[S] ZG - Rollbary - PROMOCJA Rollbary a'la TR-LINE 999 PLN
Rollbary a'la TR-Line w promocji na otwarcie sezenu 999 PLN + wysyłka
Moderator: Moderatorzy
Cześć w związku z tym, że temat modów na nadchodzący sezon w pełni a temat rollów bardzo gorący chciałbym Wam wspólnie z Piotrem (ApAcHoS) postanowiliśmy Wam pomóc.
w związku z tym osoby które są zainteresowane rollbarem z jednym zastrzałem zbudowanym w oparciu o projekt TR Line zapraszamy do kontaktu.
Sztuka testowa/wzorcowa została wykonana i została przymierzona do mojego auta w momencie instalacji oryginału - pasuje idealnie dodatkowo profesjonalne podejście Piotra powoduje że całość jest powtarzalna co powoduje, że każdy rollbar da się zamontować bez większej walki.
Istotne kwestie dotyczące wykonania:
- rura ze stali węglowej grubościenna 3mm
- rura bezszwowa - uwaga jest bardziej wytrzymała od oryginału wykonanego z rury ze szwem
- wszystkie elementy z blachy cięte laserowo
- sposób montażu - jak w oryginale przykręcany na śruby: dwa punkty wysokości pasów oraz cztery punkty podparcia na podłużnicach
- malowanie proszkowe kolor w zależności od życzenia zamawiającego (i dostępnością) zgodnie z paletą RAL
Rollbar Frogg
Rollbar z jednym zastrzałem i hannesbarem:
Rollbar z dwoma zastrzałami:
clear view
Deuce
zdjęcia auta BORO z naszym deuce rollbarem
rolbar z zastrzałami krzyżowymi
Koszty:
1500 PLN - rollbar frogg
1050 PLN - rollbar bez harnessbara
1150 PLN - rollbar z harnessbarem (wspawanym w konstrukcje rollbara) - promocja
1150 PLN - rollbar clear view z harnessbarem - promocja
1150 PLN - rollbar krzyżowy z harnessbarem
1150 PLN - rollbar deuce
Promocja na otwarcie sezonu 999 PLN + wysyłka rollbary a'la TR-Line w standardowym czarnym półmacie
"Specjalne" kolory np. proszek metalizowany itp. cena uzależniona od kosztów proszku - proszę pytać.
Powstała również wersja w polerze z kwasówki
koszt 1950 PLN zdjęcia poniżej
do każdego zestawu otrzymujesz komplet śrub i podkładek.
Montaż rollbara w Wołominie 400PLN
Dostawa/odbiór - ze względu na rozmiary jak i wagę wskazany jest odbiór osobisty.
Wysyłka kurierem 50 zl (Kurier).
W przypadku większej (3-4) liczby osób chętnych z wysyłką do jednego miejsca w Polsce myślę że dogadamy się w sprawie ewentualnego obniżenia kosztów kuriera.
Macie pytania - bardzo proszę chętnie zarówno ja jak i Piotr na nie odpowiemy.
w związku z tym osoby które są zainteresowane rollbarem z jednym zastrzałem zbudowanym w oparciu o projekt TR Line zapraszamy do kontaktu.
Sztuka testowa/wzorcowa została wykonana i została przymierzona do mojego auta w momencie instalacji oryginału - pasuje idealnie dodatkowo profesjonalne podejście Piotra powoduje że całość jest powtarzalna co powoduje, że każdy rollbar da się zamontować bez większej walki.
Istotne kwestie dotyczące wykonania:
- rura ze stali węglowej grubościenna 3mm
- rura bezszwowa - uwaga jest bardziej wytrzymała od oryginału wykonanego z rury ze szwem
- wszystkie elementy z blachy cięte laserowo
- sposób montażu - jak w oryginale przykręcany na śruby: dwa punkty wysokości pasów oraz cztery punkty podparcia na podłużnicach
- malowanie proszkowe kolor w zależności od życzenia zamawiającego (i dostępnością) zgodnie z paletą RAL
Rollbar Frogg
Rollbar z jednym zastrzałem i hannesbarem:
Rollbar z dwoma zastrzałami:
clear view
Deuce
zdjęcia auta BORO z naszym deuce rollbarem
rolbar z zastrzałami krzyżowymi
Koszty:
1500 PLN - rollbar frogg
1050 PLN - rollbar bez harnessbara
1150 PLN - rollbar z harnessbarem (wspawanym w konstrukcje rollbara) - promocja
1150 PLN - rollbar clear view z harnessbarem - promocja
1150 PLN - rollbar krzyżowy z harnessbarem
1150 PLN - rollbar deuce
Promocja na otwarcie sezonu 999 PLN + wysyłka rollbary a'la TR-Line w standardowym czarnym półmacie
"Specjalne" kolory np. proszek metalizowany itp. cena uzależniona od kosztów proszku - proszę pytać.
