Ncfl nastawy zawieszenia po obnizeniu

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

19 sie 2022, 11:16

Cześć
Wszędzie beczą że wszystko zależy od wysokości sprężyn kół itd.
Mam standardowe koła z 1cm mniejszym ET, bilki i zakładam pro kit.
Przy okazji geo po wymianie sprężyn można by coś zmienić jak ma być lepiej. Zabawa na drogach bez torów.
W ogóle da się u nas zmienić Caster bez żadnych podkładek ?
Podejrzewam ze u mnie w mieście będzie ciężko przepchać jakieś inne geo niż standardowe wiec muszę wiedzieć jak najwiecej ;)
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3674
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

19 sie 2022, 11:56

Przednie kola -1 (maks 2) stopien tylne -1.5 (maks 2) i bedziesz miec lepsza trakcje i wszystko bedzie legalnie i bezpiecznie.
Testowane na NC i ND, dziala dobrze bez wzgledu czy obnizone czy nie.

LUB
https://www.flyinmiata.com/tech/alignment.php
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

30 sie 2022, 22:00

Ja dodam, że przy tych samych sprężynach (eibach pro kit) auto mi inaczej siedzi po zmianie amortyzatorów z OEM na koni strt. Przód siedzi trochę wyzej niż przy eibach z OEM, a tył niżej niż poprzednio....🤷 Sprężyny te same, ustawienia geometrii te same, a gołym okiem widać, że siadło inaczej.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
ODPOWIEDZ