Danillo pisze: ↑20 sty 2024, 16:27
Konioczynka pisze: ↑19 sty 2024, 8:34
mutra pisze: ↑18 sty 2024, 21:15
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach
O co chodzi z tym oklejonym dachem?
Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
W sensie środek dachu w rf w kolorze czarnym, a w st materiał beżowy.
Jeździłeś w takim i takim fotelu?
Przynajmniej w teorii:
Kupuje rfke żeby służyła jako prawie all year drugie daily, do jazdy również przez kobitę. Częste wsiadanie i wysiadanie. Stoję w rozkroku pomiędzy wszystkimi wersjami.
Exclusive line - ma wszytsko co trzeba, standardowe fotele „te perforowane”, czarne wnętrze
Środkową kazari chyba - beżowe wnętrze, skóra nappa i inny kolor dachu
No i homura - z recaro bilkami brembo
Z moich doświadczeń - nbfl zwykły zawias, ncfl Bilki, a później bilki z obniżeniem to najlepiej mi się na co dzień jeździło nb. Fajnie pływało, kładło się niemiłosiernie ale było turbo wygodne. Trzeba też nadmienić że nie było tam kunia i może dlatego zawieszenie bardziej bawiło niż przeszkadzało…
Twardość bilkow w NC jak najbardziej do zaakceptowania na co dzień, obniżenie już nie. Jak pojawiła się „moc” to bilki dużo dają,
Więc auto na 100% nie zostanie obniżone, polatać trochę lubię ale możliwe że standardowe zawieszenie z kpc to bardzo dobry kompromis?
Najbardziej to żal hamulców i niemożliwe że recaro. Siedziałem u Leoo w recaro ale to było lato, ciekawe jak w kurtce itd. Jak dzwoniłem czy coś można wziąć na jazdę w Warszawie to zimą podobno nie ma jazd testowych mx5 .. a nawet w pełnym rynsztunku wejść zobaczyć to by było jakieś info… a czas nagli
Może ktoś coś podpowie.
Najchętniej ktoś kto ma świeże nd z kpc