Powstała również wersja w polerze z kwasówki
koszt 1950 PLN zdjęcia poniżej
do każdego zestawu otrzymujesz komplet śrub i podkładek.
Montaż rollbara w Wołominie 400PLN
Dostawa/odbiór - ze względu na rozmiary jak i wagę wskazany jest odbiór osobisty.
Wysyłka kurierem 50 zl (Kurier).
W przypadku większej (3-4) liczby osób chętnych z wysyłką do jednego miejsca w Polsce myślę że dogadamy się w sprawie ewentualnego obniżenia kosztów kuriera.
Macie pytania - bardzo proszę chętnie zarówno ja jak i Piotr na nie odpowiemy.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, 13:22 przez Jaro, łącznie zmieniany 13 razy.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
tmx89 pisze:czy jest opcja z harness barem ??
jak tylko mój oryginał przyjdzie to zobaczymy czy się da, pewnie będzie przykręcany jak w oryginale
fotki kopii mam nadzieje jutro/po jutrze będą.
Obecnie kopia została "połapana" w kilku miejscach aby można było wprowadzić ewentualne korekty. Na szczęście korekt nie było dużo także teraz idzie do spawania ostatecznego - Piotr pewnie jeszcze się wypowie w tej kwestii.
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Cześć,
generalnie sprzedażą zajmuje sie Jaro, ja jestem odpowiedzialny za produkcję z racji tego że pracuje w firmie rodzinnej i stalą zajmujemy się od 25 lat.
Generalnie jesteśmy w stanie wykonać wszystko, kwestia czasu i pieniedzy.
Robiliśmy do tej pory wieeele rzeczy a z motoryzacji m.in. kratki samochodowe, orurowania do do motorów + wyposażenie dodatkowe m.in. honda, płyty pod silnik, orurowania terenówek i wiele wiele innych.
Co do Rollbarów to przygotowywaliśmy się od zeszłego roku i jest gotowe pełne oprzyrządowanie gwarantujące powtarzalność, rysunki mocowań pod laser, wzór jak i za dzień lub dwa 7 szt. gotowych pod malowanie proszkowe na kolor jaki sobie zarzyczycie (mamy malarnie proszkową w 2-giej firmie na mazurach przy malowaniu większych ilości i na miejscu zaprzyjaźnioną na ilości małe).
Użyta rura jest bezszwowa z grubą ścianką, wzór jest również poprawiony w stosunku do orginału i lepiej pasuje na mocowaniach.
Kolor: do wyboru przez zamawiającego zgodnie z dostępną paletą RAL w opcjach: mat, półmat, połysk (półmat jest zwykle brany do samochodów).
Jeśli chodzi o stal kwassdporną to również nie stanowi to rzadnego problemu-możemy zrobić rollbar-a w wykończeniu: mat, szlif potocznie zwany satyną jak i poler (nie mylić z dziadostwem-rurą chromowaną).
Jeśli macie więcej pomysłów co możemy dla Was zrobić, piszcie. Mamy doświadczenie, wiedzę i odpowiednich ludzi.
Pozdrawiam
Dzisiaj wzór został pospawany ostatecznie i gen. możemy ruszać z produkcja-za dzień za dwa będę miał jak na razie 7 szt. gotowych pod malowanie proszkowe.
generalnie sprzedażą zajmuje sie Jaro, ja jestem odpowiedzialny za produkcję z racji tego że pracuje w firmie rodzinnej i stalą zajmujemy się od 25 lat.
Generalnie jesteśmy w stanie wykonać wszystko, kwestia czasu i pieniedzy.
Robiliśmy do tej pory wieeele rzeczy a z motoryzacji m.in. kratki samochodowe, orurowania do do motorów + wyposażenie dodatkowe m.in. honda, płyty pod silnik, orurowania terenówek i wiele wiele innych.
Co do Rollbarów to przygotowywaliśmy się od zeszłego roku i jest gotowe pełne oprzyrządowanie gwarantujące powtarzalność, rysunki mocowań pod laser, wzór jak i za dzień lub dwa 7 szt. gotowych pod malowanie proszkowe na kolor jaki sobie zarzyczycie (mamy malarnie proszkową w 2-giej firmie na mazurach przy malowaniu większych ilości i na miejscu zaprzyjaźnioną na ilości małe).
Użyta rura jest bezszwowa z grubą ścianką, wzór jest również poprawiony w stosunku do orginału i lepiej pasuje na mocowaniach.
Kolor: do wyboru przez zamawiającego zgodnie z dostępną paletą RAL w opcjach: mat, półmat, połysk (półmat jest zwykle brany do samochodów).
Jeśli chodzi o stal kwassdporną to również nie stanowi to rzadnego problemu-możemy zrobić rollbar-a w wykończeniu: mat, szlif potocznie zwany satyną jak i poler (nie mylić z dziadostwem-rurą chromowaną).
Jeśli macie więcej pomysłów co możemy dla Was zrobić, piszcie. Mamy doświadczenie, wiedzę i odpowiednich ludzi.
Pozdrawiam
Jaro pisze: Obecnie kopia została "połapana" w kilku miejscach aby można było wprowadzić ewentualne korekty. Na szczęście korekt nie było dużo także teraz idzie do spawania ostatecznego - Piotr pewnie jeszcze się wypowie w tej kwestii.
Dzisiaj wzór został pospawany ostatecznie i gen. możemy ruszać z produkcja-za dzień za dwa będę miał jak na razie 7 szt. gotowych pod malowanie proszkowe.
Kupię ładną Mx5
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
tmx89 pisze:interesuje mnie czy mozecie wykonac rollbara tr lane takiego jak ma Himber tzn nie jedna poprzeczna rurka a dwie zbiegajace sie do srodka ...
Wszystko możemy zrobić-kwestia czy opieramy sie na tym czy ew. trzeba wzorować siena zupełnie innym-w tym wypadku potrzebny by był orginał na zrobienie jego kopii
Kupię ładną Mx5
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
logimen pisze:A jak to jest z mocowaniem do podlogi ? Trzeba ciac wykladzine ?
niech sie Jaro wypowie, mnie nie było przy samym montażu jego Miaty, wszystko jest mocowane śrubami jak w orginale, co do tapicerki to ja sie nie wypowiem
Kupię ładną Mx5
-
- Posty: 1555
- Rejestracja: 07 lip 2010, 20:19
- Model: NB
- Wersja: 3 BK / 10th Anni
- Lokalizacja: Piaseczno
Ok, ale z tego co widze Wy chlopaki robicie chyba taki bez montazu do podlogi ? Bo nie ma tych dlugich "nog" Sry, ale ja sie nie znam i chcialem dopytac. Mocno sie zastanawiam nad zakupem.
Pozdrawiam, Artur
Ex Madzia
Ex Madzia
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale się porobiło z rollbarami, u la la!
wzór zacny, cena konkurencyjna, mocowany prawilnie, do podłogi:
tutaj nawet z harness barem
Poprosimy więcej danych i zdjęcia. Jestem wstępnie na tak.
wzór zacny, cena konkurencyjna, mocowany prawilnie, do podłogi:
tutaj nawet z harness barem
Poprosimy więcej danych i zdjęcia. Jestem wstępnie na tak.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Cześć,
załączam zdjęcia przed malowaniem:
załączam zdjęcia przed malowaniem:
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lip 2012, 12:32
- Lokalizacja: Żory
Czesc.
Jako spawacz z zawodu mam pare pytan.
Z jakiej dokladnie stali jest to wykonane ? (wytrzymalosc)
Czym to spawacie? (wyglada mi to na Mig-Mag a powinno byc Tig-iem)
Spawy do malowania beda wyszlifowane i wypolerowane na gladko?
I oczywiscie prosze o zdjecie jak juz bedzie po malowaniu.
Jako ze to ma byc widoczna czesc to wyglad jest dla mnie bardzo wazny.
Sorki ze jestem taki upierdliwy ale to ma ratowac zycie i wygladac.
Jako spawacz z zawodu mam pare pytan.
