Po ostatnich winklach wyskoczyły mi p0031 oraz p0130 - czyli sonda lambda. W NC 2.0 chyba 2 sondy były? I z mojego googlowania wyszło mi, że to są kody od tej przed katalizatorem.
Trzeba tę sondę na gwałt wymieniać czy przejedzie jeszcze 1 dzień toru? Bo chyba jedna sonda była jakby bezużyteczna tylko nie wiem która
Ktoś może wie jaki to numer tej sondy będzie by ją kupić nową?
p0031 oraz p0130
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Pierwsza sonda regulacyjna, przed katem. Ta bardziej potrzebna i droższa.
Jeździć możesz, po prostu sterownik nie wejdzie w tryb regulacji w zamkniętej pętli, będzie lać paliwo wg mapy.
powered by RomDrop
Jeździć możesz, po prostu sterownik nie wejdzie w tryb regulacji w zamkniętej pętli, będzie lać paliwo wg mapy.
powered by RomDrop
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting