NC 2.0 montaż czujnika temperatury do dodatkowej chłodnicy oleju

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

bartwa
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2021, 8:34
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa

06 lis 2022, 13:16

Hej

W związku z planowanym montażem chłodnicy oleju, będę montował podstawkę z termostatem, podobną do tej ze zdjęcia. Niestety podstawka w wersji z termostatem nie posiada dodatkowego otworu na czujnik temperatury, zastanawiam się w jaki sposób i gdzie zamontować czujnik temperatury oleju od dodatkowego zegara?

Opcja która aktualnie przychodzi mi do głowy to zrobienie tzw. kanapki z dwóch podstawek, gdzie o jednej podłączam przewody od chłodnicy a do drugiej czujnik temperatury. Natomiast minusy tego rozwiązania widzę dwa: pierwszy to taki, że nie wiem czy filtr plus dwie podstawki się zmieszczą a drugi to fakt, że mając dwie skręcone podstawki mamy dodatkowo kolejne łącznie uszczelek/gwintów które mogą zacząć cieknąć itp.

Czy jest jakieś inne fabryczne miejsce przy silniku gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju do tego silnika?

Jak macie to u siebie rozwiązane? 8-)

Z góry dzięki za pomoc ;)
Załączniki
podstawka z termostatem.jpg
podstawka z termostatem.jpg (73.21 KiB) Przejrzano 2013 razy
lano
Posty: 116
Rejestracja: 13 maja 2019, 19:07
Model: NC
Wersja: 1.4
Lokalizacja: Poznań

06 lis 2022, 13:23

Ja u siebie mam podstawkę bez termostatu, za to z miejscem na czujniki i dodatkowy zewnętrzny termostat mokala.
Dwie podstawki "na kanapkę" się nie zmieszczą, nie licz na to. Nawet z jedną jest już dość ciasno :)

Gdybym dzisiaj jeszcze raz miał robić takie abominacje jak są u mnie to zapewne poszedłbym w tę podstawkę: https://su2performance.com/produkt/adap ... awka-an10/
ma zarówno termostat jak i wejście na dwa czujniki.
bartwa
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2021, 8:34
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa

06 lis 2022, 13:35

Dzięki, szukałem wcześniej takiej podstawki i nie mogłem znaleźć, kupiłem już tą z termostatem ale bez wyjść na czujnik :-(. Jeżeli nie uda się jej zwrócić ma ktoś inny pomysł na montaż czujnika inny niż kanapka?
lano
Posty: 116
Rejestracja: 13 maja 2019, 19:07
Model: NC
Wersja: 1.4
Lokalizacja: Poznań

06 lis 2022, 19:21

Możesz wkręcić się w miejsce oryginalnego czujnika oleju. Jest on potrzebny "jedynie" do tej nic nie mówiącej wskazówki na środku zegarów.
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

07 lis 2022, 8:01

bartwa pisze:
06 lis 2022, 13:16
Hej

W związku z planowanym montażem chłodnicy oleju, będę montował podstawkę z termostatem, podobną do tej ze zdjęcia. Niestety podstawka w wersji z termostatem nie posiada dodatkowego otworu na czujnik temperatury, zastanawiam się w jaki sposób i gdzie zamontować czujnik temperatury oleju od dodatkowego zegara?

Opcja która aktualnie przychodzi mi do głowy to zrobienie tzw. kanapki z dwóch podstawek, gdzie o jednej podłączam przewody od chłodnicy a do drugiej czujnik temperatury. Natomiast minusy tego rozwiązania widzę dwa: pierwszy to taki, że nie wiem czy filtr plus dwie podstawki się zmieszczą a drugi to fakt, że mając dwie skręcone podstawki mamy dodatkowo kolejne łącznie uszczelek/gwintów które mogą zacząć cieknąć itp.

Czy jest jakieś inne fabryczne miejsce przy silniku gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju do tego silnika?

Jak macie to u siebie rozwiązane? 8-)

Z góry dzięki za pomoc ;)
Niestety praktycznie kazda podstawka do chłodnicy oleju zmusi cie do wkładania niższego mniejszego filtra oleju. Da sie z tym żyć. Troche uciążliwe przy wymianie ale przywykniesz. Ja mam cisnienie oleju zamiast ori czujnika cisnienia, a temp oleju w podstawce.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 lis 2022, 8:34

lano pisze:
06 lis 2022, 19:21
Możesz wkręcić się w miejsce oryginalnego czujnika oleju. Jest on potrzebny "jedynie" do tej nic nie mówiącej wskazówki na środku zegarów.
istnienie lub brak cisnienia oleju przydaje sie (acz glownie po to by wiedziec "o juz po silniku"). Z tego co pamietam miejsce zamiast czujnika cisnienia ma te wade ze jest tam slaby przeplyw oleju.

