Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Philipsy sa bardziej niebieskie jak na moj gust. Jak dla mnie to zle.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Ktoś wie co mogło sią stać z moją dmuchawą a dokładniej jej sterowaniem? Na co nie ustawie to i tak nawiew działa tylko na szybę.
Wajcha chodzi z pewnym oporem ale mniejszym niz kiedyś.
Rozebrać to oczywiście będę musiał ale ma ktoś może podobna historię? nie wiem na co mam się przygotować.
Wajcha chodzi z pewnym oporem ale mniejszym niz kiedyś.
Rozebrać to oczywiście będę musiał ale ma ktoś może podobna historię? nie wiem na co mam się przygotować.
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Bardock pisze:Ktoś wie co mogło sią stać z moją dmuchawą a dokładniej jej sterowaniem? Na co nie ustawie to i tak nawiew działa tylko na szybę.
Wajcha chodzi z pewnym oporem ale mniejszym niz kiedyś.
Rozebrać to oczywiście będę musiał ale ma ktoś może podobna historię? nie wiem na co mam się przygotować.
Wypięło się cięgno na nagrzewnicy, sprawdź nad tunelem za deską.
Tu masz foto poglądowe
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
majk pisze:Wypięło się cięgno na nagrzewnicy, sprawdź nad tunelem za deską.
Jak kupiłem swoja miatkę to tak miałem i myślałem, ze nawiew to taka porażka, ale spokoju mi to nie dawało, zanurkowałem pod dechę poruszałem i śmiga.
zolt pisze:Tez mam Osramy i sa genialne, ale IMHO duzej roznicy miedzy Philipsami a nimi nie ma. Pamietaj tylko, ze sa to zarowki o krotszej zywotnosci!
We wstecznym wyglądają jak ksenony.
zolt pisze:O prosze, dobrze wiedziec . Czasem chetnie bym poogladal swoja miatke z perspektywy innego uczestnika ruchu .
Musiałbyś patrzeć w dól

MX jest nizszy od praktycznie kazdego cywilowozu. W polowie dach sie konczy tam gdzie w cywilnym zaczyna szyba drzwi. Wa! Jak jezdze z kumplem motocyklista to mi zawsze wklada glowe do srodka nad szyba i sie patrza z gory. (:
Szczupak pisze:żadne ustawianie wtedy nie pomoże
Jak mnie kto za bardzo oślepia to dostaje przeciwmgielnym po oczach. I tak mu świecę w zderzak, ale niech się czuje źle!
Nie wiem czemu ale ja u siebie nie ma HB4 tak jak to niby miało być a HB3 

Pod kierownicą, z tyłu, po lewo, coś a'la duży przekaźnik, prawdopodobnie z napisem 'timer unit' albo 'buzzer unit'. Jesli padl warto sprobowac naprawic, bo o nowy ciezko, jesli nie zauwazasz nieprawidlowosci w pracy innych rzeczy (radio, zapalniczka, zegary) to raczej nie jest bezpiecznik.
[ Dodano: 02-09-2012, 14:44 ]
Gdzie jest temat dt zawiasu z NB w NA? Nie moge znalezc, a w spisie tresci nie ma...
[ Dodano: 02-09-2012, 14:44 ]
Gdzie jest temat dt zawiasu z NB w NA? Nie moge znalezc, a w spisie tresci nie ma...

Kurak pisze:Pod kierownicą, z tyłu, po lewo, coś a'la duży przekaźnik, prawdopodobnie z napisem 'timer unit' albo 'buzzer unit'. Jesli padl warto sprobowac naprawic, bo o nowy ciezko, jesli nie zauwazasz nieprawidlowosci w pracy innych rzeczy (radio, zapalniczka, zegary) to raczej nie jest bezpiecznik.
[ Dodano: 02-09-2012, 14:44 ]
Gdzie jest temat dt zawiasu z NB w NA? Nie moge znalezc, a w spisie tresci nie ma...
W sumie ostatnio zauważyłem, że jak mam lampkę w środku do oświetlania wnętrza i jest na pozycji włączania się przy otwartych drzwiach, to zapala się sama przy hamowaniu (drzwi domknięte na 100%)
bgoka pisze:W sumie ostatnio zauważyłem, że jak mam lampkę w środku do oświetlania wnętrza i jest na pozycji włączania się przy otwartych drzwiach, to zapala się sama przy hamowaniu (drzwi domknięte na 100%)
To chyba masz gdzies zwarcie (:
Co polecicie do prowadnic szyb zamiast 'shin-etsu'? Cos zeby na dlugo zostało i miało dobry poślizg.
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Kurak pisze:Co polecicie do prowadnic szyb zamiast 'shin-etsu'? Cos zeby na dlugo zostało i miało dobry poślizg.

Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Krzysiek pisze:Czy tylnie lampy od NBFL pasuja do NB?
Powinny być p&p.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry


ciekawi mnie ostatnio jedno pytanie czy jesli mam felgi 15 a kupie felgi 16 i dalej gleba bedzie -40 mm to czy buda ciut pojdzie do gory a felgi sie bardziej schowaja w nadkolach ?? wiem ze kombinuje jak kon pod gore ale juz nie mam pomyslu jak zrobic ciut nizsze auto a przejezdzac przez kolaczatke ktora mam przy wjezdzie na parking 



tmx89 pisze:ciekawi mnie ostatnio jedno pytanie czy jesli mam felgi 15 a kupie felgi 16 i dalej gleba bedzie -40 mm to czy buda ciut pojdzie do gory a felgi sie bardziej schowaja w nadkolach ?? wiem ze kombinuje jak kon pod gore ale juz nie mam pomyslu jak zrobic ciut nizsze auto a przejezdzac przez kolaczatke ktora mam przy wjezdzie na parking
Nie nic się nie zmieni. W sensie jeżeli dobierzesz opony profilem tak żeby było to samo.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
tmx89 pisze:ciekawi mnie ostatnio jedno pytanie czy jesli mam felgi 15 a kupie felgi 16 i dalej gleba bedzie -40 mm to czy buda ciut pojdzie do gory a felgi sie bardziej schowaja w nadkolach ?? wiem ze kombinuje jak kon pod gore ale juz nie mam pomyslu jak zrobic ciut nizsze auto a przejezdzac przez kolaczatke ktora mam przy wjezdzie na parking
Tmx89 są kalkulatorki do opon. Zmierz sobie. na pewno lepiej będzie wyglądać a oponki będą droższe

http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp coś w tym stylu.
a ja mam 2 sprawy.
1. Majk te zdjęcie nagrzewnicy które zamieściłeś, to która to jest linka i jak tam w najprostszy sposób się dostać?
2. Składam swojego racelanda i gdy kręcę nakretką na samej górze to teleskop, który wychodzi z amorka się kręci, sądzę, że tak musi być i najlepiej przytrzymac górę jakimś płaskim kluczem (malutkim), bo jest wycięcie na to ale czy dokręcać te śrubę do końca aż gwint się skończy czy nie ma potrzeby?
Bonusowe pytanko bo już nie pamiętam jak z vampirkiem zakładaliśmy, to jak najłatwiej wyjąć przednie i tylne amorki? wiem, że łączniki muszę poodkręcać ale czy wahacze też?
Pytanie bonusowe nr 2



Zauważyłem, że te małe sprężyny (tył) są strasznie miękkie. Sam ręką dokręciłem chyba z 2-3 cm i w sumie na większości fotek ludki mają skrecone jeszcze dalej. Opinie racelanda narazie słyszę tylko pochlebne, sam nie mogę się doczekać coś o nich napisać. Dziś tylko się przestraszyłem jak jakis hamburger from US and A opisał swój przypadek jak po 2 latach mu pękł jeden amorek.
Bardock pisze:2. Składam swojego racelanda i gdy kręcę nakretką na samej górze to teleskop, który wychodzi z amorka się kręci, sądzę, że tak musi być i najlepiej przytrzymac górę jakimś płaskim kluczem (malutkim), bo jest wycięcie na to ale czy dokręcać te śrubę do końca aż gwint się skończy czy nie ma potrzeby?
Nie wiem, ale opisz w wątku u siebie jak to się sprawuje i jak możesz wejść najwyżej (:
Bardock pisze:Bonusowe pytanko bo już nie pamiętam jak z vampirkiem zakładaliśmy, to jak najłatwiej wyjąć przednie i tylne amorki? wiem, że łączniki muszę poodkręcać ale czy wahacze też?
Z tyłu nie, z przodu zależy czy uda Ci się ścisnąćna tyle amor żeby wyszedł (o ile pamietam).