
Podziękowania dla organizatorów za ogarnięcie tego wszystkiego! Ale w przyszłym roku chyba muszę pomyśleć o zapasowym zestawie opony, bo teraz aż druty wyszły

Popieram pomysł żeby w zimie zorganizować jakiś wypad

20 sierpnia 2011
Moderator: Moderatorzy
mariuszm pisze:Wysłany: Wczoraj 23:39
Dzięki, impreza była przednia:)
mx5.jpg
mszczyrek pisze:Dzunior - jak wypadło Twoje porównanie turbo i N/A?
Dżunior pisze:Wiem że kilka osób powtarzających tu na forum że "NC to ponton" może się w tym momencie odrobinę zdziwić, ale taka jest brutalna rzeczywistość...![]()
![]()
ciupas pisze:W oczekiwaniu na cyferki, trasa przejazdu z 20.08.2011 zapisana GPSem z telefonu.
pmcomp pisze:majkel, może byś jakieś cyferki opublikował?
GlennBP pisze:Jakieś wyjątkowe parcie na "cyferki" po tym Ułężupo poprzednim wszyscy grzecznie czekali hehe
Wygraliśmy wszyscy, spędziliśmy bowiem piękny dzień w przyjemny i pożyteczny sposób![]()
Na pohybel tabelkom!
![]()
Pzdr
Luca
Doxyll pisze:Ponadto dziękujemy Karolinie i Arturowi za miłe towarzystwo przy grillowaniu i pyszne ciasto bananowe. Asia dorzuca podziękowania za czapeczkę, które rewelacyjnie sprawdziła się w drodze powrotnej
ciupas pisze:[URL=https://picasaweb.google.com/prawysierpowy/20110820Ulez?authuser=0&feat=directlink]W oczekiwaniu na cyferkimoich pare fot. Of kors tez picasa, ktorej uzywam tylka dla mazdy... Aha, to jest link
[/URL]
majkel_c pisze:Jakoś się ogarnę i wyprodukuję tabelkę. Chwilunia
Dżunior pisze:majkel, czyżbyś zagubił magiczną karteczkę z wynikami...?
zyzy pisze:czy ktos wie o jakieś imprezie wróblowej we wrześniu??
zyzy pisze:tylko ich imprezy są 2 x droższe od pozostałych organizowanych w tych samych miejscach
Misza pisze:W najbliższym czasie z pobliżu Warszawy polecam AB Cup w Nowym Mieście nad Pilicą (bodaj 25.09) - w miarę możliwości obiektu ustawiają próby maksymalnie wyścigowe - okazjonalne cięcia po zielonym mogą się zdarzyć, ale wszystkie regularnie startujące w ABC/BMWC samochody są raczej w specyfikacji torowej. Próby szybkie, z technicznymi miejscami (np. hamowania w łukach), bardzo dużo jeżdżenia (zwykle wychodzi ok. 60-70km prób czasowych + poranny trening).