tmx89 pisze:i pasowal plug and play do kazdej Mazdy
tmx, nie opowiadaj michałków


Po
eM
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
tmx89 pisze:i pasowal plug and play do kazdej Mazdy
majkel pisze:tmx89 pisze:i pasowal plug and play do kazdej Mazdy
tmx, nie opowiadaj michałkówCzęść elektryczna była PnP tylko dlatego że z takiego samego emiksa pochodziła
A jak mnie pamięć nie zawodzi, to flansza pod Twój silnik musiała zostać zmodyfikowana, mylę się ?
Po
eM
RS pisze:tekkenfan pisze: RX8 co mają 560cc
Niebieskie
tekkenfan pisze:Przy bank fire tworzysz pary 1z4 i 2z3
tfutfu99 pisze:Wydawało mi się, że 420 to wartość dla ciśnienia 3 bar
dmk pisze:Błękitne
majkel pisze:Tylko one miały coś dużo większą wydajność. A może to te niebieskie, nie do końca je odzróżniam kolorystycznie od siebie
majkel pisze:tekkenfan pisze:Przy bank fire tworzysz pary 1z4 i 2z3
1z3 i 2z4 ?
majkel pisze:tfutfu99 pisze:Wytdawało mi się, że 420 to wartość dla ciśnienia 3 bar
450. Nie wiem skąd się wzięła ta magiczna wartość 420
tekkenfan pisze:Swoje wtryski oddawałem na czyszczenie i testy ale jakoś nie ogarnęli mi testu wydajności więc bazowałem się na tym:
http://miataturbo.wikidot.com/fuel-injectors
tekkenfan pisze:Nie wiem jak z dostępem do listwy paliwowej ale może po prostu ją wyciągnąć razem z wtryskami i sprawdzić czy "psiukają".
tfutfu99 pisze:Jednak jak podłączę żarówkę to niestety nie świeci. Wydawało mi się, że powinna świecić a jasność powinna być zależna, w skrócie, od wciśniętego pedału gazu.