czyli na-czerniłeś dach i odtłuściłeś/pozbyłeś się wosków,uszczelnień

do dachu używaj chemii do tego przeznaczonej np
http://www.motochemia.pl/sonax-preparat-do-konserwacji-pielegnacji-dachu-cabrio-300ml-p-1312.html
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
3ka pisze:Szukałem czegoś do vinylu, ten Sonax jest do dachów materiałowych. Podejdzie?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Phill pisze:Witam.
Mam szybkie pytanko
Jak dokładnie wygladaja kanaliki odpływowe w miacie NA (91'), woda z rynienki dachu wpływa do po prostu do progu i z progu wypływa przez 4 dziurki jak na schemacie czy są tam jakieś gumowe wężyki aby woda nie miała styczności z progiem ?
Nie mam na chwilę obecną jak tego sprawdzić gdyż miata stoi u blacharza
Pozdrawiam
Dewuer pisze:Phill pisze:Witam.
Mam szybkie pytanko
Jak dokładnie wygladaja kanaliki odpływowe w miacie NA (91'), woda z rynienki dachu wpływa do po prostu do progu i z progu wypływa przez 4 dziurki jak na schemacie czy są tam jakieś gumowe wężyki aby woda nie miała styczności z progiem ?
Nie mam na chwilę obecną jak tego sprawdzić gdyż miata stoi u blacharza
Pozdrawiam
No właśnie, jak to jest z odpływami z przodu? Te tylne kanaliki co odprowadzają wodę z dachu łatwo zlokalizować, natomiast z przodu w progach pod spodem są śruby, więc raczej nie od odpływów tylko mają jakąś inną funkcję
mutra pisze:3ka pisze:Szukałem czegoś do vinylu, ten Sonax jest do dachów materiałowych. Podejdzie?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Srodek do materiałowego nie nada sie do vinylu. Potrzebujesz albo dedykowanego srodka do pokryc winylowych ( ja uzywam takiego - bardzo fajny ale drogawy https://www.amazon.com/3M-Cleaner-Condi ... GCW3S3S8WS)
albo środka do pielęgnacji plastików np valet pro "black to the future"
ja bym na twoim miejscu zrobił tak:
1.umył dach jeszcze raz, poczekał aż wyschnie (szczególnie szwy) .
2.kupiłbym srodek do uszczelniania szwów w namiotach (np seamsure albo jakikolwiek inny w płynie) i pociagnął szwy od środka (nie od zewnątrz bo zostana zacieki)
3. nałozył preparat do vinylu na dach (od zewnątrz)
Phill pisze:w progach są po 4 otworki na stronę jak na wysłanym przeze mnie schemacie.
henorek pisze:Panowie biore się za składanie wydechu i moje pytanie brzmi czy warto dopłacać do tłumików Magnaflow czy może lepiej kupić coś TurboWorks albo Ultera i też będzie ok? Albo jeszcze inaczej i gdzie indziej powinienem szukać? Celuję w ładny basowy dźwięk bez robienia wsi z darciem ryja na pół miasta, wstępnie wpada dwururka, po jednym tłumiku końcowym na stronę + tłumik środkowy ale chętnie posłucham kogoś mądrzejszego ode mnie
kammich pisze:Na pewno NA i NB maja inne mocowania łączników stabilizatorow.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
turbo pchała pisze:Dokręcasz do momentu kiedy nie możesz tarczy obrócić ręką. Wtedy luzujesz o 1/3 obrotu.
tomasz01 pisze:Pod uszczelkę w drzwiach - tą w którą szyba wchodzi schodząc w dół?
Verteru pisze:tomasz01 pisze:Pod uszczelkę w drzwiach - tą w którą szyba wchodzi schodząc w dół?
Dokładnie, tam się zbiera dużo piachu i syfu. Na końcu drzwi z szybą wysuniętą do góry można trochę odgiąć, wprowadzić rurkę i przejechać 2x po całości psikając.
tomasz01 pisze:Verteru pisze:tomasz01 pisze:Pod uszczelkę w drzwiach - tą w którą szyba wchodzi schodząc w dół?
Dokładnie, tam się zbiera dużo piachu i syfu. Na końcu drzwi z szybą wysuniętą do góry można trochę odgiąć, wprowadzić rurkę i przejechać 2x po całości psikając.
Jutro przetestuję![]()
Smar do łańcuchów rowerowych... powiadasz... widzę różne (pamiętasz jaki to był?)
Verteru pisze:tomasz01 pisze:Verteru pisze:tomasz01 pisze:Pod uszczelkę w drzwiach - tą w którą szyba wchodzi schodząc w dół?
Dokładnie, tam się zbiera dużo piachu i syfu. Na końcu drzwi z szybą wysuniętą do góry można trochę odgiąć, wprowadzić rurkę i przejechać 2x po całości psikając.
Jutro przetestuję![]()
Smar do łańcuchów rowerowych... powiadasz... widzę różne (pamiętasz jaki to był?)
Spytam jutro jak nie zapomnę. Opakowanie miał podobne do Nigrin. W ogóle środki do czyszczenia i smarowania łańcuchów są spoko, bo muszą działać w brudzie, wysokiej temperaturze i nie niszczyć gumowych ślizgaczy i plastikowych osłon.
patryczek pisze:Mam pilne pytanie, czy gwint AP z NB pasuje do NA bo zamówiłem sobie zawieszenie z AP do NA a nie maja na stanie i coś mi powiedział Pan w słuchawce, ze z NB pasują. To jak z tym jest?
mutra pisze:patryczek pisze:Mam pilne pytanie, czy gwint AP z NB pasuje do NA bo zamówiłem sobie zawieszenie z AP do NA a nie maja na stanie i coś mi powiedział Pan w słuchawce, ze z NB pasują. To jak z tym jest?
generalnie top mounty w NB są inne niż w NA ale nie wiem jak to sie ma do tego konkretnego gwintu