nickesh v2.0 pisze:Tak, czy inaczej, jak chodzi o wysokość, to z Eibachami nie mają nic wspólnego.
Eibach jest krótszy i progresywny, dlatego trochę lepiej się zachowuje , ale ważny jest amor .
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
sophisty pisze:po co ebaya skoro u nas taniej?![]()
http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesze ... 08.05/9928
http://www.mapet-tuning.com/sklep/mazda ... 1drjisp2l3
strazak8 pisze:Śnieg za oknem czas rozpocząć prace garażowe![]()
Szukam zawieszenia z regulacją czyli gwintu.Po wstępnym rekonesansie w necie widzę,że to nie będzie prosta sprawa![]()
Nie miałem do czynienia z tego typem zawieszeniem(może za wyjątkiem w motocyklach,ale tam to jest o wiele prostsze) czyli muszę zdać się na Was
Czego oczekuję:do NC 2011,
regulacja wysokości- najlepiej żeby zaczynała się w plusie lub w ostateczności 0 czyli stan fabryczny
regulacja twardości amortyzatorów
cena na tyle żeby nie zeżarło budżetu na 2016 ale żebym był zadowolony
nie szykuję Miaty na szczura jak Kubatylko chciałem coś zrobić aby jednak w MMC powalczyć
![]()
zestaw ma być nowy
Kim Son San pisze:Zacznij od stabilizatorów z RX8. Być może wcale nie będziesz chciał utwardzać zawieszenia, jeśli dzięki tym stabilizatorom zredukujesz przechyły na zakrętach. Kosztują grosze i pasują plug and play. Zainwestuj pewnie ze 300zł z montażem, przetestuj i wtedy myśl dalej
strazak8 pisze:Nie miałem do czynienia z tego typem zawieszeniem(może za wyjątkiem w motocyklach,ale tam to jest o wiele prostsze ) czyli muszę zdać się na Was
kammich pisze:Tak powinno być to zrobione od samego początku