W adapterze przeplyw oleju lepszy ale zdarzaly sie przypadki odpadniecia owego adaptera co zwykle konczy zywot silnika. Byly takie przypadki w PL tez

Ja mialem czujnik w korku spustowym oleju. To ma tez jakies wady (sredni przeplyw/wymieszanie oleju, nizsze temperatury niz na magistrali, przechladzanie podczas spokojnej jazdy w trasie) ale wydawalo mi sie najprostsze i bezpieczne
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
lano
Posty: 116
Rejestracja: 13 maja 2019, 19:07
Model: NC
Wersja: 1.4
Lokalizacja: Poznań

07 lis 2022, 19:03

Ja mialem czujnik w korku spustowym oleju. To ma tez jakies wady (sredni przeplyw/wymieszanie oleju, nizsze temperatury niz na magistrali, przechladzanie podczas spokojnej jazdy w trasie) ale wydawalo mi sie najprostsze i bezpieczne
W pierwszej rewizji miałem czujnik w korku spustowym i osobiście uważam, że jeśli ktoś chce realnych wartości, to zła droga.
Różnica w temperaturach między czujnikiem w podstawce a czujnikiem w korku przekraczała 20 stopni, co na torze w moim odczuciu dyskwalifikowało takie umiejscowienie czujnika.
Owszem, jeśli ktoś chce tylko wiedzieć "już mogę cisnąć" to da radę, ale jeśli ktoś chce wiedzieć czy nie przegrzewa oleju to raczej nie tędy droga.
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

07 lis 2022, 19:32

U mnie jest tak jak na foto.
Trójnik na czujnik ciśnienia i oryginalny switch, i odwiert z gwintem w podstawie oryginalnej ja temperaturę.
Jestem w trakcie projektowania i doboru komponentów do podstawy filtra oleju ze zintegrowanym termostatem i miejscami pod czujniki - ma zastąpić OEM podstawę i kanapkę.
Załączniki
c5270b3cf46548020c5475b39caa3a2f.0.jpg
c5270b3cf46548020c5475b39caa3a2f.0.jpg (63.33 KiB) Przejrzano 1938 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 lis 2022, 21:27


lano pisze:W pierwszej rewizji miałem czujnik w korku spustowym i osobiście uważam, że jeśli ktoś chce realnych wartości, to zła droga.
Różnica w temperaturach między czujnikiem w podstawce a czujnikiem w korku przekraczała 20 stopni, co na torze w moim odczuciu dyskwalifikowało takie umiejscowienie czujnika.
Owszem, jeśli ktoś chce tylko wiedzieć "już mogę cisnąć" to da radę, ale jeśli ktoś chce wiedzieć czy nie przegrzewa oleju to zła droga
Uważam że można po prostu wsiąść poprawkę. Ja starałem się nie przekraczać 105-110st oleju przy moim umieszczeniu czujnika, szacowałem że to odpowiada 125-130 magistrali



przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
recuperator
Posty: 35
Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
Model: NC
Lokalizacja: Wrocław

08 lis 2022, 13:42

NIE polecam montowania jakiejkolwiek kanapki między podstawą a filtrem. Widziałem kilka urwanych nypli, były też zatarte silniki.
Jeśli już pomiar temperatury to trójnik, albo nawiert+gwint albo całkowicie inne rozwiązanie (relokacja filtra).
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

08 lis 2022, 14:35

recuperator pisze:
08 lis 2022, 13:42
Jeśli już pomiar temperatury to trójnik, albo nawiert+gwint albo całkowicie inne rozwiązanie (relokacja filtra).
nawiert+gwint czyli dokladnie co? wwiercenie się w obudowę filtra oleju, tą przykręcaną do silnika?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

08 lis 2022, 21:39

recuperator pisze:
08 lis 2022, 13:42
NIE polecam montowania jakiejkolwiek kanapki między podstawą a filtrem. Widziałem kilka urwanych nypli, były też zatarte silniki.
a kurczaki, też bym sobie zamontował, ale... też znam przypadek zatarcia silnika w eNCku na torze z taką kanapką :(
Chętnie poznam bezpieczne rozwiązanie.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

