Konfigurator ND
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 02 lip 2007, 16:52
- Model: ND
- Wersja: Club Sport +
- Lokalizacja: Warszawa
Trochę szperania było, ale udało się wyszukać i złamać system.
Co prawda jeszcze nie oficjalne, ale wyposarzenie i ceny pewnie nie ulegną zmianie :
http://www.mazda.pl/konfigurator/?locale=pl-pl&vehicle=MX5&bodyStyle=3500&baseUrl=../car-config-html5/#baseVehicleId=NB0DEADMSD&colour=41W&wheel=WHE_270TRB&trim=510STA&navigationType=grade
Miłego konfigurowania
Co prawda jeszcze nie oficjalne, ale wyposarzenie i ceny pewnie nie ulegną zmianie :
http://www.mazda.pl/konfigurator/?locale=pl-pl&vehicle=MX5&bodyStyle=3500&baseUrl=../car-config-html5/#baseVehicleId=NB0DEADMSD&colour=41W&wheel=WHE_270TRB&trim=510STA&navigationType=grade
Miłego konfigurowania
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Zdziwiła mnie informacja ze musiałeś szukać, więc sam spojrzałem i faktycznie mazda ukryła strony o mx-5. Jeszcze kilka dni temu konfigurator i strony informacyjne były dostępne z głównej strony tak samo jak dla każdego innego modelu.
#miatarri
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 mar 2011, 16:20
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Poznań
Wstępnie zarezerwowana ND 2.0 SkyFREEDOM w kolorze Crystal White, za ok. 2 tygodnie powinna stać w Poznaniu.
Jak wszystko dobrze się ułoży z leasingiem, to zostawiam NC i biorę ND...oczywiście jeśli mi się w ogóle spodoba
Martwi mnie zmiana dachu z PRHT na miękki...muszę rozważyć wszystkie za i przeciw.
Jak wszystko dobrze się ułoży z leasingiem, to zostawiam NC i biorę ND...oczywiście jeśli mi się w ogóle spodoba
Martwi mnie zmiana dachu z PRHT na miękki...muszę rozważyć wszystkie za i przeciw.
szymon1984 pisze:Wstępnie zarezerwowana ND 2.0 SkyFREEDOM w kolorze Crystal White, za ok. 2 tygodnie powinna stać w Poznaniu.
Jak wszystko dobrze się ułoży z leasingiem, to zostawiam NC i biorę ND...oczywiście jeśli mi się w ogóle spodoba
Martwi mnie zmiana dachu z PRHT na miękki...muszę rozważyć wszystkie za i przeciw.
Czyli w weekend 22/23.08 można wybrać się do Voyager Club, aby obejrzeć tą piękność?
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 mar 2011, 16:20
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Poznań
Szymek - jak będzie, to dam znać, póki co stoi jeszcze w porcie. Równie dobrze może być 17-18 sierpnia, ale jak MMPOL wstrzyma celowo dostawy, to poczekam nieco dłużej.
MarcinZ - ja akurat nie jestem purystą, to moje auto na co dzień, również zimą. Dlatego dla mnie to minus.
Martwi mnie kilka drobiazgów, m.in. brak schowka przed pasażerem, brak regulacji wysokości fotela (działa tylko tak, że jak przysuwasz fotel bliżej kierownicy, to fotel wędruje do góry i odwrotnie) i po raz kolejny (w XXI wieku...) brak wzdłużej regulacji kierownicy.
Za to coś czego mi najbardziej obecnie brakuje, czyli bezkluczykowy dostęp, porządny bluetooth i USB, zdecydowanie doceniam i ciesze się, że będzie w wyposażeniu.
MarcinZ - ja akurat nie jestem purystą, to moje auto na co dzień, również zimą. Dlatego dla mnie to minus.
Martwi mnie kilka drobiazgów, m.in. brak schowka przed pasażerem, brak regulacji wysokości fotela (działa tylko tak, że jak przysuwasz fotel bliżej kierownicy, to fotel wędruje do góry i odwrotnie) i po raz kolejny (w XXI wieku...) brak wzdłużej regulacji kierownicy.
Za to coś czego mi najbardziej obecnie brakuje, czyli bezkluczykowy dostęp, porządny bluetooth i USB, zdecydowanie doceniam i ciesze się, że będzie w wyposażeniu.
szymon1984 pisze:MarcinZ - ja akurat nie jestem purystą, to moje auto na co dzień, również zimą. Dlatego dla mnie to minus.
Martwi mnie kilka drobiazgów, m.in. brak schowka przed pasażerem, brak regulacji wysokości fotela (działa tylko tak, że jak przysuwasz fotel bliżej kierownicy, to fotel wędruje do góry i odwrotnie) i po raz kolejny (w XXI wieku...) brak wzdłużej regulacji kierownicy.
Za to coś czego mi najbardziej obecnie brakuje, czyli bezkluczykowy dostęp, porządny bluetooth i USB, zdecydowanie doceniam i ciesze się, że będzie w wyposażeniu.
A ja podziwiam Mazdę za regulację pozycji w MX-5. W Swifcie, którego miałem wcześniej nie potrafiłem się ułożyć wygodnie, a miał regulację wysokości kierownicy, fotela, oparcie i odległość. W NB (więc nawet bez regulacji wysokości) jestem w stanie znaleźć punkt, w którym mi wsjo pasuje pomimo ponad 180cm.
I nie przesadzajmy- zimą mx5 służy do wciskania banana na gębę przy każdym zakręcie
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
szymon1984 pisze:MarcinZ - ja akurat nie jestem purystą, to moje auto na co dzień, również zimą.
A jaka jest przewaga prht nad softem w zimie?
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Hookie pisze:szymon1984 pisze:MarcinZ - ja akurat nie jestem purystą, to moje auto na co dzień, również zimą.
A jaka jest przewaga prht nad softem w zimie?
Dokładnie, ja też tego nie rozumiem. Jedyną ważną rzeczą jest zaimpregnowanie dachu...i tyle
- Kamien
- Donator
- Posty: 971
- Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Poznań
Pilar pisze:Dokładnie, ja też tego nie rozumiem. Jedyną ważną rzeczą jest zaimpregnowanie dachu...i tyle
MX5 to moje pierwsze auto z miękkim dachem i wszyscy, którzy wiedzieli o zamiarze kupna, odradzali mi ze względu na to, że to niby wiać będzie, zimą zimno a wiosną mokro.
Pojeździłem trochę w lutym i nic... w środku ciepło, sucho i przyjemnie... dodatkowo mechanika raczej ci się nie zepsuje a elektryka od dachu tym bardziej...
Patrząc na dach w ND, to podzielam zdanie kolegów. Nie widzę sensu wsadzania PRHT, chociażby ze względu na masę oraz czas składania - rozkładania. W ND, gdy chcesz złożyć dach i luzujesz blokadę, dach podchodzi na tyle wysoko, że nie trzeba się gimnastykować, żeby włożyć rękę pod spód a także szyby same zjeżdżają w dół szkoda, że nie ma czegoś takiego w NC...
Jedyną wadą - wg. mnie - miękkiego dachu jest to, że ktoś może ci go pociąć.
No i jak parkujesz pod chmurką... to chyba tak trochę... ... żal
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 mar 2011, 16:20
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Poznań
PRHT to nie dla mnie priorytet, ale moim zdaniem jest po prostu bardziej odporny na uszkodzenia, zapewnia większą sztywność i większe bezpieczeństwo, poza tym podoba mi się w moim egzemplarzu jego połysk w kolorze piano black, świetnie kontrastujący z białym perłowym lakierem na reszcie nadwozia. Mięki dach wygląda wg mnie z kolei bardziej stylowo i proporcjonalnie i dużo szybciej się składa/rozkłada.
Argument o kilkunastu kg w tą, czy w drugą stronę, jest akurat dla mnie nieistotny.
Argument o kilkunastu kg w tą, czy w drugą stronę, jest akurat dla mnie nieistotny.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 mar 2011, 16:20
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Poznań
rachey pisze:I nie przesadzajmy- zimą mx5 służy do wciskania banana na gębę przy każdym zakręcie
A mi raczej do dojazdów do pracy
szymon1984 pisze:rachey pisze:I nie przesadzajmy- zimą mx5 służy do wciskania banana na gębę przy każdym zakręcie
A mi raczej do dojazdów do pracy
Mi też. Mniejszym lub większym bokiem
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
Ja czekam twardo na twardziocha. Ale jestem ciekam wrazeń z codziennego użytkowania ND z miękkim dachem (autostrada, dłuższe przejazdy), napiszcie coś, jak już będziecie po pierwszych zachwytach.
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 02 lip 2007, 16:52
- Model: ND
- Wersja: Club Sport +
- Lokalizacja: Warszawa
Mialem juz sporo cabrio : 5 x mx5, 3 x golf, m3 e46, z4 , sL 560 w107, boxter, garbus - poza z4 wszystkie softtop. Moim zdaniem hardtop ma wiecej wad niż zalet.. prawdziwy roadster musi byc softtop ! Mx5 ND będzie softop only i bardzo dobrze
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
+1. Po długich rozważaniach i wielu przemyśleniach też już dawno doszedłem do tego wniosku. W większości sytuacji składam dach bo muszę - zaczyna lać, albo zostawiam auto na parkingu. Wtedy nie ma czasu na trzymanie guziczka. HT w NC-kach wygląda kosmicznie i zawsze podobał mi się z estetycznego punktu widzenia. Ale wciąż sofcik jest bardziej praktyczny w Miacie. A jak w ND da się go ściągnąć jedną ręką, bezproblemowo podczas jazdy... IdeałArturro pisze:Mialem juz sporo cabrio : 5 x mx5, 3 x golf, m3 e46, z4 , sL 560 w107, boxter, garbus - poza z4 wszystkie softtop. Moim zdaniem hardtop ma wiecej wad niż zalet.. prawdziwy roadster musi byc softtop ! Mx5 ND będzie softop only i bardzo dobrze
-
- Donator
- Posty: 939
- Rejestracja: 11 gru 2014, 23:02
- Model: NC
- Wersja: Miata PRHT 2.0
- Lokalizacja: DW
- Kontakt:
mi też się soft podoba. rzadko, bo rzadko, ale czasem, jak niestety muszę wyglądać bardziej poważnie, a mam akurat do dyspozycji tylko mxa, to twardy dach robi niezbędną robotę
edit: a co z tymi fotami, na których mx jest z hardtopem, i info, że w 2016? bo z kolei rzeczywiście, w ostatnich kilku artykułach mowa jest o tym, że PRHT nie będzie, przynajmniej w 2016.
edit: a co z tymi fotami, na których mx jest z hardtopem, i info, że w 2016? bo z kolei rzeczywiście, w ostatnich kilku artykułach mowa jest o tym, że PRHT nie będzie, przynajmniej w 2016.