alternatywne zawieszenia
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Z tego co mi sie udało doczytać to taki zestaw to średnio coś około -35 pomimo że producent podaje właśnie -25
No chyba że u mnie też problemy z czytaniem ze zrozumieniem i jest inaczej
No chyba że u mnie też problemy z czytaniem ze zrozumieniem i jest inaczej
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Ortalion pisze:Ja mam B6+Eibach. Jak się złapiemy na spocie to możesz się przejechać i zobaczyć jak to wygląda
Cudnie
A jak nie na spocie, to pod Urzędem Stanu Cywilnego z miarką będę latać
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Z Eibacha+B6 bedzie Pan zadowolony potem jeszcze można się troszkę na geometrii pobawić kątami żeby ograniczyć ewentualne tarcie.
Jakie masz felgi i opony? Oczywiście chodzi mi o parametry nie markę
Jakie masz felgi i opony? Oczywiście chodzi mi o parametry nie markę
Rules are made to be broken
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Hantkus pisze:Z Eibacha+B6 bedzie Pan zadowolony
Tak mi też na spotach powtarzają ... ale jak pytam, ile zejdzie na dół ... to odpowiadają, że "to zależy"
Hantkus pisze:Jakie masz felgi i opony? Oczywiście chodzi mi o parametry nie markę
Felga 15 o szerokości 7 i ET=12. Opona 195/55
Kąty z tyłu 1,5, przód natomiast 0,3.
Jadę do polecanego w Warszawie Pana Sylwka i chęcią zmodyfikowania na 1,5 (przód) i 2,0 (tył).
Zastanawiam się, czy nie wygiąć bardziej (może, by się schowały), biorąc pod uwagę, że jadę ze 120kg przyjacielem na XXV lecie
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Ortalion pisze:Na tym zestawie jest twardo ale jeździ się świetnie
To w sumie dobrze ... bo potrzebuję wymówki, coby srebrne PRLowskie plomby wymienić
I nawet zacnie kolejność wyjdzie - wpierw B6, później dentysta
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Hantkus pisze:No to mamy problem rozwiązany, szukaj sobie 195/50 i znowu będzie Pan zadowolony
Ależ zacnie wykoncypowane !!!
Teraz zastanawiam się, czy nie wejść w 195/45 ...
Dzięki Wielkie
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Arvinski pisze:Hantkus pisze:No to mamy problem rozwiązany, szukaj sobie 195/50 i znowu będzie Pan zadowolony
Ależ zacnie wykoncypowane !!!
Teraz zastanawiam się, czy nie wejść w 195/45 ...
Dzięki Wielkie
Tylko nie przegnij w drugą stronę...mniejszy profil to mniej komfortu i więcej stresu na torach, dziurach etc. i również podwozie bliżej ziemi(mniejsza średnica koła).
Rules are made to be broken
kermit01 pisze:a czy ktoś miał może zestaw B6+HR(-35mm chyba)?
Miałem. Teraz mam B6+Eibach Prokit i jest zupełnie inaczej. Bardziej miękko, mniej taczkowato, prowadzenie stało się mniej 0-1, dużo prościej się ślizgać. Dla mnie HR nadaje się jedynie na tor i nigdzie indziej.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Hantkus pisze:Tylko nie przegnij w drugą stronę...mniejszy profil to mniej komfortu i więcej stresu na torach, dziurach etc. i również podwozie bliżej ziemi(mniejsza średnica koła).
Słuszna uwaga.
Dzięki ... raz jeszcze
Zastanów sie jeszcze czy nie warto pójsc w B6 przeznaczony do NB. Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Dizajer pisze:Zastanów sie jeszcze czy nie warto pójsc w B6 przeznaczony do NB. Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.
Jeżeli to było do mnie, a nie do Kermita01, to jak najbardziej rozważam tą opcję...
Moim marzeniem jest na zimę zrobić blachę, lakier i cały dół od jakiejś drugiej generacji z B6 + ProKit (na torsena może nie starczyć ).
Lecz wolałem dopytać, bo zastanawiałem się, czy przypadkiem ta zamiana podwozia nie jest zbyt dużym kombinowaniem - ale ewidentnie nie
Dizajer pisze:Ten z NA jest podobno o wiele bardziej hardkorowy.
Ja właśnie idę w ten hardkor zobaczymy jak będzie
Tak przy okazji - gdyby ktoś kojarzył jakieś miejsce zakupu B6 gdzie nie trzeba czekać do lipca to byłbym wdzięczny za info. Niestety skończyły sie przednie od NB w magazynie producenta...
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
RS pisze:kermit01 pisze:a czy ktoś miał może zestaw B6+HR(-35mm chyba)?
Miałem. Teraz mam B6+Eibach Prokit i jest zupełnie inaczej. Bardziej miękko, mniej taczkowato, prowadzenie stało się mniej 0-1, dużo prościej się ślizgać. Dla mnie HR nadaje się jedynie na tor i nigdzie indziej.
Może to kwestia inaczej ustawionej progresji , bo HnR jest tylko 10 % sztywniejsze niż seria (info z centrali w DE - nie słuchać humburgerów) ) ,- więc teoretycznie jeszcze bardziej miękkie niż Eibach ...
- flatline
- Donator
- Posty: 2199
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Z tego co pamietam wiktoch zakładał.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
kermit01 pisze:a czy ktoś ma b8? jak rozumiem, b8 są już przystosowane do sprężyn -35/40 i mniej?
B8 to to samo co B6, tylko krótsze, niby dedykowane do krótszych springów. Obydwa są tak samo miękkie .
Po usztywnieniu budy (staby, rollbar itd) - jeździ to dobrze, nawet na Poznaniu ...
Jak chcesz twardo lub beton - wysyłasz do Zerkopolu , i prosisz o odpowiednie ustawienie.
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.
kermit01 pisze:Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.
Cena wydaję się być atrakcyjna. Poproszę zatem o namiary na sprzedawcę
szymek pisze:kermit01 pisze:Dobra, kupiłem B8 bo faktycznie B6 się skończyły i będą dopiero w lipcu...jak się okazało mam spreżyny H&R - 40 więc myślę, że będzie ok. Dla zainteresowanych mogę podać kontakt gdzie kupowałem - 315 zł/sztuka/tył. Nowe oczywiście.
Cena wydaję się być atrakcyjna. Poproszę zatem o namiary na sprzedawcę
Ja również :>.
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
strona internetowa:
http://www.sklep.autoartph.pl/osc/
piszcie/dzwońcie bezpośrednio bo na stronie chyba nie ma wywieszonych tych amorów.
jak by się więcej was uzbierało to może jakiś zakup grupowy, chociaż nie wiem czy taniej jeszcze można Generalnie to moje pierwsze spotkanie z tą firmą - jak dostanę przesyłkę to dam znać
http://www.sklep.autoartph.pl/osc/
piszcie/dzwońcie bezpośrednio bo na stronie chyba nie ma wywieszonych tych amorów.
jak by się więcej was uzbierało to może jakiś zakup grupowy, chociaż nie wiem czy taniej jeszcze można Generalnie to moje pierwsze spotkanie z tą firmą - jak dostanę przesyłkę to dam znać
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
wrażenia bardzo dobre. Pokonywanie garbów nawet tych większych odbywa się bez uszczerbku na samochodzie Dziury nawet te większe amortyzowane są genialnie a samochód wisi dosyć nisko bo przód na ok. -3,5 cm a tył na - 4 cm.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Jeździ ktoś w PL na Gaz Gold Monotube ?? NA Gaz Gold Pro - to wiem, że tak - ale szukam opinii o Mono ...
http://gaz-gold.com/Gaz-Gold-Mazda-MX5.html
http://gaz-gold.com/Gaz-Gold-Mazda-MX5.html