Strona 1 z 1

gorąc w komorze silnika

: 21 maja 2025, 18:42
autor: waran
U Was też po jeździe jest tak nagrzana komora? Jak otworzyłem, to buchnęło jak z pieca, gorąca jest plastikowa obudowa filtra...temp silnika w normie...

Re: gorąc w komorze silnika

: 21 maja 2025, 19:53
autor: MMRS
Widocznie dużo sosu podajesz na tłoki 😈

Re: gorąc w komorze silnika

: 21 maja 2025, 19:54
autor: waran
no właśnie raczej nie :)

Re: gorąc w komorze silnika

: 21 maja 2025, 21:00
autor: MMRS
To może takie wyloty coby ostudzić komorę ??
IMG_3017.jpeg
IMG_3017.jpeg (535.85 KiB) Przejrzano 425 razy

:diablo: :diablo: :diablo:

Re: gorąc w komorze silnika

: 21 maja 2025, 21:27
autor: waran
kto wie ;) ale zastanawiam się, czy to normalne, czy jednak coś jest nie tak

Re: gorąc w komorze silnika

: 22 maja 2025, 8:12
autor: latar
Spokojnie. Normalne. Z pieca do kolektora wyjeżdża często 1000+°C. Ta atrapa osłony termicznej za wiele nie wskóra. Szczególnie, że zaraz potem siedzi szczelny kat.

Wyloty dają radę. +10 do wyścigowego looku. ...tylko to zimno i pada zimno i pada na to miejsce w środku Europy

Re: gorąc w komorze silnika

: 22 maja 2025, 11:01
autor: waran
Ok, dzięki

Re: gorąc w komorze silnika

: 22 maja 2025, 19:25
autor: niezalogowany
tak mnie zawsze zastanawiało, takie wyloty nie mają żadnych negatywnych skutków w razie postoju w deszczu pod chmurką?

Re: gorąc w komorze silnika

: 22 maja 2025, 20:30
autor: MMRS
niezalogowany pisze:
22 maja 2025, 19:25
tak mnie zawsze zastanawiało, takie wyloty nie mają żadnych negatywnych skutków w razie postoju w deszczu pod chmurką?
Rainguardsy w pakiecie można dokupić….których się notabene później niw używa…z lenistwa 🤣🤣🤣🤣

Re: gorąc w komorze silnika

: 23 maja 2025, 7:10
autor: latar
Pod maską wszystko powinno być szczelne więc fakt, że nacieknie do środka to technicznie nie problem.
Raczej tyle, że pod maską zawsze w sumie jest kurz. Jak pokapie po nim to wygląda to okropnie.