Hej
Zastanawiam sie czy nie zamontować tego ustrojstwa.
Ktos w NC przecierał szlaki?
Wiem ze moze na wyrost, ale patrzę na ceny itd i nie ma tragedii, a u mnie wleciał całkiem nowy silnik i moze taki Tank ciut przedłuży okres czystych kanałow dolotowych…
Macie jakies typy i wskazówki?
Oil catch tank
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Mam u siebie w 2.5, wpięty tylko w odmę wychodzącą z pokrywy zaworów - podobno jest jeszcze gdzieś drugi wężyk, ale nie szukałem.
Montowałem to jeszcze w 1.8, więc w zasadzie od nowości 2.5 w mojej budzie ten tank tam jest. Tydzień temu w poniedziałek pokazywałem to koledze bo pytał co to, i catch tank jest pusty - także moim zdaniem tą stówkę lepiej zainwestować choćby w door bushingi czy jakiś wosk, przynajmniej da to jakiś efekt.
Montowałem to jeszcze w 1.8, więc w zasadzie od nowości 2.5 w mojej budzie ten tank tam jest. Tydzień temu w poniedziałek pokazywałem to koledze bo pytał co to, i catch tank jest pusty - także moim zdaniem tą stówkę lepiej zainwestować choćby w door bushingi czy jakiś wosk, przynajmniej da to jakiś efekt.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Szczerze, nie słyszałem, żeby OCT z pokrywy zaworów faktycznie dużo wyłapywał w wolnossaku w NC.
W przypadku doładowania to zupełnie inna sprawa, ja bym chyba w N/A się nie bawił w to.
W przypadku doładowania to zupełnie inna sprawa, ja bym chyba w N/A się nie bawił w to.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm