Pasy kleju na dachu

wada fabryczna NC

Jak pucować aby wypucować. Porady i dyskusje dotyczące pielęgnacji naszych roadsterów i korekty lakieru.

Moderatorzy: pirul, Moderator Detalingu, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Pablito
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2022, 15:28
Model: NC
Wersja: Icon 1.8
Lokalizacja: Gdynia

24 kwie 2025, 14:07

Drodzy forumowicze,
Miaty trzeciej generacji (ponoć jedynie te przedliftowe) często borykają się z problemem wybijania kleju na dachu w postaci pięciu pasów. Kiedyś robiłem niewielkie dochodzenie co można zrobić, aby zminimalizować ten efekt i znalazłem następujące porady:
1. zignorować i impregnować, bo nie ma na to rady.
2. wyczyścić zmywaczem do kleju a potem pomalować farbą dachową
3. podgrzać żelazkiem z parą przez bawełniany materiał, a potem zaimpregnować
4. no i oczywiście pozostaje opcja atomowa kupna nowego dachu

Nie wiem czy ktoś z Was korzystał z opcji 2 lub 3 i mógłby pochwalić się efektem, a może macie jakieś inne proponowane rozwiązania?
Załączniki
miatadach.png
miatadach.png (370.75 KiB) Przejrzano 25 razy
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4740
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

25 kwie 2025, 15:17

Nie odpowiem na pytanie, za to zadam swoje xD: czym te paski podkleic? Bo w mojej NC zaczęły odłazic

powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
ODPOWIEDZ