Falujące obroty w NC 1.8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Siemka! Wczoraj pojechałem polatać bokiem po parkingu i po jednym bączku mazda zaczęła falować na obrotach, jechałem do domu i trzymając równo nogę na gazie dalej ją przerywało oraz prawie gasła jak stałem na światłach. Dzisiaj odpaliłem ją i dzieje się to samo, podpięliśmy laptopa i błędy wykazały MAF sensor. Wcześniej odpinaliśmy go i podłączaliśmy na włączonym silniku i obroty zmieniały się w zależności. Wiecie co to może być? Jestem totalnie zielony w te klocki i myślę że coś mi poradzicie 

- Alex
- Donator
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Kontakt:
zaczalbym od czyszczenia przepustnicy, blad skasowac i zobaczyc czy wroci
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Podepnę się pod temat bo tez zastanawiam się czy to przepustnica czy coś innego.. jak silnik jest jeszcze zimny to mam często takie sekundowe dławienie podczas przyspieszania - wiecie może czym to może być spowodowane? Tez przepustnica czy gdzie indziej szukać przyczyny? Obroty pracują normalnie i
te dławienie nie występuje na rozgrzanym silniku tylko na zimnym..
- Fiveopac
- Administrator
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Kontakt: