
Mycie silnika
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Sprawdzasz czy nic nie wzbudza Twoich podejrzeń, jest uszkodzone, odizolowane.. jeżeli jest seria seria seria to odpinasz akumulator i jedziesz kerszerem mocno, chamsko gdzie brud, sprężonym powietrzem "wyfifujesz"
z zakamarków, odpinasz fajki na wszelki wypadek gdyby do swiecy miało sie dostać, darujesz lania intensywnego skrzynce bezpieczników/przekaźników, robisz to na zimnym motorze.

NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
Owijasz konektory i inne newralgiczne miejsca folią spożywczą.
grzes pisze:Sprawdzasz czy nic nie wzbudza Twoich podejrzeń, jest uszkodzone, odizolowane.. jeżeli jest seria seria seria to odpinasz akumulator i jedziesz kerszerem mocno, chamsko gdzie brud, sprężonym powietrzem "wyfifujesz"z zakamarków, odpinasz fajki na wszelki wypadek gdyby do swiecy miało sie dostać, darujesz lania intensywnego skrzynce bezpieczników/przekaźników, robisz to na zimnym motorze.
+1. Jeśli jesteś pewien szczelności wiązek oraz tego, że nie masz w nich pacykarskich napraw grożących korozją, to nie przejmujesz się wcale i robisz jak grzes pisze. Ja od zawsze jadę karcherem z gorącą wodą i detergentem równo po wszystkim. Na skrzynkę bezpieczników trzeba uważać, bo karcher naklejkę zrywa i potem nie wiadomo co do czego jest

Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Domiś pisze:W jaki sposób umyć silnik i czym? Mój jest dosyć brudny i przydało by mu się porządne mycie.
Najlepiej zastosować chemię i zmyć mgiełką z myjki Ciśnieniowej.Stosuje od Paru lat i nic nie zepsułem.
Pozdrawiam
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
majkel pisze:Na skrzynkę bezpieczników trzeba uważać, bo karcher naklejkę zrywa i potem nie wiadomo co do czego jest
fakt już nie raz mi się zdarzyło czy to w swoim czy obcym wszelkie naklejki posprzątać

NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance