Filtr stożkowy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Nada się co prawda nie w miacie a w spitfire robiłem takie coś i nie wiem czy coś wycisza ale tam wydech jest jeszcze bliżej poprowadzony do tunelu środkowego. W lato przed montażem tej maty nie dało się wytrzymać nogi się mega gotowaly , po założeniu tego jest bardzo duża poprawa, będę coś takiego robił w moście na pewno.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
ale to nie tunel a podłogę trzeba ściągać pod tunelem. To jeden kawałek i wcale nie prosta robota.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Ja tez bym poprosil jedna rolkę, bo latem to mordęga.
Moja: http://bit.ly/1lFS57a
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Firma, sprzedająca te maty, od dwóch dni nie odpisuje mi na maile i nie odbiera telefonu. Byłem dziś rano pod wskazanym przez nich adresem, ale to chyba zwykły, prywatny dom. Nie udało mi się do nich dodzwonić, ani oni nie oddzwonili do mnie od wtorku.
Tak więc oficjalnie olewam ten zakup. Może i dobrze, bo maty do izolacji termicznej powinny być dokładnie przyklejone do blachy, a na tych nie ma żadnego kleju - musiałyby się trzymać na taśmie dwustronnej, a ona pewnie szybko by się rozpłynęła.
Lepiej będzie zamówić jakąś samoprzylepną matę/taśmę. Jestem na tropie. Jak doprecyzuję temat, będzie okazja do kolejnego ZG
Czy któryś z administratorów mógłby przenieść do osobnego wątku wszystkie wpisy, począwszy od tego: viewtopic.php?p=371494#p371494 ? Na wyrzucanie chyba jeszcze za wcześnie, bo może coś z tego będzie.
Tak więc oficjalnie olewam ten zakup. Może i dobrze, bo maty do izolacji termicznej powinny być dokładnie przyklejone do blachy, a na tych nie ma żadnego kleju - musiałyby się trzymać na taśmie dwustronnej, a ona pewnie szybko by się rozpłynęła.
Lepiej będzie zamówić jakąś samoprzylepną matę/taśmę. Jestem na tropie. Jak doprecyzuję temat, będzie okazja do kolejnego ZG


Czy któryś z administratorów mógłby przenieść do osobnego wątku wszystkie wpisy, począwszy od tego: viewtopic.php?p=371494#p371494 ? Na wyrzucanie chyba jeszcze za wcześnie, bo może coś z tego będzie.
- Maciej76
- Posty: 45
- Rejestracja: 11 maja 2015, 21:32
- Model: NB
- Wersja: NARDI TORINO
- Lokalizacja: Jarocin
Ludzie dajcie spokój z tymi matami. Tak jak nickesh wspomniał. Mata nie ma kleju a paćkanie bele czym to kiepski pomysł. Te maty są przyklejane do ściany a ekranem jest ta folia. Nie wyobrażeń sobie klejenia stroną folii na tunel ...bo niby gdzie ma odbić to ciepło 

„Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
(ś.p. Colin McRae)
(ś.p. Colin McRae)
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
GELO pisze:ma ktoś zrobiony stożek na krótko ? muszę zacząć robić miejsce na kompresor i przydało by się wywalić cało ten dolot, żeby na spokojnie sobie mierzyć i dopasowywać
jakieś przeciwwskazania na krótki dolot ?
Ja mam tuz przed przepustnica i nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci. Czasami na zimnym lekko obroty przyfaluja ale mialem to samo na dlugiej rurze wiec zadna roznica. Po osiagnieciu temp roboczej jest igla. Penie pod kompresor bedziesz mial customowe sterowanie ECU wiec to nie problem. Ale moze ktos jeszcze sie wypowie bardziej obeznany w temacie bo ja to zielony jetem

SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Ja też mam krótki. Kolanko na przepustnicy i filtr w stronę lampy. Z dala od kolektora wydechowego. Minusów nie widzę. Plusy... takie na granicy autosugestii, że niby może nie jest tak zmulony przy niskich prędkościach obrotowych jak na długiej rurze, ale... nie mierzyłem tego, a wiadomo że jak człowiek zapłaci i zrobi to mu się zazwyczaj wydaje że jest lepiej 

- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
GELO pisze:mozesz wrzucic foty jak u ciebie to wyglada
Gdzieś pod koniec u mnie w wątku jest:
viewtopic.php?f=22&t=16761
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
kustef pisze:średnica przepustnicy to 58mm, tak?
a jak z przepływką, kabel chyba trzeba przedłużyć, prawda?
Średnicy niestety nie pamiętam ale chyba będzie 58. Kabel od przepływki trzeba wydłużyć ale mi cała robota zajęła góra 10 minut. To nie żadne raket sajenc

SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
polokokt pisze:nie ma różnicy. Tak samo gada na długim jak i na krótkim :]
A tam głupoty gadasz!!!!



Btw po montażu stożka musisz się liczyć ze znacznie zwiększonym spalaniem. Każdy bieg to but i nasłuchiwanie. Przynajmnij ja tak mam


SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Rudy pisze:polokokt pisze:nie ma różnicy. Tak samo gada na długim jak i na krótkim :]
A tam głupoty gadasz!!!!On się przyjemnie drze a nie gada
![]()
Btw po montażu stożka musisz się liczyć ze znacznie zwiększonym spalaniem. Każdy bieg to but i nasłuchiwanie. Przynajmnij ja tak mamA jak masz jeszcze jakiś tunel w okolicy to.... dziewice na drzewa będą uciekać
Jak dla mnie najlepszy mod jaki można popełnić za tak śmieszne pieniądze.
Wszyscy mówią że to najlepszy i najtańszy mod


Mx-5 NB 1.6 Evolution Orange - Pomarańczka
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
Mx-5 NB 1.6 MMC Spec - Gruz
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
To ja kupię:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

- damiansd4hide3
- Posty: 70
- Rejestracja: 24 paź 2014, 9:37
Ciśnienie atmosferyczne, temperatura otoczenia, opony, jakośc paliwa... sposób pokonywania zakrętów, wszystko tak na prawdę ma wpływ na spalanie.