witam. Ogladalem dzis jedna ND i mam do was zapytania. Samochód z 2021 roku.
Spezedawca zdjoł ogloszenie ale to to autko nim dotarło do polski
https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/fi ... 20x0;q=100
Mam kilka pytań technicznych.
Pierwsze co to zauwazylem ze jak odpalilem autko to palila sie niebieska kontrolka plynu chlodniczego ktora po kilku minutach zgasła. Czy to normalne?
Kolejne pytanie do was czy manetka od swiatel a konkretnie swiatel dlugich dzialala tylko w momencie jak wziolem do siebie. W momencie pchnięcia manetką do przodu gdy światła długie powinny się włączyć na stałe w ogóle się nie odpaliły.
Kolejna sytuacja dotyczy świateł dziennych tych które są ledowe w halogenach na dole pytanie dlaczego w momencie kiedy przestawiłem manetkę na auto one się w ogóle nie odpaliły Czy powinny się palić w dzień czy może być tak że one są odłączone wiem że wymieniał zderzak natomiast nie wiem czy auta z Ameryki mają te światła i powinno one być odpalone.
Auto ma 3 lata a cały czas krzyczało że bateria kluczyka jest wyczerpana ale może to jest normalne.
Ma niecałe 20 000 i krzyczało też o serwis olejowy czy to jest normalne w Stanach serwisu olejowe są te 10 000 czy się mylę
Boję się że w samochodzie jest coś nie tak z elektroniką ponieważ jak zaczęliśmy oględziny pojazdu to próbowałem tym przyciskiem pod zderzakiem przy rejestracji otwierać klapę bagażnika i nie chciała się w ogóle otworzyć dopiero jak pokombinowałem chwilę kluczykiem coś tam pootwierałem tą klapę to zaczęło to funkcjonować czy to też zależy od tego czy kluczyk jest blisko pojazdu
Auto z USA - zapytanie o pewne problemy przy prezentacji auta
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1667
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Niebiesla kontrolka po odpaleniu to stan notmalny. Sygnalizuje, że silnik jest kompletnie zimny. Po krótkiej chwiki znika. Co do reszty, to trochę moje spekulacje.
Pytanie w której pozycji miałeś przełącznik świateł gdy próbowałeś włączyć drogowe, bo jeśli nie były na mijania, nie powinny się zapalić, z tego co pamiętam (plus nie mam pojęcia jak wygląda kwestia automatycznych drogowych na rynku amerykańskim, bo jeśli są, a było widno, drogowe się nie zapalą).
Światła w zderzaku powinny być i powinny działać. Chyba nie ma rynku, na którym by ich nie było (tylko mogą działać w trochę innycn warunkach - w Europie gasną jak zaciągniesz ręczny).
Pytanie w której pozycji miałeś przełącznik świateł gdy próbowałeś włączyć drogowe, bo jeśli nie były na mijania, nie powinny się zapalić, z tego co pamiętam (plus nie mam pojęcia jak wygląda kwestia automatycznych drogowych na rynku amerykańskim, bo jeśli są, a było widno, drogowe się nie zapalą).
Światła w zderzaku powinny być i powinny działać. Chyba nie ma rynku, na którym by ich nie było (tylko mogą działać w trochę innycn warunkach - w Europie gasną jak zaciągniesz ręczny).
-
- Posty: 708
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Już wielokrotnie pisałem o tych światłach do jazdy dziennej.
Jak masz zapalony silnik i manetkę w pozycji "AUTO" to światła do jazdy dziennej oświecą się dopiero jak zwolnisz hamulec ręczny i ruszysz z miejsca.
W zasadzie jedna osoba nie sprawdzi w bezpieczny sposób czy te ledy do jazdy dziennej świecą.
P.S z tymi światłami długimi to też jest jakiś patent, bo przez tą całą automatykę one czasem nie świecą na stałe (chyba jak jest za jasno to czujnik światła je blokuje) i tylko można mignąć manetką do siebie...
Jak masz zapalony silnik i manetkę w pozycji "AUTO" to światła do jazdy dziennej oświecą się dopiero jak zwolnisz hamulec ręczny i ruszysz z miejsca.
W zasadzie jedna osoba nie sprawdzi w bezpieczny sposób czy te ledy do jazdy dziennej świecą.
P.S z tymi światłami długimi to też jest jakiś patent, bo przez tą całą automatykę one czasem nie świecą na stałe (chyba jak jest za jasno to czujnik światła je blokuje) i tylko można mignąć manetką do siebie...
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1667
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
No właśnie tak coś pamiętałem z wersji europejskiej. Nie wiem czy amerykańskie DRL nie działają odrobinę inaczej. Ale da się to sprawdzić np. podjeżdżając do witryny sklepowejstpman pisze: ↑07 paź 2024, 8:06Już wielokrotnie pisałem o tych światłach do jazdy dziennej.
Jak masz zapalony silnik i manetkę w pozycji "AUTO" to światła do jazdy dziennej oświecą się dopiero jak zwolnisz hamulec ręczny i ruszysz z miejsca.
W zasadzie jedna osoba nie sprawdzi w bezpieczny sposób czy te ledy do jazdy dziennej świecą.

-
- Posty: 45
- Rejestracja: 13 maja 2019, 17:06
- Model: ND RF
- Wersja: 2.0 184KM
- Lokalizacja: Warszawa
W wersji z matrycami wiem że w trybie auto świateł, "do przodu" włącza matrycowe długie (poniżej 40 km/h się nie włączą długie). Jak dasz z auto na mijania to maneta do przodu włącza długie na stałe.