Kilka pytań do dlugomajacych (ND)

Technicznie o generacji ND / NDFL /RF

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

18 sty 2024, 20:54

Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
Duża różnica względem ceraty? Strasznie drażnią mnie te siedziska w podstawowych fotelach ze robią się takie „odleżyny”. Na pewno wiecie o co chodzi, w NC niby robi się podobnie, ale nie aż tak…
Najchętniej wziął bym exclusive line bo nappa beż tak sobie mi się podoba ( na fotkach) i nie chce ciemnego lakieru

2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony ? Prawda to czy bujda ? ;) kolejny argument za niższym wyposażeniem.


3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

18 sty 2024, 21:15

Konioczynka pisze:
18 sty 2024, 20:54
Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
Duża różnica względem ceraty? Strasznie drażnią mnie te siedziska w podstawowych fotelach ze robią się takie „odleżyny”. Na pewno wiecie o co chodzi, w NC niby robi się podobnie, ale nie aż tak…
Najchętniej wziął bym exclusive line bo nappa beż tak sobie mi się podoba ( na fotkach) i nie chce ciemnego lakieru

2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony ? Prawda to czy bujda ? ;) kolejny argument za niższym wyposażeniem.


3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

19 sty 2024, 8:34

mutra pisze:
18 sty 2024, 21:15
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach :roll:
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

19 sty 2024, 11:29

Konioczynka pisze:
19 sty 2024, 8:34
mutra pisze:
18 sty 2024, 21:15
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach :roll:
Możesz sam zapytać @Berger ;) może się wierci za bardzo w tym fotelu. Imo jedyne co jest warte dopłaty we wnętrzu to recaro i bezprzewodowy android
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

19 sty 2024, 19:29

Każda ND ze skórzanymi standardowymi stołkami jaką widziałem na OtoMoto miała wysiedzianą dupę na fotelu kierowcy. Sorry, ale wygląda to słabo. Najlepsze jest to, że podobnie wysiedziane były auto i z małym i z dużym przebiegiem.
Bazowe fotele ze szmatą wyglądają o wiele lepiej, niestety deska jest także bazowa i wygląda brzydko i tanio.
Dopiero fotele Recaro i topowe wnętrze sprawia, że ND wygląda w środku fajnie i miło. To wnętrze pasuje do całości auta.
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

20 sty 2024, 16:27

Konioczynka pisze:
19 sty 2024, 8:34
mutra pisze:
18 sty 2024, 21:15
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach :roll:

O co chodzi z tym oklejonym dachem?

Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

20 sty 2024, 16:43

Danillo pisze:
20 sty 2024, 16:27
Konioczynka pisze:
19 sty 2024, 8:34
mutra pisze:
18 sty 2024, 21:15
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach :roll:

O co chodzi z tym oklejonym dachem?

Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
W sensie środek dachu w rf w kolorze czarnym, a w st materiał beżowy.

Jeździłeś w takim i takim fotelu?

Przynajmniej w teorii:
Kupuje rfke żeby służyła jako prawie all year drugie daily, do jazdy również przez kobitę. Częste wsiadanie i wysiadanie. Stoję w rozkroku pomiędzy wszystkimi wersjami.
Exclusive line - ma wszytsko co trzeba, standardowe fotele „te perforowane”, czarne wnętrze
Środkową kazari chyba - beżowe wnętrze, skóra nappa i inny kolor dachu
No i homura - z recaro bilkami brembo

Z moich doświadczeń - nbfl zwykły zawias, ncfl Bilki, a później bilki z obniżeniem to najlepiej mi się na co dzień jeździło nb. Fajnie pływało, kładło się niemiłosiernie ale było turbo wygodne. Trzeba też nadmienić że nie było tam kunia i może dlatego zawieszenie bardziej bawiło niż przeszkadzało…
Twardość bilkow w NC jak najbardziej do zaakceptowania na co dzień, obniżenie już nie. Jak pojawiła się „moc” to bilki dużo dają,

