Bilstein B8 vs B6
: 07 kwie 2022, 12:46
Najpierw wymieniłem kozie sprężynki na pro-kita, później wpadł żółty stab na przód, ale auto wciąż nie prowadzi się tak jakbym tego oczekiwał, więc czas na wymianę seryjnych amorków.
Postanowiłem pójść sprawdzoną ścieżką, więc do pro-kita nadawałby się idealnie Bilstein B8, problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć używek, a na nówki nie dość że trzeba czekać ponad 2 miesiące, to kosztują po 700/800 sztuka.
Alternatywą jest B6, tu już da się kupić komplet za cenę jednego nowego B8.
Tylko z tego co wiem, to B6 jest do wyższych sprężyn, a B8 do obniżających. W dodatku B8 ma krótszy skok(?)
Jak to jest w rzeczywistości? B6 z pro-kitem będzie poprawnie śmigać? Czy B8 zrobi w tym przypadku o wiele lepszą robotę? A może są jakieś inne ciekawe alternatywny?
Postanowiłem pójść sprawdzoną ścieżką, więc do pro-kita nadawałby się idealnie Bilstein B8, problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć używek, a na nówki nie dość że trzeba czekać ponad 2 miesiące, to kosztują po 700/800 sztuka.
Alternatywą jest B6, tu już da się kupić komplet za cenę jednego nowego B8.
Tylko z tego co wiem, to B6 jest do wyższych sprężyn, a B8 do obniżających. W dodatku B8 ma krótszy skok(?)
Jak to jest w rzeczywistości? B6 z pro-kitem będzie poprawnie śmigać? Czy B8 zrobi w tym przypadku o wiele lepszą robotę? A może są jakieś inne ciekawe alternatywny?