Ciekawe filmiki.. nie koniecznie z miatą
Moderator: Moderatorzy
- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
matpilch pisze:<object width="640" height="510"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g_k8VLgijM4?fs=1&hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g_k8VLgijM4?fs=1&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="510" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
Dobre miejsce na kamerkę
yanik pisze: już wiem dlaczego FIA nie skasowała B-grupę...
A ja każdego dnia żałuje ...
B-grupowe rajdy to istna legenda, w głowie utkwiły mi zdjęcia bublewicza, który w jakimś welurowym t-shircie pilotował lancie stratos. Jak to było możliwe?
Gdzies podrodze zgubilismy sens rajdow i wyscigow, zgubilismy go posrod barierek,systemow wspomagajacych kierowce, stref bezpieczenstwa i setek innych norm.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
yanik, Lancia S4 z wyścigów górskich nie jest B-grupą tylko luźną wariacją natemat B grupowej rajdówki, szybszą wariacją
dmd, IMHO ś.p. Marian nigdy nie prowadził B grupy, żaden Polak takiego zaszczytu nie dostąpił, był jeden pilot, który na testach latał z Kankunenem ale to by było na tyle polskich przygód z B-grupą. Co do zgubienie sensu rajdów, masz rację, obecne WRC to grube nieporozumienie, 1.6 turbo (hahahahaha) na krótkich, objeżdżanych 3 razy odcinkach. Można tylko napisać - szkoda. Mam wrażenie, graniczące z pewnością, że gdyby Rohl był 10 lat młodszy to by współczesnym matadorom dowalił po 2 s na kilometrze. Mam szczęście pamiętać przejazdy prawdziwych, ponad 300-konnych Wurców (Kulig, Kuzaj, Hołek, Kuchar, Sztuka - 5 WRC po kolei!) po dolnośląskich OSeach - ostatnio pojechałem na Elmot (obecnie zwany inaczej) - noż kuźwa, żadne auto tam nie potrafiło się na wyjściu napędzić....
dmd, IMHO ś.p. Marian nigdy nie prowadził B grupy, żaden Polak takiego zaszczytu nie dostąpił, był jeden pilot, który na testach latał z Kankunenem ale to by było na tyle polskich przygód z B-grupą. Co do zgubienie sensu rajdów, masz rację, obecne WRC to grube nieporozumienie, 1.6 turbo (hahahahaha) na krótkich, objeżdżanych 3 razy odcinkach. Można tylko napisać - szkoda. Mam wrażenie, graniczące z pewnością, że gdyby Rohl był 10 lat młodszy to by współczesnym matadorom dowalił po 2 s na kilometrze. Mam szczęście pamiętać przejazdy prawdziwych, ponad 300-konnych Wurców (Kulig, Kuzaj, Hołek, Kuchar, Sztuka - 5 WRC po kolei!) po dolnośląskich OSeach - ostatnio pojechałem na Elmot (obecnie zwany inaczej) - noż kuźwa, żadne auto tam nie potrafiło się na wyjściu napędzić....
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 631
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
- Lokalizacja: Kraków i okolice
http://www.vimeo.com/23577791
AWD + RWD = ;D
- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
dmd pisze:Gdzies podrodze zgubilismy sens rajdow i wyscigow, zgubilismy go posrod barierek,systemow wspomagajacych kierowce, stref bezpieczenstwa i setek innych norm.
Powiedz to tym, którzy nie wyszli żywi z B grupy
teraz zobaczyłem dopiero filmik wysepki Man.. btw. koleś podobno pobił jakieś rekordy, ale ten na miejscu pilota to jak kukielka... przy wybiciu samochodu nawet oko mu nie zadrgało.. nic nie czail, że byl o krok od niezłego pobocza.. wyglądał fenomenalnie...
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Genialnie idzie Subaru, ale czy jego kontry można porównywać z opanowywaniem shimmy w czasie lotu?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
yeahhhhhhhhhh