[ND] Dopasowanie Felga / Opona / Koło / Wheel Fitment / Felgi

ND Wheel Fitment

Technicznie o generacji ND / NDFL /RF

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

19 mar 2021, 9:28

Witam Wszystkich,

Po konsultacji z moderatorami i otrzymaniu ich błogosławieństwa postanowiliśmy założyć temat mający na celu skatalogowanie felg oraz opon pod kątem ich pasowności do nadkola oraz hamulca… czy też po prostu zobrazowania jak w praktyce dany set siada na aucie.
Zamysł jest taki, że chcemy utrzymać w tym wątku względny porządek i unikać dyskusji, które nie wnoszą nic do tematu (od tego są inne wątki). Czas i życie pokaże jaki format przybierze ten temat. Najpewniej Pirul będzie na bieżąco czyścił temat z niepotrzebnych/nieaktualnych postów.
*póki co jak najbardziej na miejscu będą ewentualne uwagi i spostrzeżenia.

Przechodząc do rzeczy proszę aby każdy kto miał okazję testować inne konfiguracje niż stock o dodawanie postów w miarę możliwości wg poniższego schematu, najlepiej ze zdjęciami (te chyba warto pomniejszyć do jakieś racjonalnej wielkości 2MB aby nie dojeżdżać foruma, pewnie trochę będzie tu tego). Myślę też, że kluczowe jest aby wrzucać sprawdzone empirycznie konfiguracje i nie spamować czymś co się widziało w Internecie czy słyszało od kolegi.

Przykład:
Setup auta: Zawieszenie seria (koza), negatyw 1'45" przód / 1'45" tył, hamulec seria, brak dystansów

Felga: Autec ClubRacing R17 4x100 7,5J ET38
Waga: 8,1kg
Sprawdzone hamulce: Seria OK, OEM Brembo OK, BBK V-Max 330mm OK

Opona: Yokohama Advan AD08RS 215/45R17
Waga: 10,4kg

Uwagi:
Mieści wszystkie Big Brake z dużym zapasem bez dystansu (ok 10mm od ramienia do zacisku). Duży zapas do nadkola z przodu i z tyłu nawet przy obniżeniu, nie wymaga agresywnej geometrii ani rolowania. Nic nie obciera.
PS. Ktoś ma pomysł na jakąś sensowna i bardziej wymowna nazwę tematu?
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2023, 11:00 przez irekJ, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

19 mar 2021, 9:29

place holder
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

19 mar 2021, 9:32

Setup auta: Zawieszenie seria (koza), negatyw 1'45" przód / 1'45" tył, hamulec seria, brak dystansów

Felga: Autec ClubRacing R17 4x100 7,5J ET38
Waga: 8,1kg
Sprawdzone hamulce: Seria OK, OEM Brembo OK, BBK V-Max 330mm OK

Opona: Yokohama Advan AD08RS 215/45R17
Waga: 10,4kg

Uwagi:
Mieści wszystkie Big Brake z dużym zapasem bez dystansu (ok 10mm od ramienia do zacisku). Duży zapas do nadkola z przodu i z tyłu nawet przy obniżeniu, nie wymaga agresywnej geometrii ani rolowania. Nic nie obciera. Advan ma bardzo sztywna ściankę która nie ugina się w najmniejszym stopniu. Idealnie zgrywa się z rantem felgi, rant ochronny opony nadal wychodzi minimalnie za obrys felgi.
Załączniki
ClubRacing_Advan_215.45_01.jpg
ClubRacing_Advan_215.45_01.jpg (1.96 MiB) Przejrzano 2514 razy
ClubRacing_Advan_215.45_02.jpg
ClubRacing_Advan_215.45_02.jpg (2.15 MiB) Przejrzano 2514 razy
ClubRacing_Advan_215.45_03.jpg
ClubRacing_Advan_215.45_03.jpg (1.37 MiB) Przejrzano 2514 razy
ClubRacing_01.jpg
ClubRacing_01.jpg (2.15 MiB) Przejrzano 2514 razy
Advan_215.45_01.jpg
Advan_215.45_01.jpg (1.66 MiB) Przejrzano 2514 razy
Ostatnio zmieniony 19 mar 2021, 12:22 przez irekJ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

19 mar 2021, 11:59

Hej, z mojej strony tylko mała uwaga żeby nie było później pretensji - wszystko bez wartości empirycznej będzie od razu usuwane z wątku. Bez sentymentów. Bo za dwa lata nikt nie będzie przeczesywał 200 stron ploteczek z bazaru żeby odnaleźć te pięć wartościowych postów. Enjoy :)
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