09 lis 2022, 10:15

Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
Niestety nie jest za łatwo dostać sam termostat... Dodatkowo obróbka z pełnego nie wchodzi w grę przy obecnych cenach (chyba, że mamy na forum pasjonata, który dysponuje frezarką CNC :) ).
Ale pracuje nad odlewem podstawy filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice, a także czujniki (temperatury, ciśnienia i ciśnienia dla ECU, bądź miejscem odbioru oleju do smarowania turbo).
Na obrazku wstepna koncepcja.
Jestem otwarty na pytania i sugestie z Waszej strony.
IG: mad_fabworx
Załączniki
IMG_20220718_125235.jpg
IMG_20220718_125235.jpg (2.86 MiB) Przejrzano 1859 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

09 lis 2022, 10:43

kociol pisze:
09 lis 2022, 10:15
Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
filtr oleju bedzie montowany do tego diwajsa czy relokacja, jak w adapterze z Walter Motorsport?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

09 lis 2022, 10:52

Alex pisze:
09 lis 2022, 10:43
kociol pisze:
09 lis 2022, 10:15
Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
filtr oleju bedzie montowany do tego diwajsa czy relokacja, jak w adapterze z Walter Motorsport?
Filtr oleju będzie montowany bezpośrednio do tej podstawy, prawie jak w serii.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

09 lis 2022, 11:01

kociol pisze:
09 lis 2022, 10:15
Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
Niestety nie jest za łatwo dostać sam termostat... Dodatkowo obróbka z pełnego nie wchodzi w grę przy obecnych cenach (chyba, że mamy na forum pasjonata, który dysponuje frezarką CNC :) ).
Ale pracuje nad odlewem podstawy filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice, a także czujniki (temperatury, ciśnienia i ciśnienia dla ECU, bądź miejscem odbioru oleju do smarowania turbo).
Na obrazku wstepna koncepcja.
Jestem otwarty na pytania i sugestie z Waszej strony.
IG: mad_fabworx
Skontaktuj się z https://www.facebook.com/machinedperformance
Termostat spróbuj użyć Mishimoto - https://www.mishimoto.eu/mishimoto-sand ... -185f.html
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
bartwa
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2021, 8:34
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa

09 lis 2022, 16:28

lano pisze:
06 lis 2022, 13:23

Gdybym dzisiaj jeszcze raz miał robić takie abominacje jak są u mnie to zapewne poszedłbym w tę podstawkę: https://su2performance.com/produkt/adap ... awka-an10/
ma zarówno termostat jak i wejście na dwa czujniki.
Napisałem do nich i problem jest z uzyskaniem odpowiedzi na podstawowe pytania, raz odpisali następne dwa razy cisza chociaż wiadomość przeczytana, do tego powiedzieli, że nie ma z nimi kontaktu telefonicznego, wiec tak trochę dziwnie..... :|

Czy zna ktoś jeszcze inną podstawkę z termostatem i wyjściem na czujnik?
bartwa
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2021, 8:34
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa

25 lis 2022, 13:18

problem chyba się rozwiązał, ponieważ w sprzedaży pojawiło się ostatnio coś takiego:

https://inter-rally.pl/product-pol-1631 ... ujnik.html

Zamówiłem i czekam ;-)
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

25 lis 2022, 19:41

bartwa pisze:
25 lis 2022, 13:18
problem chyba się rozwiązał, ponieważ w sprzedaży pojawiło się ostatnio coś takiego:

https://inter-rally.pl/product-pol-1631 ... ujnik.html

Zamówiłem i czekam ;-)
To jest remote?
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Bartlomiej
Donator
Donator
Posty: 87
Rejestracja: 15 sie 2021, 9:00
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

05 gru 2022, 15:11

Ostatnio gdzieś przewinęła mi się informacja, ze w NC ma być miejsce na dodatkowy czujnik temperatury oleju gdzieś w tylnej części głowicy?

Weryfikował ktoś to? Bo też mam teraz kanapkę zrobioną, a chętnie bym się jej pozbył. Wskaźnik mam tylko do temp. oleju (bez chłodnicy i bez dodatkowego wskaźnika ciśnienia)
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

05 gru 2022, 16:05

Bartlomiej pisze:
05 gru 2022, 15:11
Ostatnio gdzieś przewinęła mi się informacja, ze w NC ma być miejsce na dodatkowy czujnik temperatury oleju gdzieś w tylnej części głowicy?

