Dzień dobry,
Po czym najszybciej poznać, że MX5 NC ma zmieniony silnik 2.0 z przed na poliftowy ? Jakieś widoczne od razu różnice wizualne ?
2.0 przed/po liftowy?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2015, 20:06
- Model: Inny
- Wersja: MX5
- Lokalizacja: Poznań
Wizualnie ? Na pewno pierwsze co się rzuca w oczy to ten "osprzęt" idący od dolotu i kończący się w okolicach serwa. Dodatkowo trochę inaczej brzmi i odcinka i sam dźwięk silnika (zasługa tego "cudu" o którym wspomniałem. Wrzucam fotki najpierw polifta, potem przedlifta żebyś sam mógł ocenic .
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jeśli podmienia się sam silnik to dolot nie będzie się roznić. Wyższa odcinka bierze się z zawartości ECU, można zaprogramować dowolną wartość
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Chodzi ci o przymykanie przepustnicy przed odcinką? Funkcjonalność jest, nie wiem czy to działa poprawnie. Natomiast pojawia się pytanie po co to robić
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2015, 20:06
- Model: Inny
- Wersja: MX5
- Lokalizacja: Poznań
Ktoś, coś jeszcze podpowie ? Bo właśnie próbuję dojść czy nie mam u siebie poliftowego silnika wrzuconego przez poprzedniego właściciela... Pierwsze co przykuło moją uwagę to właśnie dodatkowy rezonator powietrza z polifta + silnik wygląda podejrzanie świeżo i zwłaszcza na wiązkach widać ślady ingerencji. Hm... A polift ma odcinkę przy jakich obrotach ? Może to jest sposób....
Hej, u mnie tak to wygląda w polifcie 2010r. Nie ma rezonatora, tylko jest zaślepka w grodzi. I w fotkach z neta też się takie rozwiązanie pojawia, więc chyba tylko niektóre polifty to mają Może "sportowe" wersje, ja mam zwykłą.
btw właśnie dzisiaj sprawdzałem odcinkę wskazówka dochodziła lekko za 7500 rpm tak na oko do 7600 rpm
btw właśnie dzisiaj sprawdzałem odcinkę wskazówka dochodziła lekko za 7500 rpm tak na oko do 7600 rpm
- Załączniki
-
- 20220716_220328.jpg (2.22 MiB) Przejrzano 468 razy
Pozdrawiam
Saper13
Saper13
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Seryjny przedlift ma odcinkę 7000, polift 7500. Ale to nic nie udowadnia bo można przeprogramować.
Może coś pomogłoby porównanie oznaczeń na bloku silnika
Może coś pomogłoby porównanie oznaczeń na bloku silnika
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting