OK, rozumiem, że:
1. Ciśnienie oleju po rozgrzaniu oleju (powyżej 65C?) nie powinno spaść poniżej 1.8-2.0 barów? Jaka jest górna granica dla daily a jaka dla latania między 5 a 7krpm?
2. Zanim olej nie osiągnie minimalnie 70C to znaczy, że nie mogę piłować układu, ale co oznacza piłować? Maks 3, 4 czy nawet 5 krpm jest bezpieczne? Przyznam się, że przy 25C i spokojnej jeździe, potrzebowałem jakichś 10km zanim temp wskoczyła na 70C, w ogóle z 5km żeby ruszyła się ze spodu skali czyli 50C. Ale to przy zmianach biegów do 3krpm.
3. Jaka jest normalna nominalna, temp oleju przy daily i do 30C zewnetrznie? Jak to się będzie rozkładać, zmieniać dla 2.0, 2,5, 2,5+kompresor czy może granice są uniwersalne bez względu na setup?
Zachęcam do poprawia tego co napisałem i dzielenia się przemyśleniami
