NC 2.5 na tor

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

07 wrz 2023, 8:59

Witam,

Czy NC po swapie na 2.5 L5 nadal tak dobrze znosi jazdę po torze jak 2.0 po lifcie ?
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3674
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

07 wrz 2023, 21:08

Jak zakupisz realnie zdrowy silnik i bedziesz o niego dbac to bedzie lepiej znosic niz 2.0 poliftowe.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

08 wrz 2023, 12:33

2.5 jest nowszym silnikiem i moim zdaniem sporo drobnostek jest w nich poprawionych dla poprawy trwałości. Trzeba tylko pamiętać że nie są to takie same silniki i ogólnie 2.5 nie ma co tak wysoko kręcić, nawet z walkami. Ma on bowiem duzo większy skok tłoka niż 2.0 (100mm vs bodaj 83). Co prawda na miata.net piszę że chlostaja na trackdayach do 7500 i dziala ale ja byłbym ostrożny.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
ODPOWIEDZ