20 mar 2021, 10:44

Setup auta: Zawieszenie Tein Monosport -35mm, negatyw 3'25" przód / 2'25" tył, hamulec BBK V-Maxx 330mm, brak dystansów

Felga: Sparco FF1 R17 4x100 8J ET45
Waga: 8kg - 8,5kg (dokładna waga do potwierdzenia, orientacyjnie wyliczone waga koła - waga opony)
Sprawdzone hamulce: OEM Brembo NIE OK (potrzebny dystans 5mm), BBK V-Max 330mm OK

Opona: Federal RSR 235/40R17
Waga: ----

Waga koła: 19.6kg

Uwagi:
Big Brake V-Maxx 330mm wchodzi na styk bez dystansu, w najciaśniejszym miejscu ok 1mm do ramienia felgi, reszta zacisku bezpiecznie 5mm. Fabryczne Brembo wymaga dystansu 5mm (da się zdobyć na zamówienie przelotowy z aluminium zastępujący pierścień centrujący). Nawet z dystansem koło powinno spokojnie minąć się z nadkolem.
Duży zapas do nadkola z przodu i z tyłu nawet przy obniżeniu. Zdarzają się bardzo rzadkie, niegroźne przycierki (liźnięcia dosłownie) o pofalowane części nadkola w miejscu łączenia dolnego nadkola z głównym (przednie koła).
Załączniki
Sparco FF1_RSR_235.40_01.jpg
Sparco FF1_RSR_235.40_01.jpg (1.4 MiB) Przejrzano 2467 razy
Sparco FF1_RSR_235.40_02.jpg
Sparco FF1_RSR_235.40_02.jpg (1.64 MiB) Przejrzano 2467 razy
Sparco FF1_RSR_235.40_03.jpg
Sparco FF1_RSR_235.40_03.jpg (1.6 MiB) Przejrzano 2467 razy
Sparco FF1_RSR_235.40_04.jpg
Sparco FF1_RSR_235.40_04.jpg (474.59 KiB) Przejrzano 2467 razy
Sparco FF1_Factory_Brembo_Fail.jpg
OEM Brembo - felga opiera się na zacisku.
Sparco FF1_Factory_Brembo_Fail.jpg (539.81 KiB) Przejrzano 2467 razy
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2021, 21:40 przez irekJ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2186
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

10 kwie 2021, 17:41

Setup auta: Zawieszenie Bile + Eibachy, negatyw 1,5° przód / 1,5° tył, hamulec seria, brak dystansów

Felga: Sparco Assetto Gara 17x7 ET30
Waga: 8,4kg
Sprawdzone hamulce:
Seria OK
V-maxx BBK OK
Zestaw BBK z Machined Performance OK
Zestaw BBK Pizzabrakes generalnie OK, ale w jednym miejscu - punktowo- zacisk niekomfortowo blisko ramion felgi (2-3 mm)

Opona: Michelin Pilot Sport 4 205/45/17
Waga: 9,2kg

Całość: 17,6kg/koło

Uwagi:
Duży zapas od seryjnego zacisku, do przetestowania z OE Brembo/aftermarket. Nie wymaga agresywnej geometrii ani rolowania. Nic nie obciera, generalnie ekwiwalent felgi OE i dystansu 15mm/strona.

tsu-new-shoes-1.jpg
tsu-new-shoes-1.jpg (3.36 MiB) Przejrzano 2370 razy
tsu-new-shoes-3.jpg
tsu-new-shoes-3.jpg (2.46 MiB) Przejrzano 2370 razy
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2021, 17:41 przez flatline, łącznie zmieniany 1 raz.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 24
Rejestracja: 17 cze 2021, 15:38
Model: ND
Lokalizacja: Gdansk

28 cze 2021, 10:30

Czesc poniewaz bede inwestowac z mysla głownie o trackdayach powaznie sie zastanawiam by wejsc z felgi 16 z jakimis semislickami typu 195 lub 205 bo porzadna torowa opona tej szerokosci przy masie auta powinna wystarczyc. Znalazlem dosc lekkie (? ) i tanie felgi JR5 16x7 z ET30
Auto oczywiscie bedzie tez obnizone i utwardzone. Jezdził ktos na podobnym setupie? Jak z heblami?
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2186
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

28 cze 2021, 10:38

Wejście w 16 ograniczy Ci możliwość upgrade’u hebli. A przede wszystkim w 17 calach jest w czym wybierać jeśli chodzi o oponę (dowód anegdotyczny: na jednym z portali z oponami do sportu jest 11 rodzajów opon jeśli chodzi o 16, 38 jeśli chodzi o 17), da się dobrać felgi, albo można latać na oem + dystans (lekkie, relatywne łatwo zastępowalne).
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 24
Rejestracja: 17 cze 2021, 15:38
Model: ND
Lokalizacja: Gdansk

28 cze 2021, 12:10

OK dzieki za uwage pytanie czy np dobre heble (tarcze klocki plyn oplot) w seryjnym rozmiarze nie wystarcza do zabawy? Latalem NC na praktycznie seryjnych heblach i caly dzien zabawy na Silesji nie robił zadnego wrazenia na spowalniaczach :) Tutaj mamy mase podobna (tamte NC byly wyprute) wiec nie wiem czy jest sens kombinowac z heblami. Chyba ze sie myle i ND stock jest delikatnie mowiac - szajsem :P
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2186
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

28 cze 2021, 12:21

Powiem tak - seryjny hebel w ND (nie brembo) szału nie robi i potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć po intensywnym hamowaniu. Jeśli zamierzasz iść w użycie głównie torowe to raczej wcześniej niż później zaczniesz szukać opcji wydajniejszego hamulca. Pro tip - polecana kolejność jest następująca: najpierw hamulec a potem felga :) Większość aftermarketów będzie wymagała dużo miejsca pod ramionami felg.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 24
Rejestracja: 17 cze 2021, 15:38
Model: ND
Lokalizacja: Gdansk

28 cze 2021, 12:35

Spoko wystarczy mi info ze hebel raczej nie jest za wydajny :)
Czyli zostaje 17
dzieki !
Awatar użytkownika
pudel
Posty: 402
Rejestracja: 24 sty 2017, 16:13
Model: ND
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Kraków

15 lip 2021, 22:20

Autoholik pisze:
28 cze 2021, 12:35
Spoko wystarczy mi info ze hebel raczej nie jest za wydajny :)
Czyli zostaje 17
dzieki !
Ucz się na błędach innych. Seryjne zaciski nawet z lepszymi klockami nie dają rady na torze. Niestety BBK w ND to konieczność. Na szczęście teraz jest już zestawów "do wyboru do koloru", jak ja szukałem 3 lata temu to była bieda....
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 24
Rejestracja: 17 cze 2021, 15:38
Model: ND
Lokalizacja: Gdansk

21 lip 2021, 15:30

pudel pisze:
15 lip 2021, 22:20
Autoholik pisze:
28 cze 2021, 12:35

Ucz się na błędach innych. Seryjne zaciski nawet z lepszymi klockami nie dają rady na torze. Niestety BBK w ND to konieczność. Na szczęście teraz jest już zestawów "do wyboru do koloru", jak ja szukałem 3 lata temu to była bieda....
Jasne skraca to droge do doswiadczenia :)
Ja narazie dorwalem kpl Brembo 280mm z 124 abarth. Zobaczymy czy cos sa warte ;)
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

22 wrz 2023, 10:41

Temat w sumie umarł śmiercią naturalną, ale robiąc porządki na dysku wpadło mi jeszcze parę pozycji więc zostawiam dla potomności. Może akurat komuś się przyda.

Setup auta: Zawieszenie Tein Monosport -30mm, negatyw 2'30" przód / 1'45" tył, hamulec Brembo Clio vel Grześ, brak dystansów

Felga: OZ Formula 1 R17 4x100 7,5J ET35
Waga: 7,7kg
Sprawdzone hamulce: OEM Brembo OK, BBK V-Max 330mm OK, Brembo Clio vel Grześ OK

Opona: Federal RSR 215/45R17 | Potenza Sport 215/40R17

Uwagi:
Felga ma nietypowe wąskootworowe nakrętki, wymaga specjalnego klucza (do kupienia na allegro), poza tym mieści z ogromnym zapasem każdy hamulec, w zależności od zawieszenia opony 215/45 będą szorować nadkola, 215/40 jest ok.
Załączniki
OZ_Formula_Potenza_215_01.jpg
Potenza Sport 215/40R17 Brembo Clio
OZ_Formula_Potenza_215_01.jpg (2.75 MiB) Przejrzano 1153 razy
OZ_Formula_RSR_215_03.jpg
Federal RSR 215/45R17 Vmaxx 330mm
OZ_Formula_RSR_215_03.jpg (1.13 MiB) Przejrzano 1153 razy
OZ_Formula_RSR_215_02.jpg
Federal RSR 215/45R17 Vmaxx 330mm
OZ_Formula_RSR_215_02.jpg (1.71 MiB) Przejrzano 1153 razy
OZ_Formula_RSR_215_01.jpg
Federal RSR 215/45R17 Vmaxx 330mm
OZ_Formula_RSR_215_01.jpg (1.13 MiB) Przejrzano 1153 razy
OZ_Formula_Factory_Brembo_OK_02.jpg
OEM Brembo
OZ_Formula_Factory_Brembo_OK_02.jpg (1.58 MiB) Przejrzano 1153 razy
OZ_Formula_Factory_Brembo_OK_01.jpg
OEM Brembo
OZ_Formula_Factory_Brembo_OK_01.jpg (1.98 MiB) Przejrzano 1153 razy
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2023, 10:51 przez irekJ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

22 wrz 2023, 10:44

Tu w zasadzie tylko krótka informacja, kuta OEM BBS Club nie pasuje na duże hamulce Vmaxx 330mm, potrzebny jest dystans na oko 5-10mm. Co za tym idzie raczej na pewno nie wejdzie także na Brembo Clio.
Załączniki
OEM BBS Club.jpg
OEM BBS Club.jpg (2.21 MiB) Przejrzano 1150 razy
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

22 wrz 2023, 10:54

Setup auta: Zawieszenie Tein Monosport -30mm, negatyw 2'30" przód / 1'45" tył, hamulec Brembo Clio vel Grześ, brak dystansów

Felga: OZ Ultraleggera R17 7J ET37
Waga: 7,27kg
Sprawdzone hamulce: Brembo Clio vel Grześ OK

Opona: Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 205/45 R 17 XL TL 88W - 8,02kg

Uwagi: Duży hamulec Brembo Clio wchodzi na styk (brak kolizji z felgą nawet przy bardzo dynamicznej jeździe), koło lepiej siedzi niż OEM ale nadal dość głęboko.
Załączniki
OZ Ultraleggera 7J ET37 3.jpg
OZ Ultraleggera 7J ET37 3.jpg (2.32 MiB) Przejrzano 1148 razy
OZ Ultraleggera 7J ET37 2.jpg
OZ Ultraleggera 7J ET37 2.jpg (5.19 MiB) Przejrzano 1148 razy
OZ Ultraleggera 7J ET37 1.jpg
OZ Ultraleggera 7J ET37 1.jpg (1.42 MiB) Przejrzano 1148 razy
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

22 wrz 2023, 10:59

Setup auta: Zawieszenie Tein Monosport -30mm, negatyw 2'30" przód / 1'45" tył, hamulec Brembo Clio vel Grześ, brak dystansów

Felga: OZ Ultraleggera R17 7J ET30
Waga: ~7,27kg
Sprawdzone hamulce: Brembo Clio vel Grześ OK

Opona: Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 205/45 R 17 XL TL 88W - 8,02kg

Uwagi: Duży hamulec Brembo Clio wchodzi ze zdrowym zapasem, felga powinna bez trudności zmieścić każdy hamulec, u mnie brak przycierek o nadkola. Ogólnie jest to chyba optymalny fitment, jaki do tej pory testowałem.
Załączniki
IMG_20230624_091441.jpg
IMG_20230624_091441.jpg (2.02 MiB) Przejrzano 1145 razy
IMG_20230624_091428.jpg
IMG_20230624_091428.jpg (2.04 MiB) Przejrzano 1145 razy
IMG_20230624_091353.jpg
IMG_20230624_091353.jpg (1.95 MiB) Przejrzano 1145 razy
IMG_20230624_091324.jpg
IMG_20230624_091324.jpg (1.84 MiB) Przejrzano 1145 razy
Awatar użytkownika
latar
Donator
Donator
Posty: 468
Rejestracja: 12 sie 2020, 14:48
Model: NB FL
Lokalizacja: DLW

22 wrz 2023, 12:14

Nice! Umknęło mi ;( A tu tyyyyyyyyle danych. Dzięki Irku.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

31 paź 2023, 15:39

Setup auta: Zawieszenie Tein Monosport -30mm, negatyw 2'30" przód / 1'45" tył, hamulec OEM Brembo tarcza 280mm, brak dystansów

Felga: OZ Alleggrita R17 7J ET37
Waga: 6,35kg
Sprawdzone hamulce: Brembo Clio vel Grześ OK, OEM Brembo OK

Opona: Goodyear Pirelli Sotto Zero 205/45R17

Uwagi: OEM Brembo mieści się z dość bezpiecznym zapasem, oczywiście nic nie przyciera i nie haczy ze względu na spore ET.
Załączniki
IMG_20231027_131426.jpg
IMG_20231027_131426.jpg (1.57 MiB) Przejrzano 1011 razy
Brembo OEM 280mm.jpg
Brembo OEM 280mm.jpg (3.1 MiB) Przejrzano 1011 razy
Brembo Clio 300mm.jpg
Brembo Clio 300mm.jpg (1.23 MiB) Przejrzano 1011 razy
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

07 mar 2024, 17:45

irekJ pisze:
19 mar 2021, 9:32
Felga: Autec ClubRacing R17 4x100 7,5J ET38

Mieści wszystkie Big Brake z dużym zapasem bez dystansu (ok 10mm od ramienia do zacisku).
Nie mieści Brembo od Machined Performance
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2631
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

07 mar 2024, 17:53

Kim Son San pisze:
07 mar 2024, 17:45
irekJ pisze:
19 mar 2021, 9:32
Felga: Autec ClubRacing R17 4x100 7,5J ET38

Mieści wszystkie Big Brake z dużym zapasem bez dystansu (ok 10mm od ramienia do zacisku).
Nie mieści Brembo od Machined Performance
Aż mi się wierzyć nie chce, to była moja "najluźniejsza" felga. A na Grześkowe hamulce zakładałem dużo mniej przyjazne koła. Do tego jestem, prawie że pewny, że dokładnie te felgi miałem założone na zestawie od MP.
@latar ty masz teraz mój komplet i z tego co pamiętam jeszcze szerszy offset zacisku od PizzaBrakes... wchodzi felga na zacisk?
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

07 mar 2024, 17:57

Próbowałem, spróbuję jeszcze raz i zrobię foto. Btw OEM felga po rewizji adapterów nie wchodzi na dystans 15mm, więc nie wiem jakie ramiona mają te wszystkie felgi z et w okolicach 37 :D
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2171
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

07 mar 2024, 22:11

@Kim Son San Jak już masz felgi to może dłuższe szpilki i minimalnie szeroki dystans przelotowy załóż i otwarte nakrętki? Dobrze skręcone nie ma prawa puścić. Zgaduję, że brakuje Ci kilku mm żeby zacisk mijał się z felgą.

Teoretycznie dystanse 3mm można zakładać na seryjnych szpilkach. Do upalania na torze specjaliści polecają, żeby nie ryzykować żadnych dystansów bez dłuższych szpilek.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
latar
Donator
Donator
Posty: 468
Rejestracja: 12 sie 2020, 14:48
Model: NB FL
Lokalizacja: DLW

08 mar 2024, 7:59

Mam BBK na zaciskach od Clio od PizzaBrakes.
Ori felga 17'' z dystansem 15mm nie wchodziła. Z dystansem 20mm już tak.

Z felg które mam na ten zacisk wchodzi mi jeszcze:
Autec ClubRace 17x7,5J ET38
OZ Formula HLT 4h Black 17x7,5 ET35

I według przymiarki szablonu (na samochód jeszcze nie założyłem):
2Forge ZF1 17x8J ET35
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

08 mar 2024, 21:11

latar pisze:
08 mar 2024, 7:59
Mam BBK na zaciskach od Clio od PizzaBrakes.
Ori felga 17'' z dystansem 15mm nie wchodziła. Z dystansem 20mm już tak.
To tak jak w przypadku zestawu z Machined Performance po rewizji.
latar pisze:
08 mar 2024, 7:59
Z felg które mam na ten zacisk wchodzi mi jeszcze:
Autec ClubRace 17x7,5J ET38
Bez dystansu?
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Awatar użytkownika
latar
Donator
Donator
Posty: 468
Rejestracja: 12 sie 2020, 14:48
Model: NB FL
Lokalizacja: DLW

09 mar 2024, 8:29

Bez dystansu. Jeszcze parę mm jest z tego co pamiętam. Jeździłem na tym ostatnią Silesię.
ODPOWIEDZ