Immobilizer a OBD2
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Mam następujący problem - zamontowałem Canchecked podpinany pod OBD2, ale niestety żeby OBD2 podawało sygnał, trzeba non stop wciskać przycisk immobilizera… ktoś miał podobny problem? Czy to można zmienić jakoś w kodowaniu immo czy kwestia wymiany na inny?
Rozmawiamy o CANChecked MFD15 
Ja zamierzam go podłączyć głównie przez wejścia analogowe: czujnik temp oleju, skrzyni o może dyfra. No ale jakby CLT po canie się udało albo dane TPMSa to chętnie bym podglądał.
Zabieram się za to w pierwszej połowie czerwca po powrocie z urlopu.

Ja zamierzam go podłączyć głównie przez wejścia analogowe: czujnik temp oleju, skrzyni o może dyfra. No ale jakby CLT po canie się udało albo dane TPMSa to chętnie bym podglądał.
Zabieram się za to w pierwszej połowie czerwca po powrocie z urlopu.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1541
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
A tam jest jakaś konkretna przejściówka z J1962? Bo J1962 definiuje część rzeczy, ale część to wolna amerykanka i rozkład pinów może być dość dowolny, z tego co pamiętam.
W ND jest tak: https://www.hexorcism.com/16ND/sh13175/
W ND jest tak: https://www.hexorcism.com/16ND/sh13175/
Tak, dokładnie ten, u mnie poszedł w prawy okrągły nawiew. Jakość wykonania plus dam wyświetlacz super, jutro zrobię zdjęcie jak będę przy aucie.
Będę próbował zmienić/przeprogramować immobilizer, zrobię update jeśli uda się temat rozwiązać.
Obiecane zdjęcia. Warto dodać, że z perspektywy kierowcy oba nawiewy zasłoni kierownica jeśli masz teleskopowa wysunięta lub spacer jak u mnie. W przyszłym tygodniu będę chyba zamawiał guardiana corsę 330 żeby rozwiązać ten problem.
- Załączniki
-
- 8B25D3A5-B34B-46D0-B905-90975778D606.jpeg (3.23 MiB) Przejrzano 97 razy
-
- 899E197F-8315-49B0-B037-71595C7AA2FE.jpeg (2.68 MiB) Przejrzano 97 razy
- irekJ
- Donator
- Posty: 2448
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Sam pewnie nie będę tego montował. Ale rzucił mi się na oczy jeden problem. Okrągły nawiew po środku to jedyny w tym aucie który można skierować w jakimś sensownym kierunku. Trochę byłoby mi go szkoda. Szczególnie, że ten po lewej mam zawsze zamknięty bo jest bezużyteczny zazwyczaj.
Na pełnym AC czuć z nawiewu powiew lekkiej morskiej bryzy

Co do kierowania nawiewu - ja zima mam zawsze na ręce, latem tak żeby na mnie nie wiało. Zima nawiew na prawo zastąpi ten, latem różnicy nie odczuwam wiec dla mnie idealnie.
Do montażu zegara można jeszcze użyć takiej podstawki z cravenspeed
https://www.cravenspeed.com/vent-gauge- ... -nd-miata/
https://www.cravenspeed.com/vent-gauge- ... -nd-miata/