Jakie stabilizatory?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ktoś montował u siebie aftermarketowe staby? Jak wrażenia?
Mam do wyboru HR, white line i ultra racing.
Ultra racin i white line są regulowane ( pierwsze mają po dwie dziurki drugie trzy. HR chyba są nieregulowane ( sprzedawca powiedział że on nie wiem bo przychodzą zapakowane z hurtowni :].
Cywilne auto na bilstainach. Nie obniżane.
Mam do wyboru HR, white line i ultra racing.
Ultra racin i white line są regulowane ( pierwsze mają po dwie dziurki drugie trzy. HR chyba są nieregulowane ( sprzedawca powiedział że on nie wiem bo przychodzą zapakowane z hurtowni :].
Cywilne auto na bilstainach. Nie obniżane.
- Barchuckie
- Posty: 43
- Rejestracja: 27 gru 2017, 21:47
- Model: ND
- Lokalizacja: Leszno
HRy mają też 2 stopniową regulację. Mam takie u siebie i jestem z nich zadowolony, ale myślę, że każde zrobią robotę
-
- Donator
- Posty: 2212
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Ja się na wiosnę chyba skuszę na Hardrace’a. Kiedyś mieliśmy 20% zniżkę na MC i kupowałem graty i teraz złapałem człowieka i tez dostałem ofertę z ok. 18% rabatem. Komplet p+t wychodził niecale 1900 brutto - do sprawdzenia no teraz to ceny zmieniają sie szybko. Na PW służę kontaktem.
Pozdrawiam, Danillo
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Sporo dają, kompletnie zmienia się sposób prowadzenia. Pytanie co konkretnie chcesz osiągnąć.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- flatline
- Donator
- Posty: 2226
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
U mnie H&R, mod na plus, jedyna wada to 2 dziury do regulacji, przydałby się setting pośredni.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Generalnie więcej czucia na przedniej osi i mniej bujania w zakrętach.
A jak masz założone teraz (na którą dziurę)
Dzięki Panowie za odzew. Jeszcze takie pytanie: jak z montażem - były jakieś kłopoty?
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Montaz tylnego to 15 minut i jedno piwo, z przednim po tym jak wymontujesz seryjny (pare godzin i kilka piw jesli nie chcesz go przecinac) po poluzowaniu paru elementow nie powinno byc problemu.
Najgorsze jest wymontowanie przedniego...
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Mały protip przy demontaży przedniego - fabryczne gumy - chociaż na to nie wyglądają- mają fabryczne nacięcia i można je ściągnąć ze staba przed jego demontażem. To może znacznie ułatwić jego usunięcie po odkreceniu.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 731
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Tak jak reszta pisała, tył to chwila, gorzej z przodem, polecam zapoznać się z tym filmikiem
https://youtu.be/aEyQQHbZNFo
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Widziałem, dlatego pytam czy w praktyce aż tak strasznieZbychersky pisze: ↑18 sty 2023, 13:59Tak jak reszta pisała, tył to chwila, gorzej z przodem, polecam zapoznać się z tym filmikiem
https://youtu.be/aEyQQHbZNFo
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Widziałem, dlatego pytam czy w praktyce aż tak strasznieZbychersky pisze: ↑18 sty 2023, 13:59Tak jak reszta pisała, tył to chwila, gorzej z przodem, polecam zapoznać się z tym filmikiem
https://youtu.be/aEyQQHbZNFo
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Wykoncz seryjne i kup jako nastepne regulowane:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- flatline
- Donator
- Posty: 2226
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Miałem oba na twardo, teraz zmieniłem oba na miękko (dziura bliżej końca), bo było za dużo podsterowności jak na mój gust. Najchętniej zostawiłbym tył na mniej sztywno, a przód o połowę utwardził.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
W odpowiedzi na pytanie - mam eibach, też mogę polecić, różnica w prowadzeniu mega
Przy okazji pytanie do tego forum - jak przód zepnę na sztywniej to mi obija łącznik stabilizatora o amortyzator na nierównościach, też tak macie? Zastanawiałem się właśnie czy regulowane łączniki by na to nie pomogły, ale to taki strzał w ciemno.
Przy okazji pytanie do tego forum - jak przód zepnę na sztywniej to mi obija łącznik stabilizatora o amortyzator na nierównościach, też tak macie? Zastanawiałem się właśnie czy regulowane łączniki by na to nie pomogły, ale to taki strzał w ciemno.
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Na sztywno czyli bliżej środka?heretic pisze: ↑27 sty 2023, 21:36W odpowiedzi na pytanie - mam eibach, też mogę polecić, różnica w prowadzeniu mega
Przy okazji pytanie do tego forum - jak przód zepnę na sztywniej to mi obija łącznik stabilizatora o amortyzator na nierównościach, też tak macie? Zastanawiałem się właśnie czy regulowane łączniki by na to nie pomogły, ale to taki strzał w ciemno.
Dokładnie.mutra pisze: ↑27 sty 2023, 22:00Na sztywno czyli bliżej środka?heretic pisze: ↑27 sty 2023, 21:36W odpowiedzi na pytanie - mam eibach, też mogę polecić, różnica w prowadzeniu mega
Przy okazji pytanie do tego forum - jak przód zepnę na sztywniej to mi obija łącznik stabilizatora o amortyzator na nierównościach, też tak macie? Zastanawiałem się właśnie czy regulowane łączniki by na to nie pomogły, ale to taki strzał w ciemno.
Ja kupowałem tutaj https://www.demon-tweeks.com/eu/eibach- ... 019-01-11/
-
- Donator
- Posty: 3693
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Hej. Masz może numer stabów eibacha które montowałeś u siebie? W katalogu eibacha nie ma a na niektórych stronach są komplety niby do ND. Chcę mieć pewność że będzie pasować?heretic pisze: ↑28 sty 2023, 11:36Ja kupowałem tutaj https://www.demon-tweeks.com/eu/eibach- ... 019-01-11/
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 731
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
U siebie mam dokładnie ten komplet:
https://eibach.com/us/1856/E40-55-019-0 ... i-roll-kit
Numer: E40-55-019-01-11
Dokopałem się nawet do maila i w 2020 kosztowały 1500zł z wysyłką z UK.
https://eibach.com/us/1856/E40-55-019-0 ... i-roll-kit
Numer: E40-55-019-01-11
Dokopałem się nawet do maila i w 2020 kosztowały 1500zł z wysyłką z UK.
Też miałem ten zestaw w RF i był całkiem ok kupowany z polskiegi Eibacha a paczka przyszła chyba z UK prosto do Irlandii
teraz szukam go też do ST i jak widać uż go chyba nie robią zostały pewnie tylko te co są gdzieś na magazynach BBR też e ma ale drogo
teraz szukam go też do ST i jak widać uż go chyba nie robią zostały pewnie tylko te co są gdzieś na magazynach BBR też e ma ale drogo
- Załączniki
-
- roll kit.jpg (89.51 KiB) Przejrzano 5334 razy
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016