[Poznań] Warsztat
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wiem ze bylo Ale tematy sa nawet sprzed 2 lat, wiec moglo sie pozmieniac.. polecie prosze kogos kto mi rozrzad zrobi z przyleglosciami i nie skasuje jak za nowe auto
W ogole bym chcial zeby jaki madry spec mi autko obejrzal...
W ogole bym chcial zeby jaki madry spec mi autko obejrzal...
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=3692
Tutaj niezmiennie polecam ponieważ i NA i NBFL rozrząd tam wymieniałem.
Tutaj niezmiennie polecam ponieważ i NA i NBFL rozrząd tam wymieniałem.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
ja polecam moto on w luboniu też znajdziesz info w temacie przekładka silnika a do tego yooziu załatwi Ci tanio części w intercarsie.
Albo przyjedz do jarocina Dawid Ci zrobi "chętnie" chociaż w sumie to jego powinieneś się zapytać.
Albo przyjedz do jarocina Dawid Ci zrobi "chętnie" chociaż w sumie to jego powinieneś się zapytać.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Chciałbym Wam wszystkim polecić serwis MotoCity na Kopaninie w Poznaniu.
Jest to świeżo otwarty zakład moich kumpli z którymi ścigam się 2 rok w poznańskich SuperOesach i zawodach cyklu BMW Challenge. W związku z powyższym, chłopaki oprócz napraw/przeglądów bieżących w cywilnych autach również ogarniają kwestię motorsportu(kompleksowe przygotowanie auta do startów i późniejsze serwisowanie, swapy, klatki i te wszystkie rajdowe klimaty)
Co prawda nie specjalizują się w MX'ach, ale z racji zamiłowania, doświadczenia i zaplecza gwarantuję ich profesjonalizm i uczciwość przy bardzo sensownych cenach i terminach.
Jakieś tam już obycie z Emiksem mają bo robią moją
Jeśli ktoś z Was będzie chciał ich odwiedzić, powołajcie się tam na mnie-nie będziecie "gośćmi z ulicy"
Poniżej ich strona www:
http://www.motocity.pl/
Jest to świeżo otwarty zakład moich kumpli z którymi ścigam się 2 rok w poznańskich SuperOesach i zawodach cyklu BMW Challenge. W związku z powyższym, chłopaki oprócz napraw/przeglądów bieżących w cywilnych autach również ogarniają kwestię motorsportu(kompleksowe przygotowanie auta do startów i późniejsze serwisowanie, swapy, klatki i te wszystkie rajdowe klimaty)
Co prawda nie specjalizują się w MX'ach, ale z racji zamiłowania, doświadczenia i zaplecza gwarantuję ich profesjonalizm i uczciwość przy bardzo sensownych cenach i terminach.
Jakieś tam już obycie z Emiksem mają bo robią moją
Jeśli ktoś z Was będzie chciał ich odwiedzić, powołajcie się tam na mnie-nie będziecie "gośćmi z ulicy"
Poniżej ich strona www:
http://www.motocity.pl/
Rules are made to be broken
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Jeśli chcesz wymienić komplet, potrzebujesz:
- napinacza paska rozrządu
- rolki prowadzącej pasek
- pompy wody
- paska rozrządu
- uszczelki pod pokrywę rozrządu
- sprężynkę
Pompy wody wymieniać nie trzeba, ale dostęp do niej jest na tyle ciężki, że chyba warto to od razu zrobić, zwłaszcza że do kolejnej wymiany rozrządu 70-80kkm...
Nie pamiętam jaki masz przebieg, ale niech Ci obejrzą od razu te simmeringi na wale, bo to jakieś groszowe sprawy, a też trzeba pół silnika potem wyciągać jeśli się okaże, że coś się poci...
- napinacza paska rozrządu
- rolki prowadzącej pasek
- pompy wody
- paska rozrządu
- uszczelki pod pokrywę rozrządu
- sprężynkę
Pompy wody wymieniać nie trzeba, ale dostęp do niej jest na tyle ciężki, że chyba warto to od razu zrobić, zwłaszcza że do kolejnej wymiany rozrządu 70-80kkm...
Nie pamiętam jaki masz przebieg, ale niech Ci obejrzą od razu te simmeringi na wale, bo to jakieś groszowe sprawy, a też trzeba pół silnika potem wyciągać jeśli się okaże, że coś się poci...
Ja narazie kupiłem sprężynkę i uszczelkę pod kapę w ASO. Strasznie mozolnie mi to idzie
Tak jak Łukasz napisał, plus ewentualne bonusy, które wyjdą w praniu. Ale to chłopacy z warsztatu raczej by Ci powiedzieli, że urodziła się potrzeba wymiany czegoś jeszcze
Tak jak Łukasz napisał, plus ewentualne bonusy, które wyjdą w praniu. Ale to chłopacy z warsztatu raczej by Ci powiedzieli, że urodziła się potrzeba wymiany czegoś jeszcze
solt pisze:co kupiles do rozrzadu..
Łukasz Kaszuba pisze:potrzebujesz:
DEXTER pisze:Ja narazie
solt pisze:CHodzimi o
Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 8:25 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Ale to zależy już tylko od Ciebie, głupi pasek można kupić za 50 złotych, a można za 200, także...
O pompach wody nie wspominam...
Jeśli chcesz mieć wszystko maksymalnie porządnie, wybierz droższe produkty, jeśli chcesz zamknąć się z tym w jak najmniejszym budżecie, kup budżetowe części, też raczej nie powinno się nic rozlecieć...
Dodatkowo trzeba będzie wymienić płyn w chłodnicy (chyba, że masz dobry, to wlać z powrotem po spuszczeniu), i można paski od alternatora i klimy od razu dać sobie zrobić, i kwoty nieduże, a im mniej grzebania cudzych rączek pod maską potem, tym chyba lepiej...
Przejrzyj temat DEXTERA, tam chyba dyskutowaliśmy o producentach poszczególnych komponentów, które wybraliśmy, przynajmniej które ja wybrałem do swojej.
SFOT.
O pompach wody nie wspominam...
Jeśli chcesz mieć wszystko maksymalnie porządnie, wybierz droższe produkty, jeśli chcesz zamknąć się z tym w jak najmniejszym budżecie, kup budżetowe części, też raczej nie powinno się nic rozlecieć...
Dodatkowo trzeba będzie wymienić płyn w chłodnicy (chyba, że masz dobry, to wlać z powrotem po spuszczeniu), i można paski od alternatora i klimy od razu dać sobie zrobić, i kwoty nieduże, a im mniej grzebania cudzych rączek pod maską potem, tym chyba lepiej...
Przejrzyj temat DEXTERA, tam chyba dyskutowaliśmy o producentach poszczególnych komponentów, które wybraliśmy, przynajmniej które ja wybrałem do swojej.
SFOT.
solt pisze:aha i uszczelniacze, bo tego nie kupilem, a w sumie maja racje, ze skoro i tam brzuch otwieramy, to mozna zrobic
Sory, ale nie potrafię tu niczego skleić do kupy. Czyli to cena za robotę + uszczelniacze?
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Hantkus pisze:A tak z ciekawości ile wołają za te czynności w innych warsztatach w Posen, ktoś się orientował?
Wymiana rozrządu w warsztacie który polecałem wyżej - 200 zł - (w tamtym roku)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Hantkus pisze:A tak z ciekawości ile wołają za te czynności w innych warsztatach w Posen, ktoś się orientował?
TAURUS - na Obornickiej, 300-400 złotych, robota.
Części miałem swoje, i był to cały komplet: pasek rozrządu, napinacz paska, rolka prowadząca, pompa wody, simmeringi na wał, uszczelka pod pokrywę rozrządu, sprężynka, płyn w układzie chłodzenia.
+ może się okazać, że paski od klimy i alternatora będziesz miał do wymiany, to wyślą zaopatrzeniowca kilka ulic dalej, i po chwili towar jest na miejscu.
Lubię ten warsztat, pomimo różnych opinii na jego temat, różnymi autami do nich jeździliśmy, i zawsze jesteśmy zadowoleni, nigdy nie było miejsca na fuszerkę, czy partactwo, i to jest bardzo fajne.
Gdybyś się zdecydował, próbuj się zapisać do Pana Marka vel. "Dziadka", fachowiec najwyższej klasy.
Ja osobiście zawsze przy wszelkich działaniach zostaję w warsztacie od początku, do końca - ale jeśli decydowałbyś się zostawić na te kilka godzin kluczyki, możesz być spokojny, będą dla Miatki delikatni, na pewno niczego nie uwalą itp. to porządna firma.
(061) 825-46-17, to numer do nich.
Hantkus pisze:Jak rozumiem 700 to sama robota, do tego wszystkie klamoty
tak, 700 za robote. W sklad roboty wchodzi zrobienie rozrzadu i przelozenie kolek. Do tego poszlo poare szelestow na czesci. Powaznei sie zastanawiam
Łukasz Kaszuba, dzieki.. do nich tez zadzwonie
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...
solt pisze:tak, 700 za robote. W sklad roboty wchodzi zrobienie rozrzadu i przelozenie kolek.
Jak dla mnie ta cena to kosmos W warsztacie, w którym pracuje (gdzie jest drogo) za rozrząd + kółka wzięliby max. 400zł. I z tego co widzę to taka cena panuje. Dlatego pytałem czy 700 to z częściami.
Pozdrawiam
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
700 za samą robotę, to naprawdę drogo - biorąc pod uwagę fakt, że za połowę tej ceny, można mieć to zrobione naprawdę porządnie, też przez fachowców, znających temat od podszewki.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Ceny rzeczywiście kosmiczne - mechanik , o którego jeżdżę zawsze z Hondami , robi to za 1/3
ceny tutaj podanej . A robi solidnie , szybko - połowa ludzi z civic club do niego jeździ , w tym - ja , hehe . Nie wiem , czy z MX-em też do niego nie będę śmigał ...
ceny tutaj podanej . A robi solidnie , szybko - połowa ludzi z civic club do niego jeździ , w tym - ja , hehe . Nie wiem , czy z MX-em też do niego nie będę śmigał ...
-
- Donator
- Posty: 1246
- Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
- Model: NB
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
DEXTER gdzie w końcu robiłeś ten rozrząd, bo ja się właśnie szykuję i na razie mam do wyboru 3 warsztaty
[ Dodano: 04-06-2012, 01:07 ]
ma ktoś jakieś zdanie o tym warsztacie? bo dostałem namiar na nich
http://www.lpmauto.pl/
[ Dodano: 04-06-2012, 01:07 ]
ma ktoś jakieś zdanie o tym warsztacie? bo dostałem namiar na nich
http://www.lpmauto.pl/
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
Warsztat nr 1
Mielcarek - http://mielcarek-tuning.com.pl/
Warsztat nr 2
Ul.Ostrowska (Szczepankowo) p.Krzysztof
tel.888 310 585
Dobry, dlatego czasem odległe terminy, ale jeśli jest coś nagłego to warto dzwonić, facet jeśli da radę, to pomoże nawet na środku ulicy w środku nocy. Ceny w normie i negocjowalne
Robi też blachę i lakier, ale na szczęście jeszcze nic nie musiałem klepać
Warsztat nr 3
Motocity - http://www.motocity.pl/
Warsztat nr 4
Pyra Motorsport - https://pl-pl.facebook.com/PyraMotorsport
Mielcarek - http://mielcarek-tuning.com.pl/
Warsztat nr 2
Ul.Ostrowska (Szczepankowo) p.Krzysztof
tel.888 310 585
Dobry, dlatego czasem odległe terminy, ale jeśli jest coś nagłego to warto dzwonić, facet jeśli da radę, to pomoże nawet na środku ulicy w środku nocy. Ceny w normie i negocjowalne
Robi też blachę i lakier, ale na szczęście jeszcze nic nie musiałem klepać
Warsztat nr 3
Motocity - http://www.motocity.pl/
Warsztat nr 4
Pyra Motorsport - https://pl-pl.facebook.com/PyraMotorsport
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, 6:28 przez szymek, łącznie zmieniany 1 raz.