Cześć,
Zazwyczaj używamy jednego kluczyka, drugi na stałe jest "w szufladzie".
Dzisiaj była konieczność odpalenia auta drugim kluczykiem i nie działa.
Otwarcie auta grotem mechanicznym OK, odpalenie przy pomocy zbliżenia do przycisku startera również zadziałało.
Ale nie działa zdalne otwieranie, zamykanie i funkcje KYLESS.
Czy trzeba programować kluczyk w ASO, czy może jest an to jakaś procedura "domowa"?
Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem baterię, bez rezultatu.
W instrukcji też nic nie ma o tym.
Kluczyk ND nie działa
Po wymianie baterii pilot nie działa
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
a nie masz czasem drugiej "pastylki" przy kluczyku, to dodatkowe zabezpieczenie montowane w ASO PL i też ma swoją baterię, która pada po jakimś czasie.
Generalnie to są objawy słabej baterii, może "nowa" była też padnięta...
Generalnie to są objawy słabej baterii, może "nowa" była też padnięta...
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Jeśli jesteś w stanie odpalić tym "nowym" kluczykiem przez przyłożenie do przycisku, masz kluczyk sparowany prawidłowo. Może nowa bateria też była padnięta, jak to już ktoś sugerował. Może dodatkowy immo (chociaż wtedy otworzyłbyś samochód, ale nie odpalił).
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Odkopuję temat: auto wyświetla komunikat "key fob battery low". Wymieniłem baterię ale teraz nie działa otwieranie z pilota i keyless entry. Bagażnik się otwiera z pilota przy otwartych drzwiach. Auto odpala ale trzeba kluczyk przyłożyć do przycisku strat/stop
Jest jakaś procedura resetowania/parowania ???
Jest jakaś procedura resetowania/parowania ???
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2210
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dalej sobie nie poradziłeś? Ja tak raz miałem, byłem na nartach i kupiłem w Krynicy w tamtejszym sklepie baterię. Przeżyłem duży stres bo po zmianie baterii do mx5 nie udało mi się wejść, a byłem z 10h od domu, albo i więcej (komunikacją).
Okazało się, że to była zła bateria.
Okazało się, że to była zła bateria.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ogarnąłem temat. Bateria była dobra (cr2025). Wydaje mi się że winowajcą jest oring pokrywy baterii - ciężko wchodzi na swoje miejsce i pokrywa się nie domyka. Trzeba go psiknąć olejem silikonowym i dopchnąć na siłę.Wojtek Wawa pisze: ↑19 lis 2023, 21:16Dalej sobie nie poradziłeś? Ja tak raz miałem, byłem na nartach i kupiłem w Krynicy w tamtejszym sklepie baterię. Przeżyłem duży stres bo po zmianie baterii do mx5 nie udało mi się wejść, a byłem z 10h od domu, albo i więcej (komunikacją).
Okazało się, że to była zła bateria.
Zbieg okoliczności że w obu pilotach pokrywa była niedomknięta do końca i oba nie miały zasilania w tym samym czasie.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Też ostatnio miałem jazdy z kluczykiem. Penie nie napiszę niczego odkrywczego, ale duże znaczenie ma też producent baterii. Tak się złożyło, że gdzieś przy okazji kupiłem jakieś tanie chińczyki na allegro, które przestały działać po 3 miesiącach. Markowe dają radę, chociaż te 6-9 miesięcy.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 sie 2023, 22:18
- Model: ND RF
- Lokalizacja: Lodz
Tak, obserwacja przetestowana także na innych urządzeniach.irekJ pisze:Też ostatnio miałem jazdy z kluczykiem. Penie nie napiszę niczego odkrywczego, ale duże znaczenie ma też producent baterii. Tak się złożyło, że gdzieś przy okazji kupiłem jakieś tanie chińczyki na allegro, które przestały działać po 3 miesiącach. Markowe dają radę, chociaż te 6-9 miesięcy.
Sent from my iPhone using Tapatalk