[NC] Bilsteiny w NC

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

zoharek
Posty: 1304
Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
Model: Inny
Wersja: Subaru Outback H6
Lokalizacja: Łódź

22 maja 2012, 18:08

Czy NC na Bilsteinach z fabryki siedzi niżej niż na seryjnym zawiasie? Jeśli tak to o ile? I czy standardowo z Bilsteinami idą standardowe sprężyny, czy jakieś inne?

I jeszcze pytanie, te Bilsteiny z fabryki to jaki to model? :mrgreen:

Thx :)
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5459
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

22 maja 2012, 18:58

zoharek pisze:Czy NC na Bilsteinach z fabryki siedzi niżej niż na seryjnym zawiasie?

Nie.
zoharek pisze:Jeśli tak to o ile?

o zero :P
zoharek pisze:I czy standardowo z Bilsteinami idą standardowe sprężyny, czy jakieś inne?

standardowe
zoharek pisze:I jeszcze pytanie, te Bilsteiny z fabryki to jaki to model?

Żółte :P :wink:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
zoharek
Posty: 1304
Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
Model: Inny
Wersja: Subaru Outback H6
Lokalizacja: Łódź

22 maja 2012, 20:32

Dzięki Five, tak myślałem, to dobrze :) A ostatnia odpowiedź :winner:
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

24 maja 2012, 15:05

Fiveopac pisze:Żółte :P :wink:

Fajf, oglądałeś je kiedyś dokładnie ? Gdzieś mi się o uszy obiła plotka, że te żółte seryjne z NC są nierozbieralne, w sensie nieprzestrajalne i nie do zregenerowania ?

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5459
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

24 maja 2012, 20:21

majkel_c pisze:Fajf, oglądałeś je kiedyś dokładnie ? Gdzieś mi się o uszy obiła plotka, że te żółte seryjne z NC są nierozbieralne, w sensie nieprzestrajalne i nie do zregenerowania ?

W sumie to jzu dawno jezdza w innej NC ale mam kilka fotek na pamiatke :P niemniej i tak nie wiem po czym poznac czy sie nadaja do regeneracji? Jakies wskazowki?
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Yaskier
Posty: 244
Rejestracja: 09 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Sosnowiec

24 maja 2012, 21:03

To są Bilsteiny B6 z tego co wiem. I nie wiem dlaczego, ale NCfl siedzi niżej o ok 1cm od NC (obie na B6) i to chyba za sprawą sprężyn..
ODPOWIEDZ