Więc auto na 100% nie zostanie obniżone, polatać trochę lubię ale możliwe że standardowe zawieszenie z kpc to bardzo dobry kompromis?
Najbardziej to żal hamulców i niemożliwe że recaro. Siedziałem u Leoo w recaro ale to było lato, ciekawe jak w kurtce itd. Jak dzwoniłem czy coś można wziąć na jazdę w Warszawie to zimą podobno nie ma jazd testowych mx5 .. a nawet w pełnym rynsztunku wejść zobaczyć to by było jakieś info… a czas nagli :D

Może ktoś coś podpowie.
Najchętniej ktoś kto ma świeże nd z kpc
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

20 sty 2024, 17:47

ST możesz jeździć cały rok - nie ma różnicy w komforcie w porównaniu do auta ze zwykłym dachem a top down ciszej niż w rf

Ja mam u siebie bilsteiny fabrycznie i komfort jest na poziomie normalnego auta. Po dołożeniu grubszych stabów nic się nie zmieniło odnośnie komfortu. W porównaniu do moich NB w ND dużo większą różnicę zrobiła zmiana opony.

Odnośnie wnętrza to zależy czy masz czas czyścić co tydzień czy nie. Jak nie, to weź czarną skórę i nawet brudne będzie wyglądać ok.

Hamulce brembo w porównaniu do standardowych to jest przepaść - warte każdej złotówki.
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

20 sty 2024, 18:21

Tak, jeździłem w obu fotelach, dla mnie Recaro jest wygodniejsze, daje przyzwoite trzymanie boczne. A po ich obniżeniu pozycja za kierownicą jest super. Tylko ja jestem drobnej budowy i nie każdy się w Recaro dobrze czuje. Tu trzeba się przymierzyć.

Obniżenie nie jest złe, nie musisz schodzić na maksa w dół. Sprężyny obniżające warto imo założyć. Zyskasz lepsze prowadzenie, pożegnasz kozę i wcale nie będziesz o nic przycierał na mieście.

Co do Brembo to nie mam ale się wypowiem 😏 Nie skraca drogi hamowania, pewnie daje lepszy feeling hamulca i jest odporniejszy na fading ale w daily nie będzie moim zdaniem dużej różnicy do serii. Za to wyglada jak milion USD i tylko dlatego warto go mieć.
Pozdrawiam, Danillo
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

20 sty 2024, 18:29

mutra pisze:
20 sty 2024, 17:47

Odnośnie wnętrza to zależy czy masz czas czyścić co tydzień czy nie. Jak nie, to weź czarną skórę i nawet brudne będzie wyglądać ok.
Tutaj się z kolegą mutra nie zgodzę. Mam białe skóry w aucie codziennym, wożę 3 dzieci, które konsumują i ogólnie brudzą.
Po odebraniu z salonu fotele potraktowałem impregnatem do jasnych skór i zabrudzenia są znikome.

Wystarczy raz na pół roku lekko je przeczyścić i ponownie zaimpregnować. Operacja przy 7 fotelach zajmuje mi do 45 min.
Pozdrawiam, Danillo
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

20 sty 2024, 18:37

Danillo pisze:
20 sty 2024, 18:29
mutra pisze:
20 sty 2024, 17:47

Odnośnie wnętrza to zależy czy masz czas czyścić co tydzień czy nie. Jak nie, to weź czarną skórę i nawet brudne będzie wyglądać ok.
Tutaj się z kolegą mutra nie zgodzę. Mam białe skóry w aucie codziennym, wożę 3 dzieci, które konsumują i ogólnie brudzą.
Po odebraniu z salonu fotele potraktowałem impregnatem do jasnych skór i zabrudzenia są znikome.

Wystarczy raz na pół roku lekko je przeczyścić i ponownie zaimpregnować. Operacja przy 7 fotelach zajmuje mi do 45 min.
Tak, tylko nappy teoretycznie nie można impregnować
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

20 sty 2024, 18:49

Mam skore Windsor, czyli de facto to samo co Nappa i nic jej nie jest po roku od impregnacji 🙂

Rozmawiałem z Marcinem naszym specem od detailingu i nie widział przeciwwskazań. Polecił mi zestaw Colorlocka cleaner + versiegelung, potwierdzam że bardzo dobrze działa.
Pozdrawiam, Danillo
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

21 sty 2024, 6:29

Mam BIlsteiny i sprężyny obniżające Einbach (te akcesoryjne z salonu) i nie uważam, że auto było za twarde lub niekomfortowe. I nie jest to tylko moje zdanie, bo znajomi których czasem wożę na prawym są wręcz pozytywnie zaskoczeni komfortem jazdy.

Potwierdzam to co koledzy napisali - wg mnie w RF nieprzyjemnie wieje top down.

I dodam jeszcze od siebie, że nie wyobrażam sobie używania Miaty na daily w zimie. Zwłaszcza w tym sezonie, gdzie drogi w mojej okolicy są fatalnie utrzymane, wiecznie oblodzone, nieodśnieżanie.
Ale to tylko moje zdanie :)
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

21 sty 2024, 8:11

Konioczynka pisze:
20 sty 2024, 16:43
Danillo pisze:
20 sty 2024, 16:27
Konioczynka pisze:
19 sty 2024, 8:34


Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach :roll:

O co chodzi z tym oklejonym dachem?

Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
Jeździłeś w takim i takim fotelu?
Ja miałem okazje i recaro lepiej trzymają boki, mocno sciskaja nogi, alcantara strasznie ściąga ubranie, siedzi się sporo wyżej niż w standardowych fotelach. Przez to ze boki na uda są wysokie to się ciężej wychodzi.
Awatar użytkownika
latar
Donator
Donator
Posty: 468
Rejestracja: 12 sie 2020, 14:48
Model: NB FL
Lokalizacja: DLW

21 sty 2024, 10:14

Recaro mocno ściskają nogi...jeśli ci się meszczą 😉
Ja w Recaro miałem wrażenie, że udami siedzę na rurkach. Jakiś tam byl nie jestem ale niestety większość masy mam zgromadzone w udach i...no ten tego. Recaro nie pykło.
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

21 sty 2024, 14:21

mutra pisze:
20 sty 2024, 17:47
ST możesz jeździć cały rok - nie ma różnicy w komforcie w porównaniu do auta ze zwykłym dachem a top down ciszej niż w rf

Ja mam u siebie bilsteiny fabrycznie i komfort jest na poziomie normalnego auta. Po dołożeniu grubszych stabów nic się nie zmieniło odnośnie komfortu. W porównaniu do moich NB w ND dużo większą różnicę zrobiła zmiana opony.

Hamulce brembo w porównaniu do standardowych to jest przepaść - warte każdej złotówki.
Tak wiem, w nb jeździłem normalnie w lutym i było "ok' , ciepło itd. Raczej chodzi mi o utrzymanie tego w czystości na co dzień. Kobita ma parking pod robotą z drzewami i ptaszkami, paluchy na środku od otwierania/zamykania, impregnacja... itd. Do zaakceptowania jak się jeździło weekendowo. Z resztą w PRHT lubie sobie jeździć z zamknietym dachem i otwarta szybą, chyba po prostu sama jazda MX5 sprawia mi frajde, nie musi być koniecznie bez dachu (chociaż też lubię), więc taki RF będzie ideolo.
Bilki są jak najbardziej ok na co dzień w NC, tylko te obniżenie nie - zbyt wiele uwagi to wymaga żeby używać daily.
.
Danillo pisze:
20 sty 2024, 18:21
Tak, jeździłem w obu fotelach, dla mnie Recaro jest wygodniejsze, daje przyzwoite trzymanie boczne. A po ich obniżeniu pozycja za kierownicą jest super. Tylko ja jestem drobnej budowy i nie każdy się w Recaro dobrze czuje. Tu trzeba się przymierzyć.

Obniżenie nie jest złe, nie musisz schodzić na maksa w dół. Sprężyny obniżające warto imo założyć. Zyskasz lepsze prowadzenie, pożegnasz kozę i wcale nie będziesz o nic przycierał na mieście.

