Strona 1 z 1

Bilstein B8 vs B6

: 07 kwie 2022, 12:46
autor: maetson
Najpierw wymieniłem kozie sprężynki na pro-kita, później wpadł żółty stab na przód, ale auto wciąż nie prowadzi się tak jakbym tego oczekiwał, więc czas na wymianę seryjnych amorków.
Postanowiłem pójść sprawdzoną ścieżką, więc do pro-kita nadawałby się idealnie Bilstein B8, problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć używek, a na nówki nie dość że trzeba czekać ponad 2 miesiące, to kosztują po 700/800 sztuka.

Alternatywą jest B6, tu już da się kupić komplet za cenę jednego nowego B8.
Tylko z tego co wiem, to B6 jest do wyższych sprężyn, a B8 do obniżających. W dodatku B8 ma krótszy skok(?)

Jak to jest w rzeczywistości? B6 z pro-kitem będzie poprawnie śmigać? Czy B8 zrobi w tym przypadku o wiele lepszą robotę? A może są jakieś inne ciekawe alternatywny?

Re: Bilstein B8 vs B6

: 07 kwie 2022, 12:58
autor: Konioczynka
Z Tego co wiem do do wersji sport - czyli koza + b6 montuje się normalnie pro kit i nie ma żadnego problemu.

Re: Bilstein B8 vs B6

: 07 kwie 2022, 13:18
autor: bjorm
B6 + ProKit gadaja ze soba bardzo dobrze. Na luzie mozesz montowac. O ile wiesz ze te uzywki sa na pewno zdrowe. Bo same wyniki % z trzepakow to nie jest cos co swiadczy o zdrowiu amorow.

Re: Bilstein B8 vs B6

: 14 kwie 2022, 5:14
autor: tytusr
W maju będę montował koni strt. Producent twierdzi, że dobrze działają z eibach prokit. Zobaczymy. Nowy komplet 4szt kosztował 1700

Re: Bilstein B8 vs B6

: 21 kwie 2022, 9:40
autor: konior
Zadzwoń na 535189100 - Powiem Ci co nieco na temat alternatyw