[ND] Opony letnie cywilne

Technicznie o generacji ND / NDFL /RF

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

LikelyJupiter8

08 lut 2021, 16:48

Ja mam przejechane przez 3 lata ok 44 tys. km - na zimę Yokohama a na lato S001
Zimowe są jak nowe, a S001 ma 5-6mm bieżnika.

Tak się jeździ ;) jak prawdziwy emeryt
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

19 lut 2021, 11:47

Udalo sie w koncu zmierzyc, podaje masy opon, ktore dotad mialem w jednym miejscu:

Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W - 8.62 kg
Falken FK510 215/45 R17 - 9.3 kg
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/45R17 88Y XL - 8.35 kg

Udalo mi sie wiec zdjac po 1 kg z kazdego kola, bardzo mnie to cieszy.
Opona jest tak lepka, ze prawie zniszczylem nowa wage, bo podnoszac z niej AS5, waga sie przykleila, a potem spadla :-) Dobrze, ze to 205, a nie jak poprzednie 215.
Awatar użytkownika
dudek_t
Posty: 424
Rejestracja: 20 kwie 2018, 7:31
Model: ND
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

19 lut 2021, 12:45

Daj znać jak tylko je przetestujesz w warunkach bojowych. Ja wciąż jednak odwlekam decyzje o kupnie. Na razie kompletuje inne graty przed wizytą u MMRS :) Opuszczam Koza Team, ciekawe czy będę się cieszył czy płakał i błagał o ponowne dopisanie do członków :D
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

19 lut 2021, 15:41

dudek_t pisze:
19 lut 2021, 12:45
ciekawe czy będę się cieszył czy płakał i błagał o ponowne dopisanie do członków :D
Będzie jak ze mną po 7 latach na kozie: DLACZEGO DOPIERO TERAZ?! ;)
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

19 lut 2021, 17:25

Wojtek Wawa pisze:
19 lut 2021, 11:47
Udalo sie w koncu zmierzyc, podaje masy opon, ktore dotad mialem w jednym miejscu:

Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W - 8.62 kg
Falken FK510 215/45 R17 - 9.3 kg
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/45R17 88Y XL - 8.35 kg

Udalo mi sie wiec zdjac po 1 kg z kazdego kola, bardzo mnie to cieszy.
Opona jest tak lepka, ze prawie zniszczylem nowa wage, bo podnoszac z niej AS5, waga sie przykleila, a potem spadla :-) Dobrze, ze to 205, a nie jak poprzednie 215.
to lekkie te Goodyear ;)

zważyłem poprzednie Kumho Ecsta 205/45R17 to 9kg :lipa:


dudek_t pisze: ↑19 lut 2021 13:45
Daj znać jak tylko je przetestujesz w warunkach bojowych. Ja wciąż jednak odwlekam decyzje o kupnie. Na razie kompletuje inne graty przed wizytą u MMRS :) Opuszczam Koza Team, ciekawe czy będę się cieszył czy płakał i błagał o ponowne dopisanie do członków :D

Nie będziesz :kciuk:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

24 lut 2021, 7:25

Dla wazacych opony:

Michelin Pilot Sport 4 205/45ZR17 88W XL 8.635 kg
Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W 8.61kg
Michelin Pilot Sport Cup 2 215/45ZR17 91Y XL 9.095 kg
Kormoran Snow 205/45 R17 88V XL 8.25kg

Wagi nowych, opony tymi rencoma zwazone
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 11:21 przez AaaA, łącznie zmieniany 1 raz.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
weede
Posty: 100
Rejestracja: 10 sty 2019, 9:17
Model: Inny
Wersja: GT86
Lokalizacja: Bydgoszcz

24 lut 2021, 8:39

AaaA pisze:
24 lut 2021, 7:25
Dla wazacych opony:

Michelin Pilot Sport 4 205/45ZR17 88W XL 8.635 kg
Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W 8.61kg
Michelin Pilot Sport Cup 2 215/45ZR17 91Y XL 9.095 kg
Kormoran Snow 205/45 R17 88V XL 8.25kg

Wagi nowych opony tymi rencoma zwazone
Dzięki za takie informacje :kciuk:
15" GT86 HKS SC | 13" NCFL2 | 19" ND2 | 18" 124 Spider | 17" ND1 |
rudy_stp
Posty: 15
Rejestracja: 20 maja 2016, 6:16
Model: ND

24 lut 2021, 12:29

Miło, że jest wątek o oponach dla "niedzielnych kierowców" bo sam się do takich zaliczam:) Jako, że fabryczne Bridgestone udały się na emeryturę (choć dopiero po 75 tys - oczywiście część na zimowych) przeszukiwałem rynek i chciałem się zdecydować albo na Bridgestone Turenza albo Nokian Wetproof. Teraz wiem, że odrzucam Bridgestone i w zestawieniu zostanie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.