Co do Brembo to nie mam ale się wypowiem 😏 Nie skraca drogi hamowania, pewnie daje lepszy feeling hamulca i jest odporniejszy na fading ale w daily nie będzie moim zdaniem dużej różnicy do serii. Za to wyglada jak milion USD i tylko dlatego warto go mieć.
Wstępnie się ugadałem z Leoo żeby jeszcze chociaż w garażu posiedzieć w recaro w pełnym rynsztunku. Nie pamiętam żeby było ciasno, w Asterce też mam duże buły po bokach siedziska (jak woziłem kogoś grubszego to mi to rozgniatał :D) więc raczej się mieszczę... zobaczymy.
Prześwit w ND i NC był taki sam czy się mylę? Pro kit do ND też schodzi 3cm ? Jeśli tak, to dla mnie za dużo.
Sun pisze:
21 sty 2024, 8:11
Ja miałem okazje i recaro lepiej trzymają boki, mocno sciskaja nogi, alcantara strasznie ściąga ubranie, siedzi się sporo wyżej niż w standardowych fotelach. Przez to ze boki na uda są wysokie to się ciężej wychodzi.
Pewnie z zamkniętym dachem może być spory problem się wygrzebać.


Póki co wyklarowaliście mi że beżowe wnętrze, czyli Kazari spada na ostatnią pozycję - nie ma jakiejś szczególnej różnicy, a ja mam wątpliwości co do wyglądu szary lakier i środek beżowo-czarny . Za dużo się tam dzieje, pewnie z ciemnym kolorem jest OK.


Szkoda że tego KPC nie można obczaić ...
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

21 sty 2024, 21:12

@Konioczynka W temacie wygrzebywania się z auta polecam Ci poczytam amerykańskie forum. Tam ludzie w wieku 70+ jeżdżą Mx5 i zupełnie szczerze opisują swoje wrażenia z użytkowania.
Pozdrawiam, Danillo
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

21 sty 2024, 21:51

Bez przesady, że zdrowy dorosły chłop nie wyjdzie z ND bo "Recaro"... Mój dziadek rocznik 1939 wsiadł i wysiadł bez problemu ;) Kwestia techniki i przyzwyczajenia...

P.S zasada jest tak, że jak planujesz więcej jeździć top down to lepiej wybrać ST. Jak planujesz więcej jeździć top up to lepszym wyborem może być jednak RF.
Awatar użytkownika
vodka
Posty: 693
Rejestracja: 31 lip 2016, 20:09
Model: ND
Wersja: RF AT
Lokalizacja: DW

22 sty 2024, 11:56

RF fajnie się sprawdza na drogach szybkiego ruchu z zamkniętym dachem - jak na mx5 to jest naprawdę kulturalnie i cicho.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

22 sty 2024, 14:34

W kwestii ST a RF istotnym pytaniem jest, czy ktoś planuje trzymać auto w totalnej serii, czy wrzucić zestaw abc (prokit, staby, dystans).
Jak dla mnie to bryła i proporcje RFa są totalnie pokraczne i przypominają mi rysunki dzieciaków rysujące nieproporcjonalne samochodziki na wielkich kołach. Natomiast to wrażenie całkowicie znika jak auto siedzi niżej, szerzej, ma dołożony męski wydech, pakiet Mazda Speed i najlepiej czarny dach. Patrz: @flatline
ST w serii też jest pokraczne, ale wygląda zdecydowanie lepiej niż RF.

Co do względów praktycznych obydwa są tak samo głośne, ST wymaga trochę więcej zachodu w utrzymaniu czystości i dobrej kondycji na co dzień.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 618
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

23 sty 2024, 8:22

Konioczynka pisze:
18 sty 2024, 20:54
Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony?.
3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
1. jesli chodzi o mnie to: recaro>szmaciane>nappa>skora z weza ogrodowego
z tym ze recaro nie jest warte tego zeby doplacac do niego 10k PLN, szmaciane fotele wydaja sie miec troche nizszy profil niz nappa/waz ogrodowy
2. tak, mi kiedys wyszlo tak: ze RF na standardowych amortazytowatch ma troche twardsze tylne sprezyny, przy bilsteinach i tu i tu bylo tak samo (tak jak w RF bez billsteinow)
3. dodatkowy immobilizer montowany zeby odrobine trudniej bylo auto odpalic na walizke, dziala z tym ze dosc upierdliwy bo czesto trzeba baterie w "pilocie" wymieniac
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
4ndr3_pl
Posty: 32
Rejestracja: 13 maja 2019, 17:06
Model: ND RF
Wersja: 2.0 184KM
Lokalizacja: Warszawa