Z jakiej dokladnie stali jest to wykonane ? (wytrzymalosc)
Czym to spawacie? (wyglada mi to na Mig-Mag a powinno byc Tig-iem)
Spawy do malowania beda wyszlifowane i wypolerowane na gladko?
I oczywiscie prosze o zdjecie jak juz bedzie po malowaniu.
Jako ze to ma byc widoczna czesc to wyglad jest dla mnie bardzo wazny.
Sorki ze jestem taki upierdliwy ale to ma ratowac zycie i wygladac.
tmx89 pisze:interesuje mnie czy mozecie wykonac rollbara tr lane takiego jak ma Himber tzn nie jedna poprzeczna rurka a dwie zbiegajace sie do srodka ...
Ja też byłbym zainteresowany tą wersją. Nawet gdyby miała się opierać na tej, tylko mieć dodatkową belkę.
Dobra cena i lokalizacja bliższa
Dołączam się do pytania o trudność montażu - Jaro, napisałbyś coś więcej. Ja mam niestety dwie lewe ręce i boję się, że nie ogarnę.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ładnie cena w ciągu dnia o 100zl w gore?
czemu tylne mocowanie na ostatnim zdjęciu jest pod jakimś kątem a nie na tej samej płaszczyźnie jak przednie?
czy człowiek który to spawał i konstruował ma doświadczenie z tworzeniem homologowanych klatek i może się czymś w tym temacie pochwalić?
czemu tylne mocowanie na ostatnim zdjęciu jest pod jakimś kątem a nie na tej samej płaszczyźnie jak przednie?
czy człowiek który to spawał i konstruował ma doświadczenie z tworzeniem homologowanych klatek i może się czymś w tym temacie pochwalić?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 1304
- Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
- Model: Inny
- Wersja: Subaru Outback H6
- Lokalizacja: Łódź
Dr.KoKoN pisze:ładnie cena w ciągu dnia o 100zl w gore?
Może dlatego?
W związku z tym iż Nasze Szanowne grono ADM podjęło decyzję, iż temat ten powinien trafić do działu komercyjnego nie pozostaje nic innego jak zrobić z niego komercję.
zoharek pisze:Dr.KoKoN pisze:ładnie cena w ciągu dnia o 100zl w gore?
Może dlatego?W związku z tym iż Nasze Szanowne grono ADM podjęło decyzję, iż temat ten powinien trafić do działu komercyjnego nie pozostaje nic innego jak zrobić z niego komercję.
rozwiązałeś zagadkę
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jaro pisze:rozwiązałeś zagadkę
2. Abonament miesięczny na ogłoszenia drobne, bez względu na ich ilość: 50 zł.
4. Abonament trzymiesięczny na ogłoszenia drobne, bez względu na ich ilość: 130 zł
Aktualne pozostają pytania techniczne.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Kim Son San pisze:Jaro pisze:rozwiązałeś zagadkę2. Abonament miesięczny na ogłoszenia drobne, bez względu na ich ilość: 50 zł.
4. Abonament trzymiesięczny na ogłoszenia drobne, bez względu na ich ilość: 130 zł
Aktualne pozostają pytania techniczne.
a zapomniałeś, że jeszcze na jakieś pivo z komercji powinno zostać
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jaro pisze:a zapomniałeś, że jeszcze na jakieś pivo z komercji powinno zostać
Jeśli znaleźliście się w tym dziale to znaczy, że już w 950zł na piwo musiało zostawać
Nie żebym miał coś przeciwko - zarabiajcie ile możecie, kibicuję i szanuję inicjatywę. Mam tylko wrażenie, że powstała sytuacja w stylu "skoro administracja zmusiła nas do przyjęcia warunków komercyjnych, to cena też będzie komercyjna", w której usprawiedliwianie podwyżki kosztem opłaty na poczet ogłoszenia jest... niestosowne.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
wg mnie to nie powód aby na sztuce przycinać po 100zł jeśli cena ogłoszenia na 3 miesiące to 130... ale to tylko świadczy o sprzedawcy tak mi się wydaje
Bardok to raczej nie masz co adminom dziękować
nadal nie uzyskałem odpowiedzi na pytania TECHNICZNE podobnie jak Blackamna1981
Bardok to raczej nie masz co adminom dziękować
nadal nie uzyskałem odpowiedzi na pytania TECHNICZNE podobnie jak Blackamna1981
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin