Hej
Mam pare pytań. Pierwsze:
Gdzie i jak montujecie pasy biodrowe w 4 punktowych? Wiem ze niektórzy maja poprostu oczko wiercone w ori miejsce montażu pasa w budzie, a z drugiej strony przez wspawana blaszkę do tunelu środkowego. Jednak troche obawiam sie wytrzymałości wlasnie tej blaszki w tunelu, nie wydaje mi sie se jest na tyle gruba aby zdołała wytrzymać dzwon… z
Z drugiej strony wiem ze jest patent na mocowanie poprzez sruby oczkowe zamiast tylnych oryginalnych śrub od mocowana fotela. Niestety praktycznie niemożliwością jest znalezienie takich śrub oczkowych w rozmiarze m10x1.25. Wiem tez ze jest Szkola wspawywania oczka w oryginalną śrubę, ale dzis dostalem opierdol od goscia ktory troche kuma, ze takie mocowanie nigdy nie bedzie w 100% pewne, bo mega osłabiamy metal itd…
Z drugiej strony tak naprawde jak powinny isc pasy biodrowe.. do tyl? Czy rownolegle?
Jezeli do tyl to u mnie tylko wchodza w rachubę miejsca po ori śrubach fotela, mam kubeł przsuniety ma maxa do tyl. Ori miejsce mocowania oryginalnego pasa wypada u mnie wtedy na wysokości bioder.
Z innej beczki.
Co należy zrobic aby całkowicie wymontować pas oryginalny? Chodzi o czujnik napinaczy, jakis rezystor cos,, aby Oszukać poduszki czy napinacze?
Pasy pasy pasy 4 punkty i ori
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- niezalogowany
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
A jakiś kawał blachy z oczkiem przykręcany pod mocowania fotela?
-
- Donator
- Posty: 3662
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Blaszką z gwintem zgodna z wytycznymi FIA jest wystarczająco mocna. Bierz pod uwagę to pod jakim kątem będzie Ci się układał pas jeżeli go zaczepisz w miejscu śruby od fotela
https://www.ebay.co.uk/itm/184956588157 ... Swljpg-Aow