Temperatura oleju na torze NCFL 2.0
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Cześć, ponieważ nie mam (jeszcze) czujnika temperatury oleju a kusi żeby wybrać się na tor to mam pytanie jak NCFL 2.0 znosi torową jazdę od tym względem. Czy w sesjach 15 min jazdy 15 min przerwy będzie ok?
Pozdrawiam
Saper13
Saper13
Znosi, szczególnie bez pierwszego katalizatora.
Temperatury podczas 15 minutowej sesji dochodzą do 115-120 stopni jak jest chłodniej, 120-125 jak jest gorąco.
Temperatury podczas 15 minutowej sesji dochodzą do 115-120 stopni jak jest chłodniej, 120-125 jak jest gorąco.
Była Zielona NB, obecnie ncfl.
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
U mnie jest czujnik i na Ułężu przy temperaturze otoczenia około 27 stopni olej grzał się do max 125 stopni. Auto w zasadzie seryjne - obydwa katy póki co na pokładzie.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Czujnik temperatury mam zamontowany w oryginalnej podstawce filtra oleju na wyjściu oleju z pompy, przed wymiennikiem ciepła i przed filtrem oleju.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- kociol
- Donator
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
U mnie wygląda to jak na zdjęciu.
Nawiercona jest obudowa filtra oleju i gwint pod czujnik (bodajże 1/8" NPT).
P.S. Muszę się w końcu zabrać za mój temat...
Nawiercona jest obudowa filtra oleju i gwint pod czujnik (bodajże 1/8" NPT).
P.S. Muszę się w końcu zabrać za mój temat...
- Załączniki
-
- fc38224739372cb1488bfc0e3fcc3079.0.jpg (43.34 KiB) Przejrzano 323 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.