojego sprzętu:
przód - https://4cars.pl/szcz/254924/frenkit_38 ... 0/2003.php
tył - https://4cars.pl/szcz/235927/frenkit_38 ... 0/2003.php
fen pisze:Z opisu wynika, że te klocki są na ulice nie na tor więc założyłem, że nie trzeba ich dogrzać by uzyskać optymalną moc hamowania. Jak jest w rzeczywistości nie wiem, dlatego pytam.
Chcę w każdym razie klocek, który będzie mało pylił, mam teraz jasno złote felgi i mój komfort mycia wyceniam wysoko więc wolę kupić coś lepszego. To, że nie dobieram zestawu pod tor nie znaczy jeszcze, że szukam tu oszczędności.
Cube pisze:Potrzebuję dostać się, przeczyścić i nasmarować tłoczki w zaciskach z przodu w NBFL. Jako, że nigdy tego nie robiłem to chciałbym zapytać czy bez specjalnych narzędzi (prasy, ścisków czy czegokolwiek takiego) dam radę to zrobić w "domowych" warunkach? Jeśli tak to jaki jest plan działania żeby to zrobić?
Przy lekkim hamowaniu słychać stuki z przodu, wcześniej miałem tak w tylnym kole i w jednym warsztacie po rozebraniu i przeczyszczeniu zacisku przestało.