ND Wymiana Wydechu, Wasze typy...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wydech seryjny w ND wiemy jaki jest... zero fajnego brzmienia..., planuje wymiane wydechu,
ND jest już kilka lat na rynku i napewno macie na pokładzie zmienione wydechy, jeśli ktoś ma jakieś spostrzeżenia, filmiki to czekam na jakieś propozycje, narazie dla mnie liderem jest BBR:
https://www.youtube.com/watch?v=HVp1bP5HxWM
Chodzi mi o to żeby nowy wydech był w tym samym miejscu co seryjny, żeby nic nie przerabiać, tym bardziej że to nowe auto, czyli mają być dwie rurki z prawej strony
ND jest już kilka lat na rynku i napewno macie na pokładzie zmienione wydechy, jeśli ktoś ma jakieś spostrzeżenia, filmiki to czekam na jakieś propozycje, narazie dla mnie liderem jest BBR:
https://www.youtube.com/watch?v=HVp1bP5HxWM
Chodzi mi o to żeby nowy wydech był w tym samym miejscu co seryjny, żeby nic nie przerabiać, tym bardziej że to nowe auto, czyli mają być dwie rurki z prawej strony
-
- Donator
- Posty: 3680
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Cobalt, nie bez powodu jest taki popularny
https://youtu.be/hmNG24qNLL4
https://youtu.be/jU2E3mMijeo
jak bardziej Ci pasuje dzwięk Civica piłujacego sprzegło pod marketem to masz jeszcze Roadster sport z troszke obcesową końcówką
https://youtu.be/hmNG24qNLL4
https://youtu.be/jU2E3mMijeo
jak bardziej Ci pasuje dzwięk Civica piłujacego sprzegło pod marketem to masz jeszcze Roadster sport z troszke obcesową końcówką
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja odkładam pieniądze na Hush-O-Matic exhaust od Flyin Miata (https://www.flyinmiata.com/nd-hush-o-matic.html
), choć prawdę mówiąc wklejany przez Was BBR mnie też przekonuje, a jest dużo tańszy.
), choć prawdę mówiąc wklejany przez Was BBR mnie też przekonuje, a jest dużo tańszy.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
mieszkam na odludziu (podlasie, mazury) więc chcę kupic gotowy tłumik zeby nigdzie nie jeździc, tylko założyć i cieszyć sie lepszym dzwiękiem,
Po Waszych typach myśle między COBALT a właśnie BBR...
ktoś jeszcze coś poleci?
Po Waszych typach myśle między COBALT a właśnie BBR...
ktoś jeszcze coś poleci?
Galex, raczej nie dla Ciebie skoro nie chcesz jechać na montaż, ale wrzucę tu dla potomnych
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=54
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=54
heretic robią robotę te wydechy, ale jechać całą Polske 700km na montaż wydechu... troche daleko...
ale dzięki za linka, fajnie posłuchać
myśle że BBR lub Cobalt w zupełności mi wystarczy, Miata to też bardziej filigranowe auto i w sumie żeby z wydechu strzelało jak w Mustangu (Roush) i byłby on mega głośny to myśle że była by to przesada w takim gokarcie No i też trzeba mieć na uwadze że i tak przy jeździe toples o wiele bardziej słychać wydech niż w jakimś "normalnym" aucie z dachem
ale dzięki za linka, fajnie posłuchać
myśle że BBR lub Cobalt w zupełności mi wystarczy, Miata to też bardziej filigranowe auto i w sumie żeby z wydechu strzelało jak w Mustangu (Roush) i byłby on mega głośny to myśle że była by to przesada w takim gokarcie No i też trzeba mieć na uwadze że i tak przy jeździe toples o wiele bardziej słychać wydech niż w jakimś "normalnym" aucie z dachem
- MMRS
- Donator
- Posty: 1773
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
galex pisze:heretic robią robotę te wydechy, ale jechać całą Polske 700km na montaż wydechu... troche daleko...
ale dzięki za linka, fajnie posłuchać
myśle że BBR lub Cobalt w zupełności mi wystarczy, Miata to też bardziej filigranowe auto i w sumie żeby z wydechu strzelało jak w Mustangu (Roush) i byłby on mega głośny to myśle że była by to przesada w takim gokarcie No i też trzeba mieć na uwadze że i tak przy jeździe toples o wiele bardziej słychać wydech niż w jakimś "normalnym" aucie z dachem
Pozwolę się z kolegą nie zgodzić
Ja uważam że to sexy, kiedy taka mała pchła od czasu do czasu konkretnie zaryczy...będziesz w W-wie zapraszam na prezentację dźwięku w moim ND
- Adam_F
- Donator
- Posty: 786
- Rejestracja: 08 sie 2013, 21:13
- Model: ND
- Wersja: SkyPASSION
- Lokalizacja: Pyrlandia
MMRS pisze:galex pisze:heretic robią robotę te wydechy, ale jechać całą Polske 700km na montaż wydechu... troche daleko...
ale dzięki za linka, fajnie posłuchać
myśle że BBR lub Cobalt w zupełności mi wystarczy, Miata to też bardziej filigranowe auto i w sumie żeby z wydechu strzelało jak w Mustangu (Roush) i byłby on mega głośny to myśle że była by to przesada w takim gokarcie No i też trzeba mieć na uwadze że i tak przy jeździe toples o wiele bardziej słychać wydech niż w jakimś "normalnym" aucie z dachem
Pozwolę się z kolegą nie zgodzić
Ja uważam że to sexy, kiedy taka mała pchła od czasu do czasu konkretnie zaryczy...będziesz w W-wie zapraszam na prezentację dźwięku w moim ND
Co tam masz u siebie też przymierzam się do zmiany wydechu ?
U mnie to auto na weekendy wiec może być trochę głośne , ale też nie chce aby pierdziało jak stary civic
Było : nbfl 1.8 , nbfl 1.6 , nc 2.0
Jest : ND
Jest : ND
- MMRS
- Donator
- Posty: 1773
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Kolektor wydechowy 4-1 BBR
Centralna sekcja BBR
Końcowy centralny Ulter
Jest głośno, szczególnie pod obciążeniem, super to gra powyżej 4,5 tysiąca. Zastanawiam się nad zakupem i zmianą końcowego z uwagi na ten ryk, ale decyzja dopiero po strojeniu. Jeszcze nie wystrojone ale już na dzień dzisiejszy czuć że słabiej z dołu. Dużo łatwiej dokręcić za to górę,
Centralna sekcja BBR
Końcowy centralny Ulter
Jest głośno, szczególnie pod obciążeniem, super to gra powyżej 4,5 tysiąca. Zastanawiam się nad zakupem i zmianą końcowego z uwagi na ten ryk, ale decyzja dopiero po strojeniu. Jeszcze nie wystrojone ale już na dzień dzisiejszy czuć że słabiej z dołu. Dużo łatwiej dokręcić za to górę,
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Pokażesz jak ten ulter brzmi w NC?
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Chciałbym zobaczyć wideo (ale w sumie samo audio wystarczy) pokazujące jak zachowuje się twój setup w praniu - wolne obroty, przygazówki, samochód w ruchu.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Jesli chodzi tylko o dzwiek to zawsze mozna kawalek rurki od ISR performance za $165 wstawic: http://www.isrperformance.com/isr-perfo ... ata-nd-16/
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kupiłem Cobalta i jestem bardzo zadowolony. Na niskich obrotach buczy głośniej, niż ten z NBfl.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
cobalt to chyba najbardziej bezpieczny wybor:) ale ja tam ciagle jestem ciekawy jak na prawde brzmi wydech w ND bez tlumika lub z taka wlasnie rurka jak sprzedaje ISR, filmiki ktore znalazlem w internecie nie daly mi odpowiedzi:) chyba trzeba bedzie sprobowac samemu;)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- emixfajf
- Donator
- Posty: 653
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
A może ktoś jeździ na czymś symetrycznym ale innym niż ulter? Z tego co udało mi się wyszukać, tylko FOX robi wersje tłumika z dwoma końcówkami albo autoexe, ale tam już cena wysoka. Trafiłem jeszcze na 4ro kominowego Remusa, tylko wtedy ND wygląda jak BMW Z3M... co nie koniecznie mi podchodzi.
Czy ktoś jeszcze używa ultera? Zastanawiam się na ile jest on znośny na dłuższe trasy, mój obecny tłumik jest raczej z rodziny "silencerów" i wolałbym aż tak bardzo nie podbijać decybeli.
Słyszałem, że mieli w ofercie nie dokońca wypośrodkowaną wersje, ponoć to poprawiali, ktoś wie czy ta któraś już z kolei generacja pasuje tak jak być powinno czy nadal jest krzywo? Wiem, że jeśli ktoś szybko lata to pewnie aż tak bardzo tego nie widac ;D
Ktoś zna złoty środek dla takiego marudy jak ja?
Czy ktoś jeszcze używa ultera? Zastanawiam się na ile jest on znośny na dłuższe trasy, mój obecny tłumik jest raczej z rodziny "silencerów" i wolałbym aż tak bardzo nie podbijać decybeli.
Słyszałem, że mieli w ofercie nie dokońca wypośrodkowaną wersje, ponoć to poprawiali, ktoś wie czy ta któraś już z kolei generacja pasuje tak jak być powinno czy nadal jest krzywo? Wiem, że jeśli ktoś szybko lata to pewnie aż tak bardzo tego nie widac ;D
Ktoś zna złoty środek dla takiego marudy jak ja?
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
- Eszte
- Posty: 106
- Rejestracja: 23 wrz 2017, 9:31
- Model: ND RF
- Wersja: SkyPassion '18
- Lokalizacja: 3miasto
Nie wiem ile by sie zmienił dźwięk u mnie jakby był czysty przelot. Czy by byl glosniej, czy moze jednak ciszej (bo mam wrażenie ze glosniej sie nie da )
Jak bede zmieniał kolektor i/lub seryjny cat, będę go wyciszał.
Na otwartych przepustnicach po mieście jeździć nie mogę. No może na upartego do 2,5RPM i to z lekką nogą, ale i tak jest skandalicznie głośno... Jak zapomne zamknąć przepust i rano odpale na zimnym to slychac z hali garażowej. Na piętrze. W bloku. IMO glosniejszy wydech to masochizm:D ale chyba tylko do pierwszego patrolu.
Na zamkniętej przepustnicy jest glosno ale akceptowalnie. W długiej, autostradowej trasie może zmęczyć, na "dynamicznych" trasach jest rewelacja. Sprawia wrażenie 2x szybszego
Na otwartych TYLKO tor.
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Mam auto ktorym jezdze na codzien od jakiegos czasu i to jezdze dosc sporo auto z kompletnym permanentnym prawie 3" przelotem (Mazda 3 MPS zrobiona na 340 koni i do tej porty nigdy nie trafilo zebym mial jakikolwiek problem z kontrola:) - mozliwe ze mam szczecie albo to tylko kwestia czasu... ...ale top down w takim halasie bym nie zgodzil sie jezdzic daily:) )Eszte pisze: ↑05 sty 2019, 19:44Na otwartych przepustnicach po mieście jeździć nie mogę. No może na upartego do 2,5RPM i to z lekką nogą, ale i tak jest skandalicznie głośno... Jak zapomne zamknąć przepust i rano odpale na zimnym to slychac z hali garażowej. Na piętrze. W bloku. IMO glosniejszy wydech to masochizm:D ale chyba tylko do pierwszego patrolu.
gdzie zamawiales wydech od RCP, ile kosztowal?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Eszte
- Posty: 106
- Rejestracja: 23 wrz 2017, 9:31
- Model: ND RF
- Wersja: SkyPassion '18
- Lokalizacja: 3miasto
AaaA pisze: ↑07 sty 2019, 7:14Mam auto ktorym jezdze na codzien od jakiegos czasu i to jezdze dosc sporo auto z kompletnym permanentnym prawie 3" przelotem (Mazda 3 MPS zrobiona na 340 koni i do tej porty nigdy nie trafilo zebym mial jakikolwiek problem z kontrola:) - mozliwe ze mam szczecie albo to tylko kwestia czasu... ...ale top down w takim halasie bym nie zgodzil sie jezdzic daily:) )
gdzie zamawiales wydech od RCP, ile kosztowal?
Wydech RCP zamawiałem w RCP;) sa z Gdańska, montuja pod Gdańskiem. 2 dni robocze. Nie chce wprowadzic w błąd ale do mx'a cat-back chyba w okokicach 3,5, z zaworami (sterowane z pilota) okolice 5 - ale najlepiej samemu sprawdzić.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Próbuję i strugam jakieś tłumiki czasami. Nie jest to wcale taki piękny interes. Nierdzewka droga, a jeszcze to wszystko poskładać do kupy i pospawać, to zupełnie inna historia. Bez porządnego warsztatu potrzeba dużo cierpliwości i samozaparcia.
The answer is always Miata.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 30 gru 2018, 20:53
- Model: ND RF
- Wersja: Czekam za ND2 ;)
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Witam.
Czy ktos z Was mial do czynienia z wydechem Borla:
https://www.borla.com/products/nd_miata ... 11919.html
??
Pozdrtawiam
Czy ktos z Was mial do czynienia z wydechem Borla:
https://www.borla.com/products/nd_miata ... 11919.html
??
Pozdrtawiam
Robiłeś u nich ten wydech? Polecasz? Ja mam bardzo blisko i jestem zainteresowanyheretic pisze: ↑20 cze 2018, 17:22Galex, raczej nie dla Ciebie skoro nie chcesz jechać na montaż, ale wrzucę tu dla potomnych
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=54
Były: Lalka 2.0 NBFL, Honda Civic Type R FN2, Lex IS250, Maja
Jest: Mercedes C43 AMG 2019
Będzie: NBFL, znowu?
Jest: Mercedes C43 AMG 2019
Będzie: NBFL, znowu?
Ja robiłem ostatnio końcowy tłumik w MG Motorsport i jestem bardzo zadowolony. Pełen profesjonalizm, widać że chłopaki się na tym znają.Robiłeś u nich ten wydech? Polecasz? Ja mam bardzo blisko i jestem zainteresowany
Do siebie wybrałem pojedynczą tytanową końcówkę.
- Załączniki
-
- mgtlumik.jpg (305.61 KiB) Przejrzano 7388 razy
Mam catback od nich pasywny. Bardzo ładnie wykonany, dźwięk spoko, bez żadnych rezonansów etc. Jest wyraźnie głośniejszy niż seria, ale z weekendowym wypadem 1000-1500km nadal nie ma problemu (żona też nie narzeka )dark_ pisze: ↑10 sty 2019, 14:57Robiłeś u nich ten wydech? Polecasz? Ja mam bardzo blisko i jestem zainteresowanyheretic pisze: ↑20 cze 2018, 17:22Galex, raczej nie dla Ciebie skoro nie chcesz jechać na montaż, ale wrzucę tu dla potomnych
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=54
Do nowego daily na którego odbiór właśnie czekam też zamierzam u nich wydech zamówić