Ale mam pytanie czy ktoś może coś dodać o Nokian Wetproof? We wszystkich samochodach mamy ich opony zimowe i sobie bardzo cenimy a tą znalazłem w porównaniu podobnego rozmiaru (bo 205/45 r17 ogólnie nie są za popularne) i tam wygrała. Dodatkowo XL i cena w chwili obecnej 392zł wypada bardzo korzystnie do Goodyeara za 488 zł.

https://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian ... #331531983
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

24 lut 2021, 15:11

Ja moge napisac o skapiec.pl i Goodyearach - wybralem najtanszy sklep (logistyka opon), co jest pewna loteria
1. czekamy do miesiaca na dostawe
2. nie wiemy czy opony beda swieze, czy dwuletnie
3. obowiazek odbioru, reklamowac mozna pozniej
4. numer listu przewozowego dostajemy, jak sie skontaktujemy z ich bok
5. faktury nie da sie latwo dostac (kiedys bylo latwiej, teraz gdzies trzeba sie zarejestrowac), ja akurat nie potrzebowalem, bo ND to nie jest samochod sluzbowy
6. wysylka zwykle jest z Niemiec, albo innego kraju, a siedziba firmy w Wiedniu
7. ceny zmieniaja sie nawet kilka razy dziennie, raz kosztuja 440 zl, raz 385 zl - ale oczywiscie jak juz placimy, to tyle co przy kliknieciu "kup teraz".

Ale zaplacilem za kazda z opon mniej niz 390 zl i mialem je u siebie niecale 3 tygodnie po... wyprodukowaniu w fabryce.
Kupowalem tam okolo 5 razy w ostatnie 8 lat i zawsze bylem zadowolony. Ale jest 7 wad, ktore opisalem.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1381
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

25 lut 2021, 19:51

Wojtek Wawa pisze:Ja moge napisac o skapiec.pl i Goodyearach - wybralem najtanszy sklep (logistyka opon), co jest pewna loteria
1. czekamy do miesiaca na dostawe
2. nie wiemy czy opony beda swieze, czy dwuletnie
3. obowiazek odbioru, reklamowac mozna pozniej
4. numer listu przewozowego dostajemy, jak sie skontaktujemy z ich bok
5. faktury nie da sie latwo dostac (kiedys bylo latwiej, teraz gdzies trzeba sie zarejestrowac), ja akurat nie potrzebowalem, bo ND to nie jest samochod sluzbowy
6. wysylka zwykle jest z Niemiec, albo innego kraju, a siedziba firmy w Wiedniu
7. ceny zmieniaja sie nawet kilka razy dziennie, raz kosztuja 440 zl, raz 385 zl - ale oczywiscie jak juz placimy, to tyle co przy kliknieciu "kup teraz".

Ale zaplacilem za kazda z opon mniej niz 390 zl i mialem je u siebie niecale 3 tygodnie po... wyprodukowaniu w fabryce.
Kupowalem tam okolo 5 razy w ostatnie 8 lat i zawsze bylem zadowolony. Ale jest 7 wad, ktore opisalem.
No i co w końcu wysłali? Jaki DOT?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

25 lut 2021, 21:50

Trzeci tydzień 2021, pisałem już o tym. Tu wrzucam dodatkowo zdjęcie:
image.jpg
image.jpg (231.82 KiB) Przejrzano 1922 razy
Tylko czytałem w opiniach, że nie zawsze tak jest, stąd te moje przestrogi powyżej. Nie mam pojęcia, czy inni też dostaną tak świeże opony.
Zużywam jednak zbyt wiele opon, by nie skusić się na tanią alternatywę.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1381
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

26 lut 2021, 8:39

No to bardzo dobra cena jak za taką oponę z tego roku.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1171
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

26 lut 2021, 9:07

AaaA pisze:
24 lut 2021, 7:25
Dla wazacych opony:

Michelin Pilot Sport 4 205/45ZR17 88W XL 8.635 kg
Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W 8.61kg
Michelin Pilot Sport Cup 2 215/45ZR17 91Y XL 9.095 kg
Kormoran Snow 205/45 R17 88V XL 8.25kg
Pozwolę sobie pociągnąć wątek w kierunku rozmiarowym.

Poprzednie dwa sezony przejechałem na S001 załozonych na bbs-y z trochę mniejszym ET i pół cala szersze niż fabryczne felgi17" (7.5').

Wygląda to (dla mnie) tak sobie - nie jestem fanem naciągu (ale też mocno nie płakałem bo BARDZO mi te felgi leżą :).
IMG_20190624_192032.jpg
IMG_20190624_192032.jpg (3.61 MiB) Przejrzano 1897 razy
Jako że auto służy mi jako daily driver, częściej niż bym tego chciał muszę parkować w miejscach gdzie krawężniki tylko czekają na swoją porcję rantu (problem którego nie mam na zimowym zestawie w standardowym rozmiarze opony i koła).

Na kolejny sezon chciałbym kupić opony o szerokości 215 mm - AaaA, dodałeś takie do zestawienia wagi, czy jeździły one u Ciebie właśnie w ND? Pytam bo waham się czy profil wybrać 40 czy 45 - kalkulatory twierdzą że koło obute w 215/45 będzie miało o 9mm większą średnicę niż aktualny letni zestaw - z kolei średnica 215/40 będzie o 13 mm mniejsza.

Jakby nie patrzeć, mniejsza różnica względem aktualnego zestawu jest przy większym kole; wydaje mi się że ten centymetr nie spowoduje nagle problemów z obcieraniem przy maksymalnym skręcie (auto nie jest i nie będzie zglebiane - mam dożywotnie członkowstwo w koza teamie :geeejj: ) ale byłbym zobowiązany za rozwianie wątpliwości :)
IMG_20190529_162855.jpg
IMG_20190529_162855.jpg (3.65 MiB) Przejrzano 1897 razy
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 lut 2021, 18:02

Leć w 215/45R17 jeśli naciąg Ci przeszkadza. To jest bardzo tani rozmiar (20% taniej niż 205/45R17), ja na standardowych kołach 17 nigdy nic nie przytarłem. Mam nadzieję, że inne ET tych przepięknych BBSów tego nie zmienia.
BTW te koła to moje ostatnie niezrealizowane marzenie motoryzacyjne...
rudy_stp
Posty: 15
Rejestracja: 20 maja 2016, 6:16
Model: ND

27 lut 2021, 0:09

Wojtek Wawa pisze:
26 lut 2021, 18:02
Leć w 215/45R17 jeśli naciąg Ci przeszkadza. To jest bardzo tani rozmiar (20% taniej niż 205/45R17), ja na standardowych kołach 17 nigdy nic nie przytarłem. Mam nadzieję, że inne ET tych przepięknych BBSów tego nie zmienia.
BTW te koła to moje ostatnie niezrealizowane marzenie motoryzacyjne...
Przy takiej zmianie rozmiaru na standardowych felgach jeździ się tak samo czy są jakieś różnice w stosunku do standardowych 205/45R17 (nigdy nie obczaiłem do końca tematu zmiany rozmiaru opon stąd pytam)?
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

27 lut 2021, 2:31

215/45 e17 cup2 na 7 cali et45 cali (OEM) I et37 (alleggerita) odrobine obcieraly o plastiki wewnatrz nadkoli ta sama opona na 8 calach et45 nie obciera. Auto z prokitem na mazdowskich bilsteinach. Nie wiem czy kazda opona 215/45 r17 bedzie ocierac bo cup2 jest dosc "duza" -ma szeroki pas bieznika jak to SS ale warto o tym pamietac.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1171
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

28 lut 2021, 17:44

Wojtek Wawa pisze:
26 lut 2021, 18:02
Leć w 215/45R17 jeśli naciąg Ci przeszkadza. To jest bardzo tani rozmiar (20% taniej niż 205/45R17), ja na standardowych kołach 17 nigdy nic nie przytarłem. Mam nadzieję, że inne ET tych przepięknych BBSów tego nie zmienia.
BTW te koła to moje ostatnie niezrealizowane marzenie motoryzacyjne...
Oo, nawet nie sprawdzałem cen (przy moich przebiegach to mogą być ostatnie opony które do ND kupię) ale to tym lepiej :)

Polecam realizację marzeń, takie czasy że nie ma co czekać :diablo:
AaaA pisze:
27 lut 2021, 2:31
215/45 e17 cup2 na 7 cali et45 cali (OEM) I et37 (alleggerita) odrobine obcieraly o plastiki wewnatrz nadkoli ta sama opona na 8 calach et45 nie obciera. Auto z prokitem na mazdowskich bilsteinach. Nie wiem czy kazda opona 215/45 r17 bedzie ocierac bo cup2 jest dosc "duza" -ma szeroki pas bieznika jak to SS ale warto o tym pamietac.
Dzieki, prokit to zdaje się -20 mm - więc tym bardziej powinno być dobrze
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2632
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

28 lut 2021, 19:44

Tak na rozluźnienie zapodaję fotkę z dzisiaj. W kotlinie tradycyjnie sprawdzają się wielosezonowe RSRy :D
Załączniki
IMG_20210228_150504.jpg
IMG_20210228_150504.jpg (284.12 KiB) Przejrzano 1789 razy
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

28 lut 2021, 19:57

irekJ pisze:
28 lut 2021, 19:44
Tak na rozluźnienie zapodaję fotkę z dzisiaj. W kotlinie tradycyjnie sprawdzają się wielosezonowe RSRy :D

Hahahaha 😁 Paaanie ...oplułem ekran....Doobre :kciuk:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

28 lut 2021, 21:05

Na dobrej oponie kazde warunki dobre:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

01 mar 2021, 9:15

Zarty, zartami, ale chetnie bym przeczytal wiecej, jak sie semislick sprawowal na sniegu! Zdjecie megakozackie!

A wracajac do watku glownego. Pora na pierwsze wrazenia z Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/45R17 88Y XL
- ciesze sie, ze nie wzialem wersji z indeksem predkosci V bez XL - bo juz i tak jest bardzo komfortowo, a precyzja prowadzenia jest gorsza niz pamietam z s001, czyli zapewne mieksza scianka wersji V by mnie rozczarowala kompletnie, a komfort wiekszy w mx5 nie jest potrzebny
- opony sa ciche i
- bardzo przyczepne - nawet przy 8 st C, na wyjsciu na trzypasmowke pod katem prostym, na 2 biegu i bucie na gazie zaraz przed wierzcholkiem zakretu nawet troche nie zarzucily. Ciasne ronda i zawracanie w miejscu nadal daja frajde, ale jak ktos nie chce, to raczej nie zerwie przyczepnosci. A jak juz sie zagrzeja (albo bedzie wiecej niz 10 C) to zgaduje ze beda przyklejone. Ruszenie spod swiatel na pelnym ogniu tez odbywa sie w absolutnej ciszy, predzej sprzeglo padnie.
- ogolnie ciesze sie na powrot do 205 z 215 - wprawdzie utraty przyczepnosci nie zauwazylem, ale precyzja prowadzenia przy seryjnych felgach wzrosla, i sila rzeczy wzrosna osiagi i spadnie spalanie. Cos jakby zrzucic 5% wagi (choc akurat w moim wypadku to az 10% wporowananiu do FK510).

Nie wyobrazam teraz sobie kupowania Michelin Pilot Sport 4 do mx5, skoro z wielu zrodel wiemy, ze sa jeszcze mieksze i bardziej komfortowe, za to sporo drozsze i mniej trwale. Jakbym mial brac cos Michelina to Sport Cup 2 - najbardziej cywilna opone sportowa. Wielokrotnie polecane Continetale Premium Contact 6 musza byc idealnym kompromisem, niestety sa drogie, ale jak ktos szuka sportowych wrazen to AS5 moga go rozczarowac brakiem blyskawicznej reakcji na milimetrowe ruchy kierownica. Ale juz przy pierwszej jezdzie ND mnie rozczarowalo, ze to nie ten poziom sterow co chocby w Alfie 155 - i znalazlem w sieci i na naszym forum nie raz narzekania na uklad kierowniczy ND. Musze kiedys przejechac sie egzemplarzem na betonowo twardych slickach i zweryfikowac, czy to kwestia opony, czy moze trzeba do tego przebudowy zawieszenia na poliuretany.

Pora tez wyprostowac glupote, ktora napisalem wczesniej - noszac te opony do wulkanizatora zauwazylem, ze przeciez zdrapalem nakleiki, stad to przyklejenie do wagi :-) Smiac mi sie chce z mojej glupoty, ale akurat trafilem malutkim sladem kleju na wage z drugiej strony, i stad wrazenie, jakby lepily jak wyscigowe slicki. Kto byl na wyscigu F1 w czasach, jak kibicom pozwalano sie bawic takimi rzeczami, ten wie o co chodzi. Ja nie bylem, ale znam kogos, kto byl i opowiedzial mi pare rzeczy.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2632
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

01 mar 2021, 18:47

To tak całkiem na poważnie nikomu nie polecam jeździć na RSR po śniegu. Przyczepność jest bliska zeru.
Nie zmienia to faktu, że u nas jest niemała grupa osób która traktuje te opony jako całoroczne i tak nawet w ostatni weekend wpadając na oblodzone odcinki nasz tester opanował sytuację. Aczkolwiek każdorazowo miał sygnał ostrzegawczy z auta jadącego z przodu :)
Za to nawet przy zero stopni ale na suchym asfalcie RSR robił lepszą robotę niż zimówka czy wielosezonowa opona :)
Na mokrym jak było co najmniej kilka stopni w sumie też.
W ramach ciekawostki powiem, że na tym samym ośnieżonym placu ja na wielosezonie się zakopałem a Łukasz na RSR się wyślizgał :oops:
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

29 mar 2021, 11:05

Uzytkownik dudek_t odkryl nowosc - prawdopodobnie najlepsze opony cywilne do ND (i NC). Pojawily sie dopiero co i wklepaly Michelin Pilot 4 S. Czyli oponom, ktore nawet nie sa dostepne w rozmiarze 17 cali (zaczynaja sie od 19). Czytajac testy ufam ich rezultatom, bo jak lubie Good Year AS5, tak jedna rzecz mi w nich od poczatku przeszkadza - nie daja tak sportowego czucia, jak s001. I taka opinia sie w nich pojawia (i o fk510, o ktorych tez pisalem to samo).
A tu pojawiaja sie nowe Bridgestony Potenza Sport:
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridge ... -Sport.htm

Macie tam od razu 2 testy.

Wady - mniej bieznika (GY AS5 8 mm, Potenza Sport 6.7 mm), (bardzo) wysoka cena (ale z czasem pojawi sie na pewno w tanich sklepach).
Awatar użytkownika
pudel
Posty: 402
Rejestracja: 24 sty 2017, 16:13
Model: ND
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Kraków

31 mar 2021, 12:32

A tu pojawiaja sie nowe Bridgestony Potenza Sport:
Radzio na ostatnim MC na Silesii wygrał swoją klasę właśnie na tej oponie.
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

01 kwie 2021, 12:39

WOW, cywilna opona drogowa wklepala semislickom? Padal deszcz?
Awatar użytkownika
MaciekW
Donator
Donator
Posty: 250
Rejestracja: 11 mar 2016, 20:20
Model: ND
Wersja: 2.0 SkyPassion
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

01 kwie 2021, 18:33

Raczej nie opona, a kierowca wklepał.
Znak czasów, że czasem wynik zależy bardziej od technologii, niż umiejętności, ale jak widać, nie zawsze 😉.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2632
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

01 kwie 2021, 18:49

Ale mowa tu o aucie które jechało w klasie stock/street więc i konkurencji za bardzo nie miało a jak już to konkurowało z wozami które także były na drogowej oponie :)
Supermajku
Posty: 8
Rejestracja: 26 sie 2020, 20:32
Model: ND
Wersja: ND2 30th 2430/3000
Lokalizacja: Wrocław

03 kwie 2021, 19:16

Są na rynku następcy S001 nazywają się Potenza Sport.
ODPOWIEDZ