Weryfikował ktoś to? Bo też mam teraz kanapkę zrobioną, a chętnie bym się jej pozbył. Wskaźnik mam tylko do temp. oleju (bez chłodnicy i bez dodatkowego wskaźnika ciśnienia)
A nie pomyliłeś czasem z NB ? Bo tam z tyłu od strony ściany grodziowej faktycznie była taka zaślepka którą można było wykręcić i wkręcić tam czujnik.
Wiem bo miałem tak podłączone kiedyś w NBFL.
Jeśli jest w NC to chętnie się dowiem w którym miejscu.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

06 gru 2022, 20:22

Nie widziałem, żeby ktoś dawał czujnik ciśnienia i temperatury gdzieś na głowicy lub bloku w NC.
U mnie obydwa czujniki są póki co w oryginalnej podstawie filtra.
W MAD fabworx właśnie pracujemy nad podstawą filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice oraz miejscami na czujniki temperatury i ciśnienia.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

06 gru 2022, 20:35

kociol pisze:
06 gru 2022, 20:22
Nie widziałem, żeby ktoś dawał czujnik ciśnienia i temperatury gdzieś na głowicy lub bloku w NC.
U mnie obydwa czujniki są póki co w oryginalnej podstawie filtra
Czyli masz tam wywiercone?
Przybliżysz temat ?
Jeśli już pokazałeś to, to zarzuć linkiem.
Z góry dziękuję:)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

06 gru 2022, 20:53

Tomai pisze:
06 gru 2022, 20:35
kociol pisze:
06 gru 2022, 20:22
Nie widziałem, żeby ktoś dawał czujnik ciśnienia i temperatury gdzieś na głowicy lub bloku w NC.
U mnie obydwa czujniki są póki co w oryginalnej podstawie filtra
Czyli masz tam wywiercone?
Przybliżysz temat ?
Jeśli już pokazałeś to, to zarzuć linkiem.
Z góry dziękuję:)
W sumie to się już powtórzyłem jak widzę...
W załączniku wstępna koncepcja.
Załączniki
IMG_20221206_215208.jpg
IMG_20221206_215208.jpg (2.94 MiB) Przejrzano 1601 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

06 gru 2022, 21:43

Uuuuu :oops: , ok widzę, mój błąd, jak tam postępy?


Ps....kurde , w NB to było takie proste....
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

06 gru 2022, 22:00

Tomai pisze:
06 gru 2022, 21:43
Uuuuu :oops: , ok widzę, mój błąd, jak tam postępy?
Generalnie jesteśmy po przymiarkach modeli 3d i w tym tygodniu lecą do wyceny odlewów.
Jak będzie coś więcej to się pochwalę.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 252
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

07 gru 2022, 7:19

nie schodzi za nisko podstawa filtra? nie będzie filtr haczył od dołu o coś przy wkręcaniu?
bartwa
Posty: 17
Rejestracja: 06 kwie 2021, 8:34
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Warszawa

07 gru 2022, 12:22

A więc podstawka zamontowana :winner:

Wszystko z oryginalnym filtrem mieści się na styk, nie wiem jak inni robią tam kanapę bo nic tam się już nie zmieści, a to jest tylko jedna podstawka a gdzie tam jeszcze miejsce na drugą.

Na jednym pierwszym zdjęciu podstawka na szybko przykręcona do zmierzenia przewodów ( jest na odwrót, później została przykręcona od właściwej strony).

Z tą podstawką od mocala wszystko się mieści na styk i jest miejsce na czujnik, także temat ogarnięty 8-)
Załączniki
IMG-8356.jpg
IMG-8356.jpg (3.32 MiB) Przejrzano 1557 razy
IMG-8329.jpg
IMG-8329.jpg (2.7 MiB) Przejrzano 1557 razy
Awatar użytkownika
kociol
Donator
Donator
Posty: 995
Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
Model: NC FL2
Wersja: Sport Recaro
Lokalizacja: Krakow

07 gru 2022, 18:20

niezalogowany pisze:
07 gru 2022, 7:19
nie schodzi za nisko podstawa filtra? nie będzie filtr haczył od dołu o coś przy wkręcaniu?
Jeśli chodzi o moje rozwiązanie to ostateczna wersja ma filtr pod kątem. Zmieści się duży filtr i wymiana jest prostsza niż w oryginale.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty https://www.instagram.com/mad_fabworx/ Life is too short to drive a boring car.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 gru 2022, 19:45

Będzie toto kompatybilne z seryjnym wymiennikiem olej-woda?

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
ODPOWIEDZ