18 sty 2016, 9:16
dokladnie. semisliki takie jak np rs-r, r888, r1r,sport cup1-2,ad08,dmack dmt-rc itd maja homologacje drogowa E i DOT i mozna sie na nich poruszac po drogach publicznych. do niedawna taka homologacje mialy tez opony advan a048 ale ja od zeszlego roku stracily, bo nie spelnialy norm emisji halasu.
ogolnie na semi przyjechac mozna bez klatki. na slikach wymagana klatka.
co wazne ze jak ktos sie nie zalapie na glowna nitke toru to za 80zl moze sie wyszalec na malej nitce toru a tam nie ma limitu aut. przy zgloszneiu wystarczy zaznaczyc ze chce sie startowac na malej nitce i tyle.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Rrs4w3DxkbE[/youtube]
a lista szybko sie skurczy bo nie dosc ze trzeba zaplacic w ciagu dwoch tygodni 320zl to jeszcze na pewno sporo osobom temrin nie podpasowal.
wiec warto zapisywac sie na liste rezerwowa bo to inc nie kosztuje.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 8:35 przez
piwo, łącznie zmieniany 3 razy.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód