Witam.
Mam pytanko mianowicie czy ktoś z was przerabiał układ dolotowy powietrza w 1.5? Czy mogę bez problemu zastosować dolot od 2.0? Mogę kupić coś takiego w dobrej kasie ale właśnie od dwu litrówki i typ pisze że wyczytał o problemach
ND Zimny dolot
Dolot z 2.0 do 1.5
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Załączniki
-
- Messenger_creation_34D39414-D328-454B-8AFB-377531C2B5C7.jpeg (257.12 KiB) Przejrzano 476 razy
-
- Messenger_creation_83D8E2EA-0E09-4AA8-961E-70809D4821B2.jpeg (360.22 KiB) Przejrzano 476 razy
Fabryczna pucha filtra z 1,5 jest inna niż 2,0- różnią się średnicą tej części do której zamocowany jest przepływomierz, a co za tym idzie gumowa rura za przepływomierzem też jest w dwóch średnicach. Nie wiem czy różnią się przepustnice.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- Alex
- Donator
- Posty: 4755
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jeśli srednica rury z przeplywka jest inna to problemy gwarantowane. Za każdym razem gdy to się zmienia należy zmienić skalowanie przepływomierza w ECU by korekty paliwowe wróciły do normy.
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl