Jakie Zawieszenie polecacie na TOR - na razie nic nam sie nie podoba (Co polecacie z regulacją dobicia i odbicia - Ani Ohlins ani Bilstein nie ma ... KW nie chemy) zgodne z Spec ND MC
co z wahaczami i łącznikami ? stockowe czy trzeba zmieniac ?
ND SPEC - zawieszenie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Przy glebie łączniki lepiej zmienić na regulowane tak aby staby były poziomo.
Przód warto trochę usztywnić grubszym stabem i rozpórką (hardrace, whiteline). Grubszy stab na tyle trochę psuje grip na tarkach. Jak zamontowałem górną rozpórkę kielichów na tyle to różnicy nie poczułem, także tego chyba nie warto.
Przy glebie seryjna regulacja pochyłu już nie wyrabia do motorsportowych kątów. W MC w Spec ND dopuszczone są (na razie, regulaminu na '24 jeszcze nie ma) albo tuleje wspomagające regulację
https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -2201.html
albo górne wahacze (cybul, hardrace).
Wiele osób w MC jeździ na zawiasie Timbura/Jukaki/Zoltana z Thunderlane. Zaletą jest to, że jest krajowe i customowe. Charakterystykę i wymagania omówisz bezpośrednio z wykonawcą. Dobierzesz raty sprężyn czy przepływy na zaworach. Jak będzie trzeba coś przerobić albo naprawić to w 2 tygodnie wysyłkowo wszystko ogarniesz. Albo jeszcze szybciej dojeżdżając do KRK. Ze Śląska to daleko nie ma. Dodatkowo Timbur ustawi furę na wagach i geo pod konkretne tory czy opony. To krajowa kuźnia gripu.
https://thunderlane.eu/
Przód warto trochę usztywnić grubszym stabem i rozpórką (hardrace, whiteline). Grubszy stab na tyle trochę psuje grip na tarkach. Jak zamontowałem górną rozpórkę kielichów na tyle to różnicy nie poczułem, także tego chyba nie warto.
Przy glebie seryjna regulacja pochyłu już nie wyrabia do motorsportowych kątów. W MC w Spec ND dopuszczone są (na razie, regulaminu na '24 jeszcze nie ma) albo tuleje wspomagające regulację
https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -2201.html
albo górne wahacze (cybul, hardrace).
Wiele osób w MC jeździ na zawiasie Timbura/Jukaki/Zoltana z Thunderlane. Zaletą jest to, że jest krajowe i customowe. Charakterystykę i wymagania omówisz bezpośrednio z wykonawcą. Dobierzesz raty sprężyn czy przepływy na zaworach. Jak będzie trzeba coś przerobić albo naprawić to w 2 tygodnie wysyłkowo wszystko ogarniesz. Albo jeszcze szybciej dojeżdżając do KRK. Ze Śląska to daleko nie ma. Dodatkowo Timbur ustawi furę na wagach i geo pod konkretne tory czy opony. To krajowa kuźnia gripu.
https://thunderlane.eu/