EDFC [ncfl}
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Szukam Waszych relacji odnośnie instalacji EDFC Active, lub Active Pro. czy instalowaliście silniczki na już zainstalowanych amorach, czy jak przewiduje producent na zdjętych, czy nie ma problemu z kierunkiem kręcenia się silniczków i czy są jakieś specjalne ustawienia EDFC no MX-5
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Do przednich amorów musisz zdjąć rozpórkę żeby wsadzić EDFC. Jeśli dobrze pamiętam nie ma też wielkiej różnicy czy od razu zainstalujesz EDFC czy później, jest do tego dostęp żeby nałożyć te silniki krokowe.
Największy problem jest z przeciągnięciem wiązki z bagażnika do kabiny, ja z pepegiem pociągnąłem ją po stronie kierowcy koło baku.
Największy problem jest z przeciągnięciem wiązki z bagażnika do kabiny, ja z pepegiem pociągnąłem ją po stronie kierowcy koło baku.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Ja będę zakładał Active Pro, więc dzięki bogu żadnej wiązki nie będzie. i nie ma problemu z kierunkiem obracania się silniczków? (coś tam gdzieś czytałem)
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- Gieras
- Donator
- Posty: 340
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Musisz tylko zorganizować zasilanie do sterownika w bagażniku, wiec pociągnięcie jednego kabla z kabiny chyba cię nie ominie. Co masz na myśli pytając o problemy z kierunkiem obracania sie silniczków? Silniczek jak silniczek obraca sie w obie strony, w jedna utwardza, w druga luzuje amortyzator, a kierunki są dostosowane do tego jak pracują amortyzatory Teina.
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Czyli odbiorniki muszą być na stałe pod napięciem ? Odnośnie kierunków obrotów kiedyś czytałem, że ktoś musiał przekładać kabelki we wtyczce silniczka bo zamiast zmiękczać utwardzało zawieszenie
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- Gieras
- Donator
- Posty: 340
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Odbiorniki powinny być podłączone na stałe do zasilania, może być do zasilania pojawiającego się po zapłonie lub na stałe do akumulatora (lub np. bezpiecznika w kabinie, na którym zawsze jest napięcie). Zalecana jest opcja ze stałym połączeniem do zasilania, aby silniczki nie kalibrowały się za każdym razem, gdy będziesz włączał silnik.
Co do kierunków pracy silniczków, to nie słyszałem o czymś takim. Może próbował zainstalować silniczki nie do amortyzatorów Teina? (-:
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Active Pro ma funkcje 2 dodatkowych sygnałów, które mogą mieć przypisane konkretne działanie, np. usztywnienie zawieszenia na maxa albo na zadaną wartość. Swoją drogą żeby nie odkrywać ameryki jak puścić dodatkowy przewód z stałym zasilaniem ? po stronie kierowcy od bezpieczników, potem w progu, ale czy jest tam później jakieś przejście do bagażnika ?
Aaaaa i doczytałem w instrukcji, że jak używa się GPS to należy wyłączyć podstawę czasu z impulsu prędkości w samochodzie, czyli albo jedno albo drugie, w związku z tym mam pytanie jak się podłączenie tylko do GPS zachowuje w górach przy wysokich blokach i w tunelach po zgubieniu sygnału GPS ?
Aaaaa i doczytałem w instrukcji, że jak używa się GPS to należy wyłączyć podstawę czasu z impulsu prędkości w samochodzie, czyli albo jedno albo drugie, w związku z tym mam pytanie jak się podłączenie tylko do GPS zachowuje w górach przy wysokich blokach i w tunelach po zgubieniu sygnału GPS ?
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
Jak już złapie, to trzyma Czasem zdarzy się, że długo szuka - ale nie zdarzyło mi się, żeby utracił gdziekolwiek (latam w górach, tunelach)marzdin pisze: ↑06 sie 2021, 9:45Active Pro ma funkcje 2 dodatkowych sygnałów, które mogą mieć przypisane konkretne działanie, np. usztywnienie zawieszenia na maxa albo na zadaną wartość. Swoją drogą żeby nie odkrywać ameryki jak puścić dodatkowy przewód z stałym zasilaniem ? po stronie kierowcy od bezpieczników, potem w progu, ale czy jest tam później jakieś przejście do bagażnika ?
Aaaaa i doczytałem w instrukcji, że jak używa się GPS to należy wyłączyć podstawę czasu z impulsu prędkości w samochodzie, czyli albo jedno albo drugie, w związku z tym mam pytanie jak się podłączenie tylko do GPS zachowuje w górach przy wysokich blokach i w tunelach po zgubieniu sygnału GPS ?
Ja kupiłem u chińczyka holder do telefonu i to trzyma mi na ssawce po lewej stronie moduł - widziałem też, żektoś wrzucał moduł w miejsce grzanych foteli - ale tracisz tą funkcję wtedy.
Zasilanie wziąłem bezpośrednio z bezpieczników pod kierowcą - nie pamiętam z którego, ale z tego który daje mi prąd po zapłonie
Sprawdź mój instagram: https://www.instagram.com/miatamood/