Oil catch tank

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

10 lip 2022, 21:21

Hej
Zastanawiam sie czy nie zamontować tego ustrojstwa.
Ktos w NC przecierał szlaki?
Wiem ze moze na wyrost, ale patrzę na ceny itd i nie ma tragedii, a u mnie wleciał całkiem nowy silnik i moze taki Tank ciut przedłuży okres czystych kanałow dolotowych…
Macie jakies typy i wskazówki?
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1056
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

11 lip 2022, 16:55

Mam u siebie w 2.5, wpięty tylko w odmę wychodzącą z pokrywy zaworów - podobno jest jeszcze gdzieś drugi wężyk, ale nie szukałem.
Montowałem to jeszcze w 1.8, więc w zasadzie od nowości 2.5 w mojej budzie ten tank tam jest. Tydzień temu w poniedziałek pokazywałem to koledze bo pytał co to, i catch tank jest pusty - także moim zdaniem tą stówkę lepiej zainwestować choćby w door bushingi czy jakiś wosk, przynajmniej da to jakiś efekt.
Obrazek
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

11 lip 2022, 17:51

No u mnie po poprzednim silniku bylo troche naplute w dolot, przepustnica tłusto czarna, Takze chcialbym mając silnik z nalotem w tej chwili 400km miec pewność ze nowego juz nie zanieczyszcze…
Awatar użytkownika
unaimed1337
Donator
Donator
Posty: 384
Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
Model: NC FL
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Rybnik/Kraków

17 lip 2022, 23:23

Szczerze, nie słyszałem, żeby OCT z pokrywy zaworów faktycznie dużo wyłapywał w wolnossaku w NC.
W przypadku doładowania to zupełnie inna sprawa, ja bym chyba w N/A się nie bawił w to.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
ODPOWIEDZ