ND Zimny dolot

Dolot z 2.0 do 1.5

Technicznie o generacji ND / NDFL /RF

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
sewo
Posty: 11
Rejestracja: 11 cze 2017, 10:17
Model: Inny
Wersja: mx5 NA
Lokalizacja: Poznań

24 wrz 2024, 20:17

Witam.
Mam pytanko mianowicie czy ktoś z was przerabiał układ dolotowy powietrza w 1.5? Czy mogę bez problemu zastosować dolot od 2.0? Mogę kupić coś takiego w dobrej kasie ale właśnie od dwu litrówki i typ pisze że wyczytał o problemach
Załączniki
Messenger_creation_34D39414-D328-454B-8AFB-377531C2B5C7.jpeg
Messenger_creation_34D39414-D328-454B-8AFB-377531C2B5C7.jpeg (257.12 KiB) Przejrzano 476 razy
Messenger_creation_83D8E2EA-0E09-4AA8-961E-70809D4821B2.jpeg
Messenger_creation_83D8E2EA-0E09-4AA8-961E-70809D4821B2.jpeg (360.22 KiB) Przejrzano 476 razy
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

24 wrz 2024, 22:07

Fabryczna pucha filtra z 1,5 jest inna niż 2,0- różnią się średnicą tej części do której zamocowany jest przepływomierz, a co za tym idzie gumowa rura za przepływomierzem też jest w dwóch średnicach. Nie wiem czy różnią się przepustnice.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4755
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

25 wrz 2024, 8:04

Jeśli srednica rury z przeplywka jest inna to problemy gwarantowane. Za każdym razem gdy to się zmienia należy zmienić skalowanie przepływomierza w ECU by korekty paliwowe wróciły do normy.

powered by RomDrop :-D

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
ODPOWIEDZ