miejsce na wykresy i ich komentowanie
Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
bartezm
- Posty: 87
- Rejestracja: 25 mar 2009, 14:54
- Lokalizacja: Szczecin
30 wrz 2011, 12:52
snafu pisze:
przepustnica fi 58mm, uszczelka termo izolacyjna Hondata, stożek, dolot z kibel rury, osłona termiczna na stożek
no to moc tak samo jak i u mnie
tylko u mnie seria
Moja Madzia: [url=http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=81607]MX-5 NBFL'01[/url] Moja Hania: [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=92461]Honda HR-V[/url]
-
snafu
- Posty: 415
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
- Lokalizacja: Ostrzeszów
30 wrz 2011, 13:23
bartezm pisze:snafu pisze:
przepustnica fi 58mm, uszczelka termo izolacyjna Hondata, stożek, dolot z kibel rury, osłona termiczna na stożek
no to moc tak samo jak i u mnie
tylko u mnie seria
a niutków ile ci wyszło ??
już znalazłem czyli mam prawie 16 nm więcej
a to idzie odczuć
Mazda mx5 NB 1,8 00r
-
hella_flush
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
30 wrz 2011, 14:02
bartezm pisze:no to moc tak samo jak i u mnie
tylko u mnie seria
Na tej samej hamownii przy takim samym nawiewie i tym samym diagnoście?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
30 wrz 2011, 17:54
snafu czy Ty masz szerokopasmówkę na pokładzie? Jeśli tak mam dla Ciebie pewien pomysł - zrób sobie przełączanie map i wystroj na drugiej mapie auto na AFR na poziomie 12.2~12.4 w całym zakresie (z zachowaniem rozsądku na niskich obrotach i dużym podciśnieniu / małym otwarciu przepustnicy) i wybierz się na hamownię. Wyniki mogą być dość ciekawe
-
Dr.KoKoN
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
-
Kontakt:
30 wrz 2011, 18:13
jak na nbfl 1.8 to ciagle conajmniej 10KM mniej niz seria
NA'93 TURBO 380HP
http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
snafu
- Posty: 415
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
- Lokalizacja: Ostrzeszów
30 wrz 2011, 19:15
muszę zmienić profil
NB całe auto NBFL zderzak i lampy
więc trzyma serie mocowo
Mazda mx5 NB 1,8 00r
-
piterson
- Posty: 106
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:01
- Lokalizacja: Kraków
19 lis 2012, 21:27
Korzystając dziś z chwili wolnego podskoczyłem do zaprzyjaźnionej hamowni i oto poniżej efekt. Hamownia raczej wiarygodna i raczej nie "optymistyczna" bo już kilkanaście pomiarów tam zrobiliśmy...
Wynik mnie zaskoczył (pozytywnie) i w dodatku potwierdził odczucia o dużej elastyczności tego silnika. Ale jest to IMHO również wada w usportowionym aucie - silnik wydaje się taki "nijaki", w dodatku brzmienie mi nie przypadło do gustu. No ale to moje zboczenie - ja mam słabość do nerwowych silników o fatalnym przebiegu momentu obrotowego
-
Załączniki
-
-
kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
20 lis 2012, 14:09
piterson, to jest obciazeniowka?
-
piterson
- Posty: 106
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:01
- Lokalizacja: Kraków
29 lis 2012, 22:47
kociol pisze:piterson, to jest obciazeniowka?
Niestety nie. Ale dość wiarygodna i powtarzalna.
-
Jaro
- Posty: 3026
- Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
30 lis 2012, 11:39
to ja mam pytanko:
zmieniając przełożenie np. wymieniając dyfer 4,1 na 3,6 czy drugą stronę zapewne będzie miało to wpływ na to co wypluje hamownia ?
czy korektę można wprowadzić mając wiedzę jaki dyfer posiadamy jeżeli jest inny niż być powinien ?
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
Qbatron
- Donator
- Posty: 2549
- Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
- Lokalizacja: Lublin
30 lis 2012, 13:02
Jaro pisze:to ja mam pytanko:
zmieniając przełożenie np. wymieniając dyfer 4,1 na 3,6 czy drugą stronę zapewne będzie miało to wpływ na to co wypluje hamownia ?
czy korektę można wprowadzić mając wiedzę jaki dyfer posiadamy jeżeli jest inny niż być powinien ?
Hamownia nie pyta jakie masz przelozenie tylko jakie masz obroty przy jakiejstam predkosci obrotowej rolek - z tego sobie wylicza przelozenie, takze zmiana dyfra nie powinna nic zmienic w
szacowanej mocy silnika.