24 sty 2024, 8:23

stpman pisze:
19 sty 2024, 19:29
Dopiero fotele Recaro i topowe wnętrze sprawia, że ND wygląda w środku fajnie i miło. To wnętrze pasuje do całości auta.
Tak, Recaro wyglądają super, siedzi się fajnie ale... mam 35tys nalatane, auto ma 5 lat, ja jestem chudy (172cm, 68kg) a boczek od strony drzwi już ma przetarcia mimo impregnacji. :bang:
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 735
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: Warszawa

24 sty 2024, 11:29

a jak się mają fotele ze spidera 124 w kwestii przełożenia do ND? Ktoś to robił, pasują?
Ubi bene, ibi patria
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

24 sty 2024, 14:40

Fotele ze 124 są na 97% w pełni kompatybilne z mx5. Natomiast boczki w nich ścierają się tak samo jak w Mazdzie. Widziałem gdzieś ogłoszenie prawie nowych i już miały śladu użytkowania.

To zależy zapewne od sposobu wsiadania i wysiadania. Ja kupiłem auto z przebiegiem 45 tys km i nawet ryski nie miały aż się kolega Bomi dziwił. Pewnie poprzedni właściciel był mocno gibki.

Ja tez staram się wsiadać i wysiadać nie szorując po boczkach fotela choć mam nadzieje, ze moja nowa skóra na nich jest lepszej jakości.

W użytkowaniu na co dzień w zimie, kurtce może być trudno wskoczyć w Recaro bez dotykania boczków- dlatego polecałem inne fora gdzie jest więcej użytkowników i więcej historii z użytkowania. Niemniej spodziewałbym się większego zużycia.

Kolejna rzecz to wysokość Recaro, seryjnie siedzi się nieco za wysoko jak na roadstera. Można to zmienić montując szyny obniżone i przesuwne ale wtedy trzeba coś tam uciąć z fotela albo zamontować na stałe do podłogi- jeśli jest więcej użytkowników o rożnym wzroście to ten system odpada. Ja go sobie bardzo chwałę bo w końcu siedzę w fotelu a nie na nim i lepiej czuje uślizgi tylnej osi.

Jak widać nie ma idealnych foteli do ND.

Wnętrze z Alcantary, jak ktoś nie musi mieć oryginalnego, można znacznie taniej zrobić po zakupie i faktycznie podnosi to jakość wnętrza.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

24 sty 2024, 19:10

Przysiadka w recaro rozwiąże problem wersji wyposażenia ( to w niedzielę), teraz dissujemy się na kolor. Ja obstawiam za nowym Aero grey - mi się tam podoba, dodatkowo koncepty spirit racing w tym kolorze na plus i czarne dokładki nie będą się gubić w tym kolorze. Machine grey zmienił jakoś swój odcień na przestrzeni liftów? Taki jak w konfiguratorze stalowy fajny, ale czasem widuję się jakiś taki wpadający w odcień niebieskiego co mi się kompletnie nie podoba.

Edit: dobra widzę, wcześniej był meteor..
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

24 sty 2024, 20:09

Do któregoś roku był Meteor Grey potem zmieniony na Machine Grey.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4677
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

25 sty 2024, 0:18

Ten bardziej niebieskawy to właśnie Machine Grey.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
latar
Donator
Donator
Posty: 468
Rejestracja: 12 sie 2020, 14:48
Model: NB FL
Lokalizacja: DLW

25 sty 2024, 10:48

Na pewno?
To Machine Grey:
20230924_144354.jpg
20230924_144354.jpg (4.97 MiB) Przejrzano 517 razy
4ndr3_pl
Posty: 32
Rejestracja: 13 maja 2019, 17:06
Model: ND RF
Wersja: 2.0 184KM
Lokalizacja: Warszawa

26 sty 2024, 10:04

Fifkers pisze:
25 sty 2024, 0:18
Ten bardziej niebieskawy to właśnie Machine Grey.
A nie Polymetal Grey? :roll:
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4677
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

27 sty 2024, 22:12

Racja, za dużo już tych szarych, nawet nie wiedziałem, że wszedł kolejny.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
ODPOWIEDZ