Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1060
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Donator
- Posty: 482
- Rejestracja: 07 paź 2015, 7:28
- Model: NB
- Wersja: Robi się :-D
- Lokalizacja: Kraków
Ktoś się orientuje czy przy fabrycznych nadkolach w NB wejdzie standardowa felga Enkei 15" z dystansem 22 mm i oponą 205/50/R15?
T.
T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1060
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
Japan Racing robi dobre felgi? Podobają mi się JR-3, myślicie, że 16x7 będą spoko do Miatki? Jaka rozmiarówka opony do tego żeby sobie nie zepsuć sterowności? 195/50? Czy 205/45 też będą ok? Auto glebowane Eibachami Pro Kitem za parę dni ale chce je trochę podnieść tak na wszelki wypadek bo to fura na codzień stąd przesiadka na fele 16".
http://allegro.pl/felgi-japan-racing-jr ... 79634.html
To są jakieś podróby czy wszystko ok? A może lepiej 15stki? Kurde sam nie wiem
http://allegro.pl/felgi-japan-racing-jr ... 79634.html
To są jakieś podróby czy wszystko ok? A może lepiej 15stki? Kurde sam nie wiem
szymek pisze:nie ruszane, tylko fabryczny negatyw.
Co masz na myśli pisząc fabryczny? Bo na seryjnych kątach to chyba by obcierało.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
henorek pisze:Japan Racing robi dobre felgi? Podobają mi się JR-3, myślicie, że 16x7 będą spoko do Miatki? Jaka rozmiarówka opony do tego żeby sobie nie zepsuć sterowności? 195/50? Czy 205/45 też będą ok? Auto glebowane Eibachami Pro Kitem za parę dni ale chce je trochę podnieść tak na wszelki wypadek bo to fura na codzień stąd przesiadka na fele 16".
http://allegro.pl/felgi-japan-racing-jr ... 79634.html
To są jakieś podróby czy wszystko ok? A może lepiej 15stki? Kurde sam nie wiem
Zależy jak jeździsz. Jak się bujasz delikatnie, to ujdą, ale jakntroche depnąć lubisz, to niekoniecznie. JR to typowy chinol i kopie japońskich wzorów. Dobra cena i wygląd, ale są bardzo delikatne. Osobiście nie jeździłem, ale kumple co jeździli odradzają.
The answer is always Miata.
luki_92_92 pisze:vodka pisze:W NB z błotników nie wystaje przy 8 celowej feldze et 25 i wyżej
Serio? To tym bardziej pokażcie jakieś foto z 16x8 et25, bo te co chcę kupić są z et 25 i 33 i w wersji 25 są w fajniejszych kolorach ale myślałem że będzie wystawać
16x8 et25 sporo tego jest, większośc osób jeżdzi na 15x8 et25 a prócz średnicy tak samo jest na równi z budą. Możesz także założyć 16x7 et10 i wyjdzie to samo
Chezus pisze:Zależy jak jeździsz. Jak się bujasz delikatnie, to ujdą, ale jakntroche depnąć lubisz, to niekoniecznie. JR to typowy chinol i kopie japońskich wzorów. Dobra cena i wygląd, ale są bardzo delikatne. Osobiście nie jeździłem, ale kumple co jeździli odradzają.
A ja mam kolegę co ma kolegę i jego szwagier był w Nowym Jorku. Podobało mi się bardzo jak tam jest.
henorek pisze:Hmm to troche mnie zmartwiłeś bo już byłem nastawiony na nie
Fakt, nie jest to pancerna felga. Jak szukasz takich to np OZ. Bądź JDM kute. Ale myślę, że nie w to celujesz z racji budżetu.
Od groma ludzi jeździ na JR/DR/Rota/XXR/Dare i innych podobnych i w PL widziałem jeden przypadek połamanych JR.
Sam miałem i to chinol jak każdy inny,ale nic się z nimi nie działo...
Pozdr
Rafa
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
Z felgami jest jak z zegarkami. Jeśli nosiłbyś na ręce podróbkę rolexa bez zażenowania to felgi japan racing są dla Ciebie.
Z alternatyw na tym pułapie cenowym jest chociażby sparco drift produkcji OZ, luźna interpretacja takich jdmowych felg.
Z tego co sobie przypominam to 15" miały szerokość 6,5 a 16" miało 7, co byłoby skromną specyfikacją, ale na szczęście nie w mx-5, no chyba że masz jakiegoś uturbionego popylacza z 250 końmi pod maską.
Z alternatyw na tym pułapie cenowym jest chociażby sparco drift produkcji OZ, luźna interpretacja takich jdmowych felg.
Z tego co sobie przypominam to 15" miały szerokość 6,5 a 16" miało 7, co byłoby skromną specyfikacją, ale na szczęście nie w mx-5, no chyba że masz jakiegoś uturbionego popylacza z 250 końmi pod maską.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Rafa pisze:Chezus pisze:Zależy jak jeździsz. Jak się bujasz delikatnie, to ujdą, ale jakntroche depnąć lubisz, to niekoniecznie. JR to typowy chinol i kopie japońskich wzorów. Dobra cena i wygląd, ale są bardzo delikatne. Osobiście nie jeździłem, ale kumple co jeździli odradzają.
A ja mam kolegę co ma kolegę i jego szwagier był w Nowym Jorku. Podobało mi się bardzo jak tam jest.
Mówię tylko co się dowiedziałem, bo sam się napalałem na JR. Trochę mi się zmienił światopogląd i jakiś fajnych japońców będę szukał używanych. Jest kilka firm, które ściągają felgi z Japonii w kasie będącej do przełknięcia. Jak ktoś chce JR, to proszę bardzo. Prezentują się świetnie i nawet jak wysyłałem zapytanie o wagę, to są rzeczywiście lekkie. Ja tylko sugeruję, że nie będą to felgi pancerne.
The answer is always Miata.
emixfajf pisze:Dawno temu..
Ale zryłeś mi banie... jak tam błotniki z przodu?
- emixfajf
- Donator
- Posty: 654
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
mufasa pisze:emixfajf pisze:Dawno temu..
Ale zryłeś mi banie... jak tam błotniki z przodu?
Po rolce, jak i zresztą tył.
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
Świetna jest.
Witam
Wiem wiem temat powielany masakrycznie wiele razy ale odnaleźć masakra. Miałem kilka mazd ale...
Zawiecha na aucie yellow bilstein dorzucam sprężyny 45/50 Ilmotorsport.
I chce założyć dokładnie to koło http://allegro.pl/borbet-cw2-17-5x114-3 ... 06298.html
17 7J5x114.3 ET 40 i właśnie.... czy ET40 itd to wszystko się na tej sprężynie zmieści ? otwór centralny 72.5 a jaki ma mazda ?
I jeszcze jakie parametry musi mieć koło 18 felga opona żeby mi weszła. Bo rozważam opcje 18Cali.
Z góry dziękuje za informację pozdrawiam;-)
Wiem wiem temat powielany masakrycznie wiele razy ale odnaleźć masakra. Miałem kilka mazd ale...
Zawiecha na aucie yellow bilstein dorzucam sprężyny 45/50 Ilmotorsport.
I chce założyć dokładnie to koło http://allegro.pl/borbet-cw2-17-5x114-3 ... 06298.html
17 7J5x114.3 ET 40 i właśnie.... czy ET40 itd to wszystko się na tej sprężynie zmieści ? otwór centralny 72.5 a jaki ma mazda ?
I jeszcze jakie parametry musi mieć koło 18 felga opona żeby mi weszła. Bo rozważam opcje 18Cali.
Z góry dziękuje za informację pozdrawiam;-)
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Otwór centralny 67.1mm z tego co pamiętam. ET 40 powinno wejść, ale głowy nie dam.
Inna sprawa, to obniżenie trochę samobójcze, szczególnie dla B6 .
Inna sprawa, to obniżenie trochę samobójcze, szczególnie dla B6 .
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- irekJ
- Donator
- Posty: 2659
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Mam na lato dokładnie taki rozmiar i parametry felgi z kapciem 215/45.
Sprężyny miałem też o podobnym obniżeniu lub bardzo bliskim i nic nie przycierało ani nie haczyło. Był minimalny zapas.
Sprężyny miałem też o podobnym obniżeniu lub bardzo bliskim i nic nie przycierało ani nie haczyło. Był minimalny zapas.
Maksymalny rozmiar felgi który udało mi się upchnąć to: 17 cali 8J ET30, opona 215 40 17. NIC nie przyciera itp. Przymierzałem 18 stkę, OEM mazda czyli ET50 7J zarówno z oponą 215 35 jak I 225 35, wyższe profile juz zaczynały obcierać. Aha obniżenie -35.