-
himber
- Donator
- Posty: 2223
- Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
- Model: NB FL
- Lokalizacja: LBN
-
Kontakt:
30 lis 2012, 14:52
Zmiana dyfra nie doda Ci MOCY
-
Jaro
- Posty: 3026
- Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
30 lis 2012, 15:12
nie chodzi o dodawanie lecz o właściwą interpretacje wykresu i rzeczywistą po zmianie ale jak nie wpływa to nie ma problemu
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
Qbatron
- Donator
- Posty: 2549
- Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
- Lokalizacja: Lublin
30 lis 2012, 16:12
himber pisze:Zmiana dyfra nie doda Ci MOCY
NO jak nie, oczywiscie ze krotszy dyfer doda mocy - niestety tylko tej mierzalnej przy pomocy dupohamownii
-
Morfi
- Donator
- Posty: 1708
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
06 lip 2013, 13:15
Czy hamownia DYNAPROJEKT da realne wyniki pomiaru? Czy cena 150zł nie jest wygórowana?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
-
Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
-
Kontakt:
20 paź 2013, 13:54
pochwale sie wykresem swojej seryjnej 90ki (tylko zaplon ma przestawiony na 14)
hamownia obciazeniowa MAHA w Nagaz - Lodz, uchodzi za wiarygodna.
ma ktos wykres wersji 115KM?
-
majkel
- Administrator
- Posty: 6890
- Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
21 paź 2013, 8:28
Alex pisze:ma ktos wykres wersji 115KM?
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2140&postdays=0&postorder=asc&start=60
gdzieś na tej stronie
Po
eM
-
makler
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 sie 2013, 9:25
- Lokalizacja: Warszawa
03 cze 2014, 14:50
korzystając z wolnej chwili podjechałem na hamownie. jestem pozytywnie zaskoczony
może to przez te świece irydowe które ostatnio zasadziłem ;D
-
Załączniki
-
Mx-5 2003 1.8 146 KM
-
ubek
- Donator
- Posty: 1349
- Rejestracja: 24 lis 2012, 22:05
- Lokalizacja: Łańcut
16 cze 2014, 23:44
Wrzucajcie swoje wykresy z hamowni zlotowej
"tak wiem że zaniżała"
20letni silnik, seria, jakoś wysoko ta moc prawie przy 7tys
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 19:06 przez
ubek, łącznie zmieniany 1 raz.
White NA BP'95
-
Szczupak
- Posty: 1631
- Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
17 cze 2014, 0:15
zjadła mi 15 kuca, nie ma co wrzucać
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
-
dark_knight
- Posty: 501
- Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Wwa
17 cze 2014, 7:07
Może by tak ogarnąć jakieś dynoday w Wawie, ja jak i wiele innych osób nie doczekaliśmy się...
-
turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
18 cze 2014, 17:53
Trochę was to zasmuci ale hamownia była czynna do ostatniego klienta:) Byłem przedostatni o godzinie ~19:00, duże ukłony dla całej brygady za to.
-
Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
-
Kontakt:
18 cze 2014, 20:13
czester_ pisze:Trochę was to zasmuci ale hamownia była czynna do ostatniego klienta:) Byłem przedostatni o godzinie ~19:00, duże ukłony dla całej brygady za to.
i od pierwszego ktorym bylem ja
Dzieki mojej czujnosci nie zanizala jeszcze mocniej bo panowie na poczatku sie upierali ze mam 72kM, bylo oczywiscie 72 ale kW. Potem im probowalem jeszcze tlumaczyc ze MXy moga miec roznie ustawiona odcinke ale zwatpilem.
pomiar 3 to seria (w Lodzi miala 104.4KM, wykres pare postow wyzej), pomiary 1 i 2 to moj remap ktory troszke nie wyszedl
-
wojteks
- Posty: 969
- Rejestracja: 05 maja 2012, 19:54
- Model: NA
- Lokalizacja: Podkarpackie
19 cze 2014, 5:52
Alex pisze:Potem im probowalem jeszcze tlumaczyc ze MXy moga miec roznie ustawiona odcinke ale zwatpilem
Z tego wniosek że obsługa hamowni musi się jeszcze duuuuużo nauczyć.
-
KAROLLO121
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 gru 2014, 18:41
- Lokalizacja: Biała Podlaska
13 mar 2015, 16:20
Dzisiaj byłem na hamowni obciążeniowej Maha swoim sportivem, który różni się od serii tylko świecami irydowymi Desno i stożkiem apexi, który miło zaciąga gorące powietrze
wynik 147,7 KM i 163 Nm
-
Załączniki
-
-
turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
-
Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
20 kwie 2015, 16:31
Panowie, podpowie mi ktoś gdzie w Warszawie można się dobrze, miło i w sensowych pieniądzach (do 100 PLN) zmierzyć? Google'a potrafię używać. Po prostu zależy mi na sprawdzonym miejscu i rzetelnym pomiarze. Pzdr!
-
Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
24 kwie 2015, 11:27
Nikt, nic nie pomoże? No nic... pojadę do 1wszego lepszego.