Drodzy forumowicze,
Miaty trzeciej generacji (ponoć jedynie te przedliftowe) często borykają się z problemem wybijania kleju na dachu w postaci pięciu pasów. Kiedyś robiłem niewielkie dochodzenie co można zrobić, aby zminimalizować ten efekt i znalazłem następujące porady:
1. zignorować i impregnować, bo nie ma na to rady.
2. wyczyścić zmywaczem do kleju a potem pomalować farbą dachową
3. podgrzać żelazkiem z parą przez bawełniany materiał, a potem zaimpregnować
4. no i oczywiście pozostaje opcja atomowa kupna nowego dachu
Nie wiem czy ktoś z Was korzystał z opcji 2 lub 3 i mógłby pochwalić się efektem, a może macie jakieś inne proponowane rozwiązania?
Pasy kleju na dachu
wada fabryczna NC
Moderatorzy: pirul, Moderator Detalingu, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Nie odpowiem na pytanie, za to zadam swoje xD: czym te paski podkleic? Bo w mojej NC zaczęły